Πέμπτη, 18 Σεπτεμβρίου 2008

ΑΠΟ ΤΗΝ ΡΟΥΑΝΤΑ ΣΤΗΝ ΟΜΟΝΟΙΑ!

Όπως θα θυμάστε, πριν λίγα χρόνια στην μικρή αφρικανική χώρα της Ρουάντα, είχαμε μια εθνοκάθαρση τεραστίων διαστάσεων. Τούτσι εναντίον Χούτου. Μαύροι όλοι τους και πιθανότατα, εξίσου φτωχοί. Ζούσαν μαζί επί δεκαετίες, ήταν γείτονες, είχαν συνάψει μικτούς γάμους. Και όμως. Αποφάσισαν να λύσουν τις όποιες διαφορές τους αλληλοσφαζόμενοι. Σε αυτόν τον λυσσαλέο αγώνα, χρησιμοποιήθηκαν τσεκούρια, σπαθιά, σκεπάρνια και χατζάρια. Τυπική αφρικανική διένεξη. Εκεί που είχαμε πιστέψει ότι τέτοιες σκηνές βίας και πρωτογονισμού, δεν θα τις ξαναβλέπαμε, ήρθε η πραγματικότητα να μας διαψεύσει. Η πολυπολιτισμική πραγματικότητα για να είμαστε ακριβείς. Οι μαύροι ξαναέβγαλαν τα τσεκούρια και τα χατζάρια, μόνο που δεν βρισκόντουσαν πια στην Αφρική, αλλά στην Ευρώπη και μάλιστα στην Ελλάδα μας.
Μιλάμε φυσικά για την συμπλοκή της Ομόνοιας στις 29/8 όπου 100 αφρικανοί λαθρομετανάστες, μέρα μεσημέρι, στο κέντρο της Αθήνας ενεπλάκησαν σε αγώνα αλληλοεξόντωσης, για τον έλεγχο του εμπορίου ναρκωτικών. Μόνο από τύχη δεν είχαμε νεκρούς. Αυτή την φορά. Προκύπτει λοιπόν, ότι αυτοί, κουβάλησαν τον πολιτισμό της Αφρικής μαζί τους, όταν μπούκαραν στην πατρίδα μας. Έχουν άδικο οι ψευτοπροοδευτικοί, όταν λένε ότι οι λαθρομετανάστες ήρθαν εδώ χωρίς να έχουν τίποτα. Είχαν. Είχαν θράσος, ιδέες για παράνομες και εγκληματικές δραστηριότητες και τη διάθεση να κάνουν ότι χρειαστεί για να πετύχουν σ’ αυτές. Όσο για τα ναρκωτικά, εκεί ειδικά, βρήκαν την κλίση τους. Δείξτε μου, αν μπορείτε, έναν αφρικανό χρήστη. Μπορώ να σας δείξω δεκάδες εμπόρους και διακινητές.
Με τέτοια «προσφορά» στην ελληνική οικονομία, θα συμφωνήσετε και εσείς ότι πραγματικά είμαστε «τυχεροί» που οι μαύροι αυτοί, επέλεξαν να γίνουν οι «νέοι συμπολίτες» μας, που θα έλεγε και ο Πάκης ο Παυλόπουλος. Τώρα για μια «άτυχη στιγμή» να αλλάξουμε τις ανθρωπιστικές ιδέες μας; Όπως έχουν πει και μέσα στη Βουλή οι υπουργοί της, η Ν.Δ. έχει μεταναστευτική πολιτική με επίκεντρο τον άνθρωπο. Αυτόν τον «φουκαρά» που θέλει μια καλύτερη ζωή. Και τη θέλει εδώ, μαζί μας. Δηλαδή, όχι μαζί με όλους μας, στην Εκάλη και στην Βουλιαγμένη που μένουν οι υπουργάρες μας. Αλλά στην Κυψέλη, στα Πατήσια, στο Αιγάλεω. Μαζί με τον λαουτζίκο. Μάλλον η άτυχη στιγμή ήταν όταν κέρδισε η Ν.Δ. τις εκλογές…
Μια που αναφερθήκαμε στην προσφορά των αφρικανών στην οικονομία μας, να πούμε ότι αυτή είναι σχεδόν μηδενική, ακόμα και από αυτούς που δουλεύουν νόμιμα και πληρώνουν εισφορές. Επειδή πολλά ακούγονται από τους αυτόκλητους προστάτες των λαθρομεταναστών, που λένε τα ψέματα τους δημιουργώντας εντυπώσεις, παραθέτουμε συγκεκριμένα νούμερα. Όχι τίποτα άλλο, απλά να ξέρουμε ποιος πληρώνει τον λογαριασμό. Από τους πίνακες του ΙΚΑ, για το 2006, προκύπτει ότι ο μέσος Έλληνας ασφαλισμένος καταβάλει μηνιαίες εισφορές 288,6 ευρώ. Λίγο πάνω από 4.000 ευρώ το χρόνο. Αντίστοιχα, ο μέσος Νιγηριανός ασφαλισμένος στο ΙΚΑ, πληρώνει 65,2 ευρώ το μήνα! Μόλις το 22,6% των εισφορών των Ελλήνων! Αυτό δεν είναι «συνεισφορά των μεταναστών στην κοινωνική ασφάλιση», είναι κοροϊδία και κλοπή εις βάρος των Ελλήνων. Οι Έλληνες πληρώνουν σχεδόν το 90% των εισφορών του ΙΚΑ και όμως, τα κρατικά νοσοκομεία είναι γεμάτα αλλοδαπούς, που κάνουν αφειδώς χρήση της δωρεάν Υγείας. Εφόσον οι μετανάστες συμβάλλουν με 10% στις εισφορές της κοινωνικής ασφάλισης, δεν είναι λογικό να τους διαθέτουμε και το 10% των πόρων του Ε.Σ.Υ., σε κρεβάτια, εξετάσεις, γιατρούς, κλπ; Το 10% ΜΟΝΟ.
Επανερχόμαστε στο πρωτοφανές περιστατικό της Ομόνοιας. Φανταστείτε τι θα είχε γίνει αν κάτι ανάλογο συνέβαινε σε κράτος με σοβαρή κυβέρνηση. Ας πούμε, μεγάλων διαστάσεων συμπλοκή μαύρων λαθρομεταναστών στο κέντρο της Ρώμης. Την άλλη μέρα, η κυβέρνηση Μπερλουσκόνι θα είχε ξεκινήσει τις απελάσεις αφρικανών, με συνοπτικές διαδικασίες, μέχρι να αδειάσει εντελώς η Ιταλία από μαύρους μετανάστες. Κατανοούμε τα προβλήματα. Οι ναρκομανείς θα χάσουν τους προμηθευτές τους, οι πόρνες τους νταβατζήδες τους, οι αδελφές τους… στενούς τους φίλους και η νεολαία τα πειρατικά cd και dvd. Τι να γίνει… Μάλλον η Ιταλία και η κάθε χώρα, θα μπορούσε να επιζήσει και χωρίς αυτά. Δεν θα κλείσει κανένα εργοστάσιο, ούτε θα μείνουν τίποτα φρούτα και λαχανικά αμάζευτα στα χωράφια.
Μόνο στην Ελλάδα δεν τρέχει τίποτα, μόνο εδώ θα αγνοούσαμε τα πρώιμα μεν, αλλά ολοφάνερα σημάδια αφρικανοποίσης της χώρας και μετατροπής της Αθήνας σε τριτοκοσμική megacity. Βλέπετε, η Ελλάδα έχει πέσει θύμα… απαγωγής από συμμορία αδίστακτων πολιτικάντηδων που απαιτούν συνεχώς και νέα λύτρα. Τόσα, γιατί «παντρεύω την κόρη μου». Τόσα, γιατί θέλω να αλλάξω σκάφος. Τόσα, για να ανοίξω μπουτίκ στην ερωμένη μου. Τόσα, για να πάρω Καγιέν του μικρού και πάει λέγοντας. Μπροστά τους ο Παλαιοκώστας μοιάζει μαθητής του Δημοτικού, που έπεσε σε διαγωγή κοσμία για ένα κουλούρι με τυρί…

Οι Τούρκοι διεκδικούν το μισό Αιγαίο! - Δείτε τον χάρτη




Η γραμμή που χωρίζει το Αιγαίο στη μέση είναι σύμφωνα με τη λεζάντα η γραμμή την οποία διεκδικούν αυθαιρέτως η τούρκοι.
Η κόκκινη γραμμή είναι αυτή που θεωρεί ο συγγραφέας, ότι θα αποδοθεί στην τουρκία σε περίπτωση προσφυγής στη Χάγη, σε αντιστοιχία με παρόμοιες καταστάσεις άλλων διαιτησιών.

Πατήστε πάνω στον χάρτη για να τον δείτε μεγαλύτερο

Θα πρέπει πάντως
να αναφερθεί ότι ο Γάλλος που έχει δημιουργήσει το χάρτη και που τον χρησιμοποιεί για να καταδείξει τις περιοχές όπου ζητούν να κινηθούν οι Τούκοι (ως δικές τους) στο παρελθόν σε άρθρο του έχει αναφέρει εθνοκάθαρση Τούρκων στην Κύπρο και στον συγκεκριμένο χάρτη για την περιοχή της ΠΓΔΜ (Σκόπια) χρησιμοποιεί τον όρο "Μακεδονία"


kostasxan.blogspot.com

Σε ποιον χρησιμεύει η Διαρκής Ιερά Σύνοδος;

Με την απροσδόκητη αποφασιστικότητα η Διαρκής Ιερά Σύνοδος της Σερβικής Ορθόδοξης Εκκλησίας εξέφρασε εκ νέου την ετοιμότητα να καταβάλλει όλες τις δυνάμεις της και επιβάλλει το κύρος της προς την προώθηση του Υπομνήματος (Memorandum) – με σκοπό, όντως, να δημιουργήσει μια ψεύτικη εικόνα περί της επιτυχίας και σκοπού του Υπομνήματος (Memorandum), ήτοι της αναστήλωσης των κατεστραμμένων ναών στο Κόσσοβο και τα Μετόχια, η οποία σύμφωνα με το ίδιο πραγματοποιείται. Πρόκειται, πράγματι, περί του κείμενου δημοσιευμένου στο σάιτ της Διαρκούς Ιεράς Συνόδου στις 15 Αυγούστου 2008 (προκληθέν από τι;) με πολλή συνοδευτική ύλη στα συνημμένα. Μολονότι το κείμενο στο εισαγωγικό του μέρος αναφέρει ότι θα παρουσιάσει μόνο «αδιαμφισβήτητα γεγονότα», τα ίδια έμειναν «αδιαμφισβήτητα» μόνο στις επιθυμίες των συντακτών του. Παραμένει ασαφές για ποιόν λόγο ορισμένοι Σέρβοι Αρχιερείς, χρησιμοποιώντας το σάιτ της Διαρκούς Ιεράς Συνόδου ως μέσο, έχουν την ανάγκη να δικαιολογούνται λόγω της εκτέλεσης του Υπομνήματος (εάν ήδη είναι πεπεισμένοι στην ορθότητα των ενεργειών τους), μην παρουσιάζοντας, εν το μεταξύ, κανένα βάσιμο επιχείρημα. Έτσι ξεκινώντας από τη δήλωση ότι ο βοηθός Επίσκοπος Θεοδόσιος Σίμπαλιτς «ευσυνείδητα εκτελούσε» το ρόλο του σε αυτή τη διαδικασία αποκλεισμού της σερβικής κληρονομιάς από τον τομέα αρμοδιότητας των σερβικών θεσμών και παράδοσής της στους αλβανικούς, και του αλλόκοτου (και αναιδούς) ισχυρισμού ότι σε αυτή τη διαδικασία «η ταυτότητα των κτισμάτων και τα περιουσιακά δικαιώματα της Σερβικής Ορθόδοξης Εκκλησίας προστατεύτηκαν εν πλήρως», μέχρι τη στάση ότι με τη συνέχεια πραγματοποίησης του Υπομνήματος και μετά από τη διακήρυξη της ανεξαρτησίας, και αυτό σε συνεργασία με τους αλβανικούς ψεύτικους και παράνομους θεσμούς, «προστατεύτηκε πλήρως η Απόφαση 1244 του Συμβουλίου Ασφαλείας των ΗΕ», ώστε στο τέλος να νοστιμευτεί με συμπέρασμα να «εγκαινιαστούν» οι γκρεμισμένες εκκλησίες οι οποίες αναστηλώθηκαν κατά τον τρόπο αυτό, και να προσκληθεί ο Σεβασμιότατος Μητροπολίτης Αρτέμιος να «ενθαρρύνει το σερβικό ορθόδοξο λαό» με την επιστροφή του στην «αναστηλωμένη» επισκοπική του κατοικία στην Πριζρένη.
Κανένα από τα προηγουμένως αναφερόμενα γεγονότα δημοσιευμένα από την πλευρά της Διαρκούς Ιεράς Συνόδου, δυστυχώς, δεν είναι αδιαμφισβήτητα αλλά έχουν ανατραπεί ήδη επί πολλές φορές! Για ποιόν λόγο η Διαρκής Ιερά Σύνοδος ανέλαβε ξανά το ρόλο να προωθεί και νομιμοποιεί τους έκνομους αλβανικούς θεσμούς (επιμένοντας στην πραγματοποίηση του Υπομνήματος (Memorandum) και απορρίπτοντας τις μέχρι τώρα προειδοποιήσεις περί του χαρακτήρα εκείνου που συμβαίνει στην περιοχή της Μητρόπολης Ράσκας και Πριζρένης), όπως έκανε κάτι παρόμοιο και το 2005, όταν με την υποστήριξη της υπογραφής του δυσφημισμένου Υπομνήματος (Memorandum) νομιμοποίησε τους αλβανικούς θεσμούς αυτοδιοίκησης, μέχρι τότε μη αναγνωρισμένους από την πλευρά του σερβικού κράτους και της σερβικής Εκκλησίας, επικεφαλής των οποίων βρίσκονταν και ακόμη βρίσκονται επιβεβαιωμένοι εγκληματίες πολέμου και εκτελεστές της γενοκτονίας του σερβικού λαού στο Κόσσοβο και τα Μετόχια;
Δεν είναι δύσκολο να αντιληφθεί ποιος στέκεται πίσω ως διοργανωτής μιας τέτοιας δράσης της Διαρκούς Ιεράς Συνόδου – αυτό είναι το μοναστήρι Βίσοκι Ντέτσανι, ήτοι ο βοηθός επίσκοπος Θεοδόσιος Σίμπαλιτς και ο μοναχός του Ντέτσανι Σάββας Γιάνιτς, ως κύριοι εκτελεστές της πραγματοποίησης της αναστήλωσης μέσω του Υπομνήματος (Memorandum), και κύριοι δράστες στον τομέα προώθησης του Υπομνήματος (Memorandum), για να δημιουργήσουν ψεύτικη εικόνα περί της επιτυχίας αυτής της αναστήλωσης. Όπως δεν είναι δύσκολο να αντιληφθεί ότι ο Μητροπολίτης Αμφιλόχιος είναι ο κύριος εκτελεστής στον τομέα προτίμησης και επιβολής του Υπομνήματος (Memorandum), στα πλαίσια δράσης της Διαρκούς Ιεράς Συνόδου της Σερβικής Ορθόδοξης Εκκλησίας. Αυτός ο μηχανισμός, δυστυχώς, έχει βεβαιωθεί μέχρι τώρα επί πολλές φορές και με διαφορετικούς τρόπους. Η Μητρόπολη μέχρι τώρα επί περισσότερες φορές προειδοποιούσε ότι οι πληροφορίες και οι εκθέσεις οι οποίες έρχονται από το Ντέτσανι περί της επιτυχίας και προόδου της αναστήλωσης έχουν διανθιστεί, είναι αναληθείς, και ότι δημιουργούν ψεύτική εικόνα περί επιτυχίας της αναστήλωσης. Αυτές οι προειδοποιήσεις απευθύνονταν κατ΄ επανάληψη, με επίσημο τρόπο, και στην Διαρκή Ιερά Σύνοδο. Επομένως είναι σαφές ότι με αυτές της αναληθείς εκθέσεις εξαπατιόνταν τόσο η Διαρκής Ιερά Σύνοδος, όσο και το κοινό. Η Διαρκής Ιερά Σύνοδος, όμως, ναι μεν εξαπατιόταν σχετικά με το ζήτημα αυτό, αλλά δεν έχει εξαπατηθεί. Διότι στη Διαρκή Ιερά Σύνοδο επί περισσότερες φορές, από διάφορα πρόσωπα και θεσμούς, έφταναν σαφείς και ανησυχητικές προειδοποιήσεις, όχι μόνο περί απαράδεκτων αμελειών στη διαδικασία αναστήλωσης των σερβικών εκκλησιών και μοναστηριών, αλλά και περί καταστρεπτικών πολιτικών επιπτώσεων, τις οποίες ένας τέτοιος τρόπος πραγματοποίησης της αναστήλωσης φέρει στα συμφέροντα του σερβικού λαού και της σερβικής κληρονομιάς. Η Διαρκής Ιερά Σύνοδος, λοιπόν, κατείχε όλες τις σχετικές πληροφορίες σχετικά με τη διαδικασία εκτέλεσης του Υπομνήματος. Και όμως, πάντα επέλεγε να προάγει και ευνοεί την ψεύτικη εικόνα πλασαρισμένη από το Ντέτσανι, και ευσυνείδητα αγνοούσε τα μηνύματα τα οποία υποδείκνυαν στην ταχεία κατάρρευση της συλλογής της σερβικής κληρονομιάς στο Κόσσοβο και τα Μετόχια και στη διακινδύνευση των σερβικών συμφερόντων. Επιπλέον, η Διαρκής Ιερά Σύνοδος τα τελευταία χρόνια (ήτοι μερικοί Αρχιερείς της Σερβικής Ορθόδοξης Εκκλησίας υπό την αιγίδα της Συνόδου) με το κύρος της και τις διασυνδέσεις της με τις κρατικές αρχές, επηρέασε σημαντικά στον προορισμό των κρατικών θεσμών όσον αφορά το ζήτημα αυτό. Ακόμη είναι πρόσφατες οι αναμνήσεις των (μη) πειστικών και γεμάτων αυτοπεποίθησης ισχυρισμών του Μητροπολίτη Αρτεμίου από το 2005: «Σύμφωνα με το Υπόμνημα (Memorandum) μόνο εκείνη η εταιρία η οποία έχει εμπειρία στην κατασκευή και αναστήλωση των ορθόδοξων ναών μπορεί να συμμετέχει στον διαγωνισμό. Εκείνη η εταιρία η οποία δώσει τους πιο ευνοϊκούς όρους, και ήδη έχει εμπειρία στην εκτέλεση τέτοιων έργων θα προσληφθεί. Αυτό μπορεί να είναι εταιρία από την Ελλάδα, Ιταλία, Σερβία..., αλλά στο Κόσσοβο και τα Μετόχια δεν υπάρχουν τέτοιες εταιρίες. Σημαίνει, πίσω από τους ισχυρισμούς ότι η Διαρκής Ιερά Σύνοδος και ο Πατριάρχης με την υπογραφή του Υπομνήματος εμπιστεύτηκαν το έργο αναστήλωσης των ιερών τόπων σε εκείνους που τα κατέστρεψαν, στέκονται ή ανενημέρωτοι ή κακόβουλοι». Αυτούς τους ισχυρισμούς του Μητροπολίτη Αρτεμίου η πραγματικότητα διέψευσε ανελέητα. Αλλά....; Είναι σαφές, δυστυχώς, ότι ο Μητροπολίτης Αμφιλόχιος ακόμη το 2005 άρχισε ευσυνείδητα να εξαπατάει το κοινό ως προς το θέμα αυτό. Ακριβώς το ίδιο ρόλο έπαιζε και ο βοηθός Επίσκοπος Θεοδόσιος Σίμπαλιτς ακόμη το 2005, όταν ενώπιον του πρώτου κύκλου των προσφορών δήλωνε ότι οι αλβανικές εταιρίες δεν θα αναστηλώνουν τους κατεστραμμένους ιερούς τόπους. Όταν στον πρώτο κύκλο των προσφορών επιλέχθηκαν κυρίως οι αλβανικές εταιρίες (σύμφωνα με την απόφαση, φυσικά, του Επ. Θεοδοσίου Σίμπαλιτς και την ευλογία της Διαρκούς Ιεράς Συνόδου), ο Επίσκοπος Θεοδόσιος έβαλε κόπο να πείσει όλους ότι αυτό δεν θα επαναληφθεί στον δεύτερο κύκλο. Αφού το ίδιο επαναλήφθηκε και στον δεύτερο κύκλο των προσφορών (πάλι σύμφωνα με την απόφαση εκείνου που προσέφερε ψεύτικες πεποιθήσεις ότι αυτό δεν θα συμβεί), το θέμα αυτό αφαιρέθηκε από την ημερήσια διάταξη. Κάτι παρόμοιο έχουμε και στην εξής δήλωση του Μητροπολίτη Αμφιλοχίου, επίσης από το 2005: „Το Υπόμνημα (Memorandum).... δεν είναι κάτι που εμφανίστηκε ξαφνικά. Είναι μια πράξη η οποία προετοιμαζόταν για πολύ χρονικό διάστημα. Στο ίδιο δούλευαν οι εμπειρογνώμονες μας καθώς και οι εκπρόσωποι της διεθνούς κοινότητας. Η Διαρκής Ιερά Σύνοδος συμφώνησε με το κείμενο του Υπομνήματος μετά από μακροχρόνια συμμόρφωση σε τρεις αλλεπάλληλες συνεδριάσεις... στις δυο συμμετείχε και ο Μητροπολίτης Αρτέμιος». Όμως, ούτε η Διαρκής Ιερά Σύνοδος συμφώνησε με το κείμενο του Υπομνήματος «μετά από μακρόχρονη συμμόρφωση», ούτε περί του ιδίου υπήρχε λόγος στις συνεδριάσεις, ούτε «προετοιμαζόταν για πολύ χρονικό διάστημα», ούτε στο ίδιο δούλευαν «οι εμπειρογνώμονές μας». Το ερώτημα είναι, για ποιόν λόγο, ο Σεβασμιότατος Αμφιλόχιος δεν ορρωδούσε από τέτοιες κινήσεις, οι οποίες δεν αξίζουν στη μητροπολιτική αξιοπρέπεια; Τον «ωθούσαν» σε αυτό οι υποχρεώσεις τις οποίες ανέλαβε με την ιδιότητα μέλους της Ευρωπαϊκής Ομάδας Εμπειρογνωμόνων, όταν δεσμεύτηκε ότι θα «καταβάλλει όλο το επαγγελματικό και προσωπικό του δυναμικό» λόγω «ένταξης της Σερβίας στις ευρωπαϊκές και ευρωατλαντικές ολοκληρώσεις»; Αλλά, η ιδιότητα μέλους σε μια οργάνωση όπως είναι η Ευρωπαϊκή Ομάδα Εμπειρογνωμόνων ακόμη λιγότερο αξίζει στην αξιοπρέπεια του Μητροπολίτη και Αρχιερέα της Εκκλησίας του Θεού! Διότι το κάθε μέλος της Ευρωπαϊκής Ομάδας Εμπειρογνωμόνων, μεταξύ άλλων, «έχει τις εξής υποχρεώσεις: 1. να εκτελεί τις προγραμματικές δραστηριότητες του Οργανισμού, 2. με την εργασία του να συμμετέχει στην υλοποίηση των βασικών καθηκόντων και σκοπών του Οργανισμού». Πως να καταλάβουμε το γεγονός ότι η οδηγία για την υπογραφή του Υπομνήματος (Memorandum) έφτασε στη Σερβική Ορθόδοξη Εκκλησία από την αμερικάνικη διοίκηση της Ουάσινγκτον το 2005, και ότι η Διαρκής Ιερά Σύνοδος ενέργησε σύμφωνα με την οδηγία αυτή; Καθώς και ότι μετά από την απόσυρση της υπογραφής από το Υπόμνημα (Memorandum) του Πατριάρχη Παύλου στις 26 Μαρτίου 2005, στάλθηκε από την αντιπροσωπεία της Σερβικής Εκκλησίας από την Ουάσινγκτον πανικό μήνυμα ότι, λόγω απόσυρσης της υπογραφής, τους κλείνουν όλες οι πόρτες, και η Σύνοδος επειγόντως, κατά ένα πραξικοπηματικό τρόπο, έπρεπε να πετύχει την ενίσχυση της υπογραφής στο Υπόμνημα, στις 27 Μαρτίου; Και πέραν του γεγονότος αυτού ο Μητροπολίτης Αμφιλόχιος δεν δίστασε στις 29 Μαρτίου να δηλώσει στο ημερήσιο τύπο Βελιγραδίου ότι «την υπογραφή του Υπομνήματος (Memorandum) κανένας δεν έθεσε ως προϋπόθεση για τη συνάντηση της αντιπροσωπείας της Σερβικής Ορθόδοξης Εκκλησίας με τον Μπους»! Είναι μια τέτοια δράση έκφραση αληθινής εσωτερικής φροντίδας για το Κόσσοβο και τα Μετόχια, ή είναι εκδήλωση μερικών άλλων τάσεων; Δύναται με αυτό τον τρόπο να φυλαχτεί το Κόσσοβο και τα Μετόχια; Ασφαλώς όχι! Διότι καλό μπορεί να φέρει μόνο εκείνο το οποίο διαπράχθηκε με καλό τρόπο. Τέτοιες ενέργειες, όμως, ενθαρρύνθηκαν και χρησιμεύουν για άλλα συμφέροντα.
Είναι φανερό ότι η Διαρκής Ιερά Σύνοδος έπαιξε το αποφασιστικό ρόλο στη δημιουργία μιας ψεύτικης εικόνας περί της επιτυχίας της αναστήλωσης, καθώς και στην απόκρυψη όλων των ρίσκων, αμελειών, αστοχιών, καταστρεπτικών επιπτώσεων, αλλά και στην προώθηση εκείνων, οι οποίοι, από τη σερβική πλευρά, είναι οι πιο υπεύθυνοι για το φιάσκο της αναστήλωσης και υπονόμευση των σερβικών συμφερόντων. Δεν είναι, όμως, σαφές το πλασάρισμα της ιδέας από την ιερά μονή Βίσοκι Ντέτσανι περί της «πολυεθνικότητας» ήτοι της ιδέας «αδελφότητας και ενότητας», ως ιδανικού της αναστήλωσης προς το οποίο ο σερβικός λαός πρέπει να τείνει («μόνο σε συνεργασία εμπειρογνωμόνων σε πολυεθνική βάση μπορούν να αποκτηθούν τα καλύτερα αποτελέσματα»). Γιατί αυτή η παλιά (εκκλησιαστική) ιδεολογία πλασάρεται σε νέα ρούχα, αυτή τη φορά από τους εκκλησιαστικούς μεγαλοσχήμονες, οι οποίοι έχουν το κύρος του αγώνα για τα σερβικά συμφέροντα και (αιτίο) υπερασπιστών της σερβικότητας; Μήπως επειδή έπρεπε με αυτό να υποβοηθηθεί η αμνησία και κατάργηση των αλβανικών εγκλημάτων κατά των Σέρβων, διαπραττόμενων (ενώ μη τιμωρημένων) όχι μόνο από το 1999, αλλά και εκείνων υπό το καθεστώς της κομμουνιστικής τυραννίας, κατά την περίοδο του Δεύτερου Παγκοσμίου Πολέμου...; Αυτό το ίδιο ρόλο είχε και η επιβολή της ιδέας αδελφότητας και ενότητας μετά από τον Δεύτερο Παγκόσμιο Πόλεμο, όταν έπρεπε επιπρόσθετα να τιμωρηθούν οι Σέρβοι, παρόλο που ήταν θύματα των μαζικών εγκλημάτων των Ουστάσι και των μουσουλμάνων στο Ανεξάρτητο Κράτος των Κροατών (NDH) και των Αλβανών στο Κόσσοβο, και να βραβευτούν οι εγκληματίες με τα αγαθά τα οποία δεν ονειρεύτηκαν ποτέ τους. Μπορούν οι σερβικές εκκλησίες να αναστηλωθούν το καλύτερο μόνο «σε πολυεθνική βάση», ήτοι με τη συνεργασία του δήμιου και του θύματος; Για ποιόν λόγο δεν μπορούν σήμερα οι Σέρβοι να ανεγείρουν και αναστηλώνουν τους ναούς τους χωρίς το ισλαμικό στοιχείο; Γιατί να περιλαμβάνονται στην αναστήλωση οι Αλβανοί, οι οποίοι δεν έχουν καμία γνώση ούτε πείρα στο κείμενο έργο; Γιατί να αφεθεί στους Αλβανούς το πιο πολύτιμο που ως λαός στους αιώνες δημιουργήσαμε; Γιατί...; Πρέπει να αναμένουμε τις απαντήσεις στις τεθημένες ερωτήσεις από το Βίσκο Ντέτσανι; Ασφαλώς όχι!

Υπηρεσία τύπου της Μητρόπολης Ράσκας και Πριζρένης

Ο σπαρακτικός λόγος της Ιστορίας

Σκέφτομαι, καθώς τελούμε σε καιρούς χαλεπούς, καθώς βιώνουμε την εξορίαστο άκρο αυτό του Ελληνισμού, καθώς επιχειρούμε να εξέλθουμε του ασφυκτικούκλοιού της κατοχής, στην οποία μας οδήγησε το πάθος και ο αδελφικός σπαραγμόςκαι η μωρία μας και η ανοησία μας, πόσο επίκαιρος αλλά και πόσο σπαρακτικός καιεπώδυνος είναι ο λόγος της Ιστορίας. Που σημαδεύει υπογείως τη ζωή μας. Αλλάκαι μας υπενθυμίζει τις ατραπούς, μέσω των οποίων έχουμε διέλθει, επιβιώνονταςεπωδύνως και δυσκόλως στον τόπο της ιστορίας, εμείς οι εγκαταλελειμμένοιΈλληνες.
Σκέφτομαι τον τελευταίο σπαρακτικό λόγο του Αρχιεπισκόπου ΚύπρουΚυπριανού, του νεομάρτυρος, που επιχειρεί, διπλωματικώς, να διασώσει, διάτων «στοχαστικών προσαρμογών», για να θυμηθούμε και τον Καβάφη, τον τόπο του,τον Ελληνισμό της Κύπρου από τη σφαγή, τη διαρπαγή και το θάνατο. Έτσι, στις 16Μαΐου, γράφει στους Έλληνες χριστιανούς του καντηλικίου Κυθρέας, τουδιοικητικού αυτού διαμερίσματος επί τουρκοκρατίας, ένα κείμενο απόγνωσης καιαπελπισίας και πόνου. Ένα κείμενο συμβιβασμού με την ιστορική πραγματικότητα.Και τούτο, προκειμένου να σώσει τον Ελληνισμό από την ορατή, πλέον, καιεπερχόμενη καταστροφή. Τη σφαγή. Το διωγμό. Τον κατατρεγμό. Το θάνατο. Είναιένα κείμενο πικρό. Σπαρακτικό. Θλιβερό. Που αναδίδει αγωνία και πόνο. Και τηνεν τω κόσμω απελπισία. Γιατί η ελπίδα έχει αφεθεί, πλέον, στο Θεό. «Προσέχετεδιά τον Θεόν τέκνα, να μη υποπέσητε εις το παραμικρόν ελάττωμα, μήτε με λόγονμήτε με έργον, διότι όποιος εις τοιούτους καιρούς είναι απρόσεκτος, εις τουςλόγους του ή εις τα έργα του παιδεύεται με κεφαλικήν τιμωρίαν. προσέτι τέκνα ταφορέματά σας να είναι σεμνά και ραγιάτικα, τα σαρίκια σας, τα ζωνάρια σας, ταγεμενιά σας μαύρα. Διότι τοιαύτη είναι η προσταγή του αγά εφένδη μας, καιόποιος ευρεθή με εξωτερικόν φόρεμα θέλει παιδευθή σκληρώς».
Στέκομαι, όλως ιδιαιτέρως, σ' εκείνο το «προσέτι», αλλά και το επίθετο«ραγιάτικα». «Προσέτι τέκνα τα φορέματά σας να είναι σεμνά και ραγιάτικα,τα σαρίκια σας, τα ζωνάρια σας, τα γεμενιά σας μαύρα». Έτσι, λοιπόν, ταφορέματα πρέπει να προσομοιάζουν με ραγιάδες. Το χρώμα να 'ναι μαύρο. Δηλωτικότης υποταγής και υπακοής στην εξουσία. Δηλωτικό της αφέσεως και της παραδόσεως.Κι όμως η σφαγή δεν απεφεύχθη. Όσα ακολούθησαν τα περιγράφει σπαρακτικώς οΓεώργιος Κηπιάδης, αλλά και άλλες δεκάδες χρονογράφων, που παραπέμπουν σ'αυτήν, ακριβώς, τη σφαγή, το θάνατο, την ερήμωση, καθώς και αυτή «η Παναγιάστην Κύπρο ντύθηκε εκείνα τα χρόνια στα μαύρα», σύμφωνα με Σουηδό περιηγητή.Έτσι ήταν που ακολούθησαν οι προγραφές και ο βίαιος εξισλαμισμός: «Οι δε δι'αδυναμίαν χαρακτήρος εξομόσαντες περί τους τεσσαράκοντα τον αριθμόν, οιπλείστοι, παρελθόντος του τρομερού και καταστρεπτικού κλύδωνος, προσήλθον καιαπέθανον μετ' αφοσιώσεως εις το πάτριον θρήσκευμα, οι μεν εν τη αλλοδαπήμεταναστεύσαντες, οι δε εν τη ιδία πατρίδι διαμένοντες», γράφει ο Γεώργιος Ι.Κηπιάδης. Αυτοί είναι οι νεομάρτυρες του Ελληνισμού. Σ' αυτούς τους μαρτυρικούςΈλληνες υποκλινόμαστε ταπεινά. Και με σεβασμό. Και με δέος. Και αγάπη.

Είναι καλό ναθυμόμαστε, πώς μας παρεδόθη αυτός ο τόπος ελληνικός
. Μέσα από ποιεςδοκιμασίες και δυσκολίες και θυσίες και βάσανα και στερήσεις και σφαγές. Καιβία. Και θάνατο. Και όλα αυτά είναι καλό να τα θυμόμαστε χωρίς μνησικακία.Χωρίς πάθος. Χωρίς μίσος για κανέναν. Χωρίς εμπάθεια. Χωρίς φανατισμό καιρατσιστικές διαστροφές. Γιατί δίπλα μας ενοικούν, ίσως, οι αδελφοί μας. Γιατίπρέπει να γνωρίζουμε, ακόμα, στους χαλεπούς τούτους καιρούς, πως η Κύπροςδιήλθε και από χαλεπότερους και δυσκολότερους και αγριότερους χρόνους. Πως ό,τιμας απομένει είναι η κατανόηση της ιστορίας. Κι η αξιοπρέπεια κι η περηφάνιακι η τιμή. Γι' αυτό στώμεν καλώς.
  • Ο Νίκος Ορφανίδης είναι Μέλος της Επιτροπής Εκπαιδευτικής Υπηρεσίας, τέως Διευθυντής του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου.




'Δεν ξεχνούμε-Διεκδικούμε, για το Έθνος και την Κοινωνία, μια καλύτερηπορεία! Ελεύθερη Φωνή Αγωνιζομένων Ελλήνων(Κύπρου)
http://efae.livepage.gr '

Ο βομβαρδισμος της Δρεσδης-Φεβρουαριος 1945

Η Ιστορια που μας κρυβουν...γιατι αραγε;;;Τον Φεβρουάριο του 1945 η Δρέσδη ήταν η μεγαλύτερη γερμανική πόλη η οποία δεν είχε υποστεί τις συνέπειες των συμμαχικών βομβαρδισμών. Η πόλη βέβαια ήταν περισσότερο γνωστή για την ιστορική και πολιτιστική της παράδοση, παρά για την στρατηγική της αξία.Το εσωτερικό της όμως αποτελούσε καταφύγιο εκατοντάδων χιλιάδων προσφύγων από βομβαρδισμούς άλλων πόλεων και την ίδια στιγμή τα στρατεύματα του Ερυθρού Στρατού την προσέγγιζαν από ανατολικά. Ο καταστροφή της υποτίθεται ότι θα προκαλούσε μαζική έξοδο των αστέγων οι οποίοι θα προκαλούσαν σύγχυση στις κινήσεις των γερμανικών δυνάμεων που θα έσπευδαν να ενισχύσουν την άμυνα της περιοχής, συμβάλλοντας κατά αυτόν τον τρόπο στην επίθεση των Σοβιετικών.

Η επιδρομή άρχισε στις 13 Φεβρουαρίου 1945 αποτελούμενη από 773 των οποίων οι βόμβες αρχικά κατέστρεψαν τους πυροσβεστικούς σταθμούς της πόλης. Το επόμενο πρωί 311 Β-17 έριξαν άλλους 770 τόνους βομβών, ενώ μερικά πάνω από τους δρόμους της πόλης, πολυβολούσαν με την άνεσή τους άμαχους πρόσφυγες. Ελάχιστα πράγματα θα μπορούσαν να προσφέρουν παρόμοια ικανοποίηση στον μέσο Αμερικανό πιλότο, εκτός ίσως από τον πολυβολισμό Γερμανών πιλότων οι οποίοι κρέμονταν αβοήθητοι από το αλεξίπτωτό τους. Την επόμενη ημέρα οι Αμερικανοί επέστρεψαν ολοκληρώνοντας την καταστροφή. Συνολικά έπεσαν 3.760 τόνοι βομβών από τους οποίους το 75% ήταν εμπρηστικές. Ο Χάρρις είχε επιτέλους πετύχει την δεύτερη πολυπόθητη και τελευταία πύρινη καταιγίδα του. Η Δρέσδη μετατράπηκε σε έναν τεράστιο κλίβανο όπου στο εσωτερικό του λυσσομανούσε μία πύρινη λαίλαπα ταχύτητας 250 η οποία σάρωνε ολόκληρα κτίρια μέσα σε δευτερόλεπτα. Η ερυθροπυρωμένη άσφαλτος έλυωνε και όσοι έτρεχαν αλλόφρονες επάνω της φλέγονταν από τα πόδια προς τα πάνω. Μέσα στην πύρινη κόλαση πολλοί πίστεψαν ότι η μόνη σωτηρία από την απανθράκωση θα ήταν ο ποταμός Έλβας που διέτρεχε την πόλη. Αλλά όσοι έπεφταν στον ποταμό διαπίστωναν αμέσως ότι ο φώσφορος των εμπρηστικών βομβών εξακολουθούσε να αναφλέγεται ακόμη και στην επιφάνεια του νερού. Μόλις σήκωναν τα κεφάλια τους για μία ανάσα αέρα, τα μαλλιά τους έπαιρναν φωτιά. Τουλάχιστον ο πνιγμός ήταν ένας δροσερός θάνατος…

Η πόλη καιγόταν επί επτά ημέρες και οκτώ νύχτες. Ο πληθυσμός ο οποίος απέμεινε ζωντανός αδυνατούσε να θάψει όλα τα πτώματα. Αποφασίσθηκε ο αποκλεισμός της πόλης και η καύση των πτωμάτων προκειμένου να αποφευχθεί ο κίνδυνος της πανώλης. Οι στρατιώτες άνοιγαν λάκκους θάβοντας κομμάτια από καμμένες σάρκες. Πολλοί δεν άντεχαν και γονάτιζαν απελπισμένοι κλαίγοντας με λυγμούς. Μερικοί γονείς μάζευαν τα κομμάτια από τα κορμιά των παιδιών τους μόνο και μόνο για να μην μετατραπούν σε βορά των αρουραίων. Ο ακριβής αριθμός των νεκρών δεν βρέθηκε ποτέ, αλλά οι υπολογισμοί μιλούν για 135.000.

Η Δρέσδη υπήρξε ο πρώτος βομβαρδισμός του πολέμου ο οποίος προκάλεσε την διεθνή κατακραυγή. Ο Τσώρτσιλ φρόντισε γρήγορα να κρατήσει αποστάσεις από την ανάμιξή του στην απόφαση του βομβαρδισμού, αφήνοντας τον Χάρρις να φέρει αποκλειστικά το βάρος της ευθύνης, εκδίδοντας μάλιστα και ένα υπόμνημα στο οποίο κατέκρινε την καταστροφή της Δρέσδης, απαιτώντας «…μεγαλύτερη συγκέντρωση δυνάμεων σε στόχους στρατιωτικής σημασίας»!! Παρόλα αυτά η κατακραυγή ήταν τόση ώστε στις 16 Απριλίου 1945 η ηγεσία της RAF δήλωσε επίσημα ότι εγκατέλειπε την τακτική των βομβαρδισμών ευρείας περιοχής. Στο άκουσμα της είδησης ο Χάρρις ένιωσε τον κόσμο του να γκρεμίζεται: «Δεν είναι δυνατόν να θέσω στην ίδια μοίρα όλες τις γερμανικές πόλεις με τα κόκκαλα ενός βομβαρδιστή μου! Όσοι νιώθουν τύψεις για την Δρέσδη χρειάζονται ψυχίατρο!», δήλωσε οργισμένος.

Οι κονδυλοφόροι έχυσαν άφθονο μελάνι για να δικαιολογήσουν το έγκλημα, χωρίς να καταφέρουν τίποτα. Οι Αμερικανοί, με το τυπικό θράσος που τους χαρακτηρίζει μέχρι σήμερα σε παρόμοιες περιπτώσεις, επεδίωξαν να αποστασιοποιηθούν: «Τέτοιες επιχειρήσεις είναι αντίθετες με την αεροπορική στρατηγική και τα εθνικά ιδανικά μας», δήλωσε ο Κάρλ Σπάατς! Ο Τζώρτζ Μάρσαλ, με διπλωματικότερο τρόπο, προσπάθησε να μετατοπίσει το βάρος της ευθύνης, χωρίς όμως και αυτός να αποφύγει το ψεύδος: «Η Δρέσδη προέκυψε μόνο και μόνο από ειδικό αίτημα των Ρώσων. Δεν υπήρξε πρόθεση των Συμμάχων».

Οι φωτογραφιες μιλουν απο μονες τους.Μια ολοκληρη πολη,χωρις στρατηγικη αξια,ισοπεδωθηκε και δεκαδες χιλιαδες ανθρωποι βρηκαν φρικτο θανατο.Οι τοτε-και σημερα-Συμμαχοι δεν εχουν ζητησει ακομα συγνωμη για το ειδεχθες εγκλημα,ενω οποιος τολμησει και το αναφερει χαρακτηριζεται παραυτα "ναζιστης".Εμεις,επειδη δεν τρωμε κουτοχορτο,το αναφερουμε & εντοπιζουμε πολλους παραλληλισμους με την τακτικη του Νατο στις μερες μας (βλεπε Γιουγκοσλαβια,Ιρακ κλπ).Το θρασος των "νικητων" εχει παραμεινει αναλλοιωτο μεχρι σημερα,αφου κανεις δεν διδασκει ιστορικα γεγονοτα οπως το παραπανω στα σχολεια,ενω και τα μμε συνηθως τα...ξεχνανε (φυσικα οταν υπαρχει καμια επετειος των...καημενων εβραιων ή αμερικανων,μας τις υπενθυμιζουν αναλογως).

Δικο μας χρεος ειναι να μην ξεχναμε τιποτα.Οσο κι αν αυτο δε συμφερει μερικους...

Για ακροδεξιό κόμμα που δεν εμφανίζουν στις μετρήσεις μίλησε υφυπουργός

Ποιό είναι το “άλλο” κόμμα;

Στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων του ALTER, ο υφυπουργός παιδείας κ. Λυκουρέντζος εξέφρασε την απορία γιατί ενώ εμφανίζεται ποσοστό ενός αγνώστου αριστερού κόμματος όπως είναι οι οικολόγοι δεν εμφανίζεται και το ποσοστό κόμματος ευρισκόμενου στην άκρα δεξιά! Τι γνωρίζει ο υφυπουργός κ. Λυκουρέντζος, το οποίο δεν παρουσιάζουν στις δημοσκοπήσεις τα ΜΜΕ;

Σημειώνεται ότι σε όλες τις δημοσκοπήσεις εμφανίζεται ένα «άλλο» κόμμα με ποσοστά γύρω στο 3%. Ποιο ή ποια είναι αυτά; Ας σημειωθεί ότι την συντριπτική πλειοψηφία των σχηματισμών της εξωκοινοβουλευτικής αριστεράς την έχει απορροφήσει ο ΣΥΡΙΖΑ. Κάτι κρύβουν λοιπόν και αυτό είναι προφανές.


Κατά τα άλλα την αλλαγή των πολιτικών συσχετισμών στην παρούσα συγκυρία, με το ΠΑΣΟΚ να παίρνει το προβάδισμα, καθώς και το αρνητικό κλίμα για την κυβέρνηση, επιβεβαιώνει και νέα δημοσκόπηση που είδε το φως της δημοσιότητας σύμφωνα με την οποία η ΝΔ συγκεντρώνει 26,1%, το ΠΑΣΟΚ 27,9%, το ΚΚΕ 6,6%, ο ΣΥΡΙΖΑ 8,3%, ο ΛΑΟΣ 5% και οι Οικολόγοι Πράσινοι 2,1%. Τα ποσοστά αυτά δεν είναι ικανά να δώσουν αυτοδύναμη κυβέρνηση.


Υπενθυμίζεται ότι πρόκειται για τη δεύτερη έρευνα που δείχνει το κόμμα της αξιωματικής αντιπολίτευσης να παίρνει το προβάδισμα. Πρόσφατο γκάλοπ της Metron Analysis για λογαριασμό του ΑΝΤ1 έδινε προβάδισμα 2,2% στο ΠΑΣΟΚ.


Ακόμη σύμφωνα με δημοσκόπηση που παρουσιάστηκε στο κεντρικό δελτίο του alter τα αισθήματα των Ελλήνων απέναντι στην πολιτική έχουν ως εξής: ΑΔΙΑΦΟΡΙΑ 38,1%, ΟΡΓΗ 36,4% ΑΠΟΔΟΧΗ 13,9%, ΕΚΤΙΜΗΣΗ 7,2%. Ένα ποσοστό λοιπόν 36,4% είναι ΟΡΓΙΣΜΕΝΟ από την πολιτική και τους πολιτικούς και συμπτωματικά το ίδιο σχεδόν ποσοστό πιστεύει ότι δεν εμπιστεύεται κανέναν από τους πολιτικούς στο μεγάλο πρόβλημα της διαφθοράς.


Συγκεκριμένα, στο ερώτημα ποιον εμπιστεύεστε κατά της διαφθοράς, το 28,4% απαντά τον Κ. Καραμανλή, το 32,2% τον Γ. Παπανδρέου και το 35,2% απαντά «Κανέναν». Στο αντίστοιχο ερώτημα για την οικονομία το 35,1% απαντά τον Κ. Καραμανλή, το 34,2% τον Γ. Παπανδρέου και το 29,6% απαντά «Κανέναν».

Σομαλοί πειρατές κατέλαβαν ελληνόκτητο πλοίο

Το ελληνόκτητο φορτηγό πλοίο Centauri, με 25μελές πλήρωμα, κατέλαβαν Σομαλοί πειρατές. Όπως διευκρινίστηκε, η πειρατεία στο πλοίο σημειώθηκε ξημερώματα Πέμπτης, περίπου 200 μίλια ανοικτά του Μογκαντίσου.

Το πλοίο είχε αποπλεύσει από το λιμάνι Νασάου της Αιθιοπίας με προορισμό την Κένυα και αναμενόταν να φθάσει στο λιμάνι της Μπομπάσα στις 19 Σεπτεμβρίου, όπου και θα ξεφόρτωνε το αλάτι που μετέφερε. Οι πειρατές όμως, το οδηγούν στη νότιο Σομαλία, κάτι ασυνήθιστο γι αυτούς όπως επισημαίνουν οι ναυτιλιακές αρχές της χώρας, ενώ ενδέχεται να κατευθυνθούν στο Έιλ, όπου κρατούν πολλά άλλα πλοία περιμένοντας να λάβουν λύτρα.

Την πειρατεία γνωστοποίησε σήμερα στις 05.30 ο Φιλιππινέζος πλοίαρχος του πλοίου στην πλοιοκτήτρια εταιρεία Νavigation Maritime που εδρεύει στην Γλυφάδα, χωρίς ωστόσο να κάνει γνωστά τυχόν αιτήματα των πειρατών.

Την τελευταία ώρα ένα ακόμη πλοίο -αγνώστων μέχρι στιγμής στοιχείων- έπεσε θύμα πειρατείας, φαινόμενο που έχει πάρει διαστάσεις, από τις βόρειες έως τις ανατολικές ακτές της Σομαλίας.

Χθες Τετάρτη, η Ισπανία ανακοίνωσε ότι στρατιωτικό αεροσκάφος της θα περιπολεί πάνω από την ευρύτερη θαλάσσια περιοχή σε μια προσπάθεια να μείνουν μακριά από τα πλοία οι πειρατές. Το αεροσκάφος θα συγκεντρώνει πληροφορίες για τις κινήσεις των πειρατών, τις οποίες θα αποστέλλει στην ευρωπαϊκή task που δημιουργήθηκε για την αντιμετώπιση της πειρατείας.

Η πάγια και αγαπημένη συνήθεια των δημοσιογράφων, στο όνομα του “πλουραλισμού” και της πολυπολιτισμικότητας να κατασυκοφαντούν τους εθνικιστές, έχει πλέον φτάσει στα όρια της παράνοιας

Όλα τα είχαμε ακούσει από τα αστικά ΜΜΕ, αλλά μπορούμε να πούμε πως αυτή τη φορά, εκείνα της Πάτρας πρωτοτύπησαν στη λασπολογία. Διαβάζουμε λοιπόν τα παρακάτω στην τοπική εφημερίδα “Ημέρα”: “8-9-08 Άλλο και τούτο! Για να προβοκάρουν κάποιοι τους κατοίκους της οδού Ευρώτα που αγωνίζονται για να ξαναφτιάξουν τη ζωή τους, καθώς έχει μετατραπεί σε κόλαση από τον καταυλισμό των προσφύγων, διέδωσαν ότι φέρνουν στην Πάτρα μέλη της «Χρυσής Αυγής» για να δημιουργήσουν ρατσιστικά επεισόδια. Εκτός του ότι δεν έχουν το Θεό τους, είναι και επικίνδυνοι. Μάλλον αυτοί που διαδίδουν αυτές τις αθλιότητες, θέλουν τους Χρυσαυγίτες στην Πάτρα.” Παρόμοιες “πληροφορίες” δημοσιεύθηκαν και σε άλλες εφημερίδες, όπως και έτυχαν ιδιαίτερης προβολής από τηλεοπτικούς σταθμούς.

Η πάγια και αγαπημένη συνήθεια των δημοσιογράφων, στο όνομα του “πλουραλισμού” και της πολυπολιτισμικότητας να κατασυκοφαντούν τους εθνικιστές, έχει πλέον φτάσει στα όρια της παράνοιας.Κάτι το θετικό μάλλον, αφού ο κάθε σώφρον πολίτης εύκολα μπορεί να κατανοήσει ότι τα όσα του πασάρουν οι πλουτοκράτες δεν αποτελούν τίποτα άλλο παρά ακατάσχετη μπουρδολογία.
Στις κίτρινες φυλλάδες και δελτία ειδήσεών τους, παρουσιάζουν το νόμιμο πολιτικό σχηματισμό το Λαϊκό Σύνδεσμο “Χρυσή Αυγή” σαν να πρόκειται για εταιρία security, την οποία καλούν οι διάφοροι τυχάρπαστοι όταν έχουν κάποιο πρόβλημα το οποίο δε μπορεί ή δε θέλει να επιλύσει η αστυνομία. Αν και ανώφελο, οφείλουμε να τους πληροφορήσουμε πως η “Χρυσή Αυγή” δεν είναι, ούτε και επιθυμεί να γίνει υπεύθυνη για την τήρηση της τάξης σε αυτό το αστικοδημοκρατικό καθεστώς και ότι η διασπορά ψευδών ειδήσεων καθώς και η συκοφαντική δυσφήμιση αποτελούν αμφότερα, ποινικά αδικήματα.
Αδυνατώντας να στραφούν αυτή τη φορά ενάντια στο κοινό αίσθημα, το οποίο απαιτεί την άμεση απομάκρυνση των λαθρομεταναστών από την Πάτρα, προσπαθούν να το κατευνάσουν και να το καταστήσουν ακίνδυνο δαιμονοποιώντας τον εθνικισμό και το μοναδικό πολιτικό φορέα του, στην Ελλάδα. Έτσι πλέον, τονίζουν τη σημασία δημιουργίας “Κέντρου υποδοχής λαθρομεταναστών” έξω από την πόλη της Πάτρας, ώστε να μην ταλαιπωρούνται οι περίοικοι αλλά και για να μην δυσανασχετούν οι “ευυπόληπτοι και πάντα αντιρατσιστές” συμπολίτες μας, όταν πίνουν τον καφέ τους κοντά στο λιμάνι. Προφανώς, ούτε λόγος να κλείσουν τα σύνορα και να απελαθούν οι παράνομοι αλλοδαποί, αντιμετωπίζοντας ουσιαστικά το πρόβλημα και αποφεύγοντας την μετάστασή του (αν και ιατρικός ο όρος, θαρρούμε πως ταιριάζει “γάντι” στην προκειμένη περίσταση) στις υπόλοιπες Ευρωπαϊκές χώρες.
Επιπρόσθετα, πρέπει να ξεκαθαρίσουμε ότι εμείς πάντα ήμασταν στην Πάτρα, δίπλα στους συμπολίτες μας που υποφέρουν, δίχως όμως τυμπανοκρουσίες και χωρίς φυσικά να ακολουθούμε εντολές τυχάρπαστων πολιτών - “πληροφοριοδοτών”. Επίσης, όσο και να μιλούν “για εμάς χωρίς εμάς”, είμαστε απολύτως πεπεισμένοι πως όταν αποφασίσουμε να δράσουμε ανοιχτά, θα αποκρύψουν απόλυτα το γεγονός, ως είθισται στη δημοκρατία τους.

Εν κατακλείδι θα θέλαμε να δημοσιοποιήσουμε τον αριθμό επικοινωνίας του πυρήνα “Χρυσής Αυγής” Πάτρας, για τον κάθε ενδιαφερόμενο εθνικιστή που επιθυμεί να συσπειρωθεί στις τάξεις μας και να δράσει υπέρ του Αγώνος μας. Τηλέφωνο Επικοινωνίας: 6983367911

χρυσή αυγη

Σε κρίσιμη φάση το Σκοπιανό

Σε διαπραγματευτικό αδιέξοδο φαίνεται να οδηγούνται οι συνομιλίες με τα Σκόπια προκειμένου να εξευρεθεί κοινά αποδεκτή λύση στο θέμα του ονόματος. Στο συμπέρασμα αυτό καταλήγουμε εάν επεξεργαστούμε τα όσα έχουν γίνει και λεχθεί τους τελευταίους δυο μήνες.

Βασικός υπεύθυνος για την δημιουργηθείσα κατάσταση είναι η αδιαλλαξία της κυβέρνησης των σκοπιών που δεν αφήνει περιθώρια να βρεθούν λύσεις με τρόπο που να είναι αμοιβαία αποδεκτός.

Η αποτυχία της διπλανής χώρας να ενταχθεί στο ΝΑΤΟ μετά το ελληνικό veto οδήγησε σε πρόωρες εκλογές. Ο πρωθυπουργός Νikola Gruevski προκειμένου να ξανακερδίσει τις εκλογές, αλλά και για να εκτονώσει την εσωτερική κρίση δημιούργησε «θερμό κλίμα» με αποτέλεσμα να εξάρει τον εθνικισμό, ως ανάχωμα, αλλά και να δεσμευτεί εμμέσως πλην σαφώς στο λαό του με όλα αυτά που συνέβησαν πριν και μετά τις εκλογές, για μη λύση. Τα εσωτερικά εθνοτικά και άλλα προβλήματα της διπλανής χώρας έκαναν πρόσφατα και τον επικεφαλή της διπλωματικής αποστολής της ΕΕ Ερβαν Φουέρε να δηλώσει ότι η ΠΓΔΜ δεν έχει εκπληρώσει τα κριτήρια για χορήγηση ημερομηνίας έναρξης ενταξιακών διαπραγματεύσεων.

Σήμερα και ενόψει των συνομιλιών που θα γίνουν την ερχόμενη εβδομάδα μεταξύ των δυο χωρών υπό την αιγίδα του ΟΗΕ στο περιθώριο της γενικής συνέλευσης του οργανισμού στη Νέα Υόρκη θα μπορούσαμε να πούμε ότι η διαπραγματευτική προσπάθεια έχει επιδεινωθεί επικίνδυνα. Αυτό ενδέχεται να οδηγήσει σε μια καινούρια κατάσταση.

Σε ένα αρνητικό ενδεχόμενο και λαμβάνοντας υπόψη το γεγονός ότι η χώρα μας έχει σταθερή και αμετάβλητη θέση για το ζήτημα, η διαπραγμάτευση δεν θα έχει κανένα λόγο να συνεχιστεί. Επίσης και με βάση τις εξελίξεις αν οδηγηθούμε σε απ’ ευθείας διαπραγματεύσεις χωρίς νέα συμφωνία θα είναι καταστροφικό για την θετική εξέλιξη του ζητήματος.

Μια τέτοια εξέλιξη ( δηλαδή, μη λύση) θα δημιουργήσει σοβαρά προβλήματα στη διπλανή χώρα και ίσως, την οδηγήσει ξανά σε πρόωρες εκλογές, καθοριστικής σημασίας ρόλο σε αυτό το ζήτημα ενδέχεται να διαδραματίσει ο αλβανικός παράγοντας. Έτσι, οδηγούμαστε στο συμπέρασμα ότι σε αυτή τη φάση και με ανοιχτό το ζήτημα του ονόματος, τα Σκόπια δύσκολα θα αναγνωρίσουν την ανεξαρτησία του Κοσσόβου.

Η γενικότερη όμως στατική κατάσταση που για πολλά χρόνια είχε βολέψει αποδείχθηκε στο Βουκουρέστι ότι ήταν οδός προσωρινής διαφυγής από την βαλκανική πραγματικότητα. Παράλληλα, το γεγονός ότι ως διεθνές θέμα είναι υποβαθμισμένο λειτουργεί αρνητικά για την εξεύρεση λύσης, με ότι αυτό συνεπάγεται για τη σταθερότητα στην περιοχή.

ΟΧΙ ΡΕΠΟΥΣ(Τ)Η ΜΟΥ ΠΑΛΙ.......


Αυτό το ανθελληνικό προϊόν (Ρεπουση) της νέας τάξης, ΜΕΤΑΛΛΑΓΜΕΝΟ από τα τοξικά απόβλητα της πολίτικης ...(από καθηγήτρια γαλλικών γυμνάσιου μεταλλάχτηκε σε ιστορικό!!!και διορίστηκε στο πανεπιστήμιο μετά την συγγραφή του βιβλίου της ντροπής) ώστε να καταστεί καρκίνος για την ελληνική παιδεία, ΞΑΝΑΚΤΥΠΑ.

Σε άρθρο της στα ΝΕΑ ( κλικ ) και αναφερόμενη στις εκπαιδευτικές μεταρρυθμίσεις στην Κύπρο ΛΕΕΙ οτι τα παιδιά ΔΕΝ πρέπει να θυμούνται την τουρκική εισβολή στην Κύπρο και να αγωνίζονται για την επιστροφή της πατρίδας τους στην πρότερη της εισβολής κατάσταση, ΔΕΝ πρέπει να θυμούνται τον ξεριζωμό των Ελληνοκυπρίων από τα σπίτια τους και να διεκδικούν την επιστροφή τους σε αυτά,ΔΕΝ πρέπει να λογαριάζουν τους χαμένους ανθρώπους για αγνοούμενους και να μην αναγνωρίζουν τα τετελεσμένα.!!!!

Η ΑΝΙΣΤΟΡΗΤΗ ΙΣΤΟΡΙΚΟΣ δεν σταμάτησε την ανθελληνική της προπαγάνδα και ...>>>

για άλλη μια φορά υποστηρίζει ότι όχι μόνο:ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΔΕΝ ΥΠΗΡΞΑΝ ΠΟΤΕ ΘΥΜΑΤΑ!!!! αλλά υπήρξαν και ΘΥΤΕΣ!!!

Στην συνεχεια του αρθρου και ενω απο την μια μερια πρεπει να ξεχασουμε τα αισχη των τουρκων ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ να ξεχνανε οσα η Κυπρος προκάλεσε στους Τουρκοκυπρίους για να εθνοκαθάρει !!!!!τη Μεγαλόνησο από το «σύνοικον» στοιχείο. Όσα προηγήθηκαν της τουρκικής εισβολής!!!!. Όσα καλύπτει η οδύνη της τραγωδίας. Όσα κρύβουν τα ομαδικά μνήματα.!!!!! (δηλαδή κατηγορεί τους Ελληνοκυπρίους για γενοκτονία ...)

Στο τέλος όπως είναι αναμενόμενο η Ρεπούση υπερασπίζεται με πάθος την απόφαση της κυβέρνησης Χριστόφια για την διαπολιτισμική εκπαίδευση στα Κυπριακά σχολεία που έχει στόχο τον αφελληνισμό της Ελληνικής παιδείας στο νησί και ΥΒΡΙΖΕΙ τους διαφωνούντες......

αντί άλλου σχολίου θα δανειστώ μια φράση από τον Α.Αινσταιν (εάν δεν την έχει πάρει και αυτή από άλλον!!!)
Δυο πραγματα ειναι απειρα, το Συμπαν και η ανθρωπινη βλακεια. Και δεν ειμαι απολυτα σιγουρος για το Συμπαν....


http://enantion-olwn.blogspot.com/2008/09/blog-post_17.html