Ας εξετάσουμε στο παρόν κείμενο την θεωρία της αναρχίας για να δουμε ποιοι ακριβως είναι οι αναρχικοί . Η αναρχία ξεκίνησε οπως γνωρίζουμε όλοι από την τότε Ρωσική επανάσταση όταν ο Κροπότκιν μαζι με κάποιους άλλους ομοιδεάτες του θεωρήθησαν «αποστάτες» από τους υπόλοιπους κομουνιστές διότι δεν ηθελαν να έχουν καμία σχέση μαζί τους λόγω εγκλημάτων που διέπραταν οι δευτεροι εις βάρος του απλου ρωσικου λαού. Το δόγμα των αναρχικών στηρίζοταν στην άρνηση του δικού μας τρίπτυχου «ΠΑΤΡΙΔΑ-ΘΡΗΣΚΕΙΑ-ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ» ενώ είχε και πολλές ομοιότητες με αυτό του Χριστιανισμού, αν και οι ιδιοι δήλωνουν άθεοι. Ένα παραδειγμα, για να γινω περισσότερο αντιληπτός είναι όπως είχα αναφέρει και σε μια αλλη μου σχετική αναρτηση, οι αναρχικοι ξεκίνησαν με δογμα «Μη κάνεις αυτό που δε θες να σου κάνουν». Το ίδιο είχε πει και ο Χριστός καθως και οι αρχαίοι Έλληνες. Κακά τα ψέματα , αυτή ειναι η αλήθεια.
Όμως τα πράγματα έχουν αλλάξει για τους αναρχικούς, καθως πλέον δεν υπάρχουν τέτοιου ειδους αναρχικοι αλλά χουλιγκανς. Δεν θα επεκταθω σε αυτο το θέμα όμως, καθως το έχω ηδη αναπτυξει εδώ. Στην παρουσα φάση ομιλουμε για δύο αντιθετες ιδεολογίες. Αυτά τα ατομα, οι υποτιθέμενοι αναρχικοί έχουν την αναρχία ως ιδεολογία αλλά κάθε τους πράξη βασιζεται στο χουλιγκανισμό.
Εκτός από το χουλιγκανισμό οι αναρχικοί , ένα άλλο στοιχείο που τους χαρακτηρίζεί είναι η ρουφιανιά και η πουστιά.
Να σημειωσω πως εδω θα μιλουμε για αναρχικούς από τον ελλαδικό χώρο, ως απλό παράδειγμα για να γίνω περισσότερο κατανόητος.
Παρατηρείται λοιπόν, πως οταν αποκαλέσεις έναν αναρχικό «ανθέλληνα» θα τον αποδεχθεί πολύ ευχαρίστως τον όρο. Αν εγω ημουν αναρχικός αυτό τον ορο δεν θα τον αποδεχόμουν. Γιατί πως θα γινόταν να ήμουν ανθέλληνας κατ΄εμέ όταν γαιδουροφώναζα κάτω οι πατρίδες; Δηλαδή , θέλω να σας πω πως ένας αναρχικός ενώ φωνάζει «κάτω οι πατρίδες», θα έπρεπε να το τηρεί κιόλας αυτό. Αλλά στην ουσία ένας αναρχικός, όταν φωνάζει το παραπάνω σύνθημα, αυτό που εφαρμόζει είναι «κάτω η δικιά μου πατρίδα», στη προκειμένη περίπτωση η Ελλάδα. Επιπρόσθετα, ενώ οι αναρχικοί δηλώνουν αντιθετοι με τους εθνικιστές , στην ουσία είναι αντίθετοι μόνο με τους Έλληνες εθνικιστές. Δεν ειδα ποτέ κανέναν αναρχικό ουτε να αντιδράει με αλβανους εθνικιστές ουτε με γκρίζους λυκους.
Οι δηθεν αναρχικοί καθώς φωνάζουν «κάτω οι πατρίδες», καινε πολλές φορές και τις σημαίες όλων των πατριδων, όπως δηλώνουν οι ίδιοι. Το πιστεύετε; Εγω πάντως ΟΧΙ. Γιατί δεν ειδα ποτέ κανέναν αναρχικό να καίει σημαια από αλλη χωρα πλην της Ελλάδος.
Βέβαια, αν για παράδειγμα εκαιγαν την σημαία της Αλβανίας μπορεί να τις έτρωγαν κιόλας από τους Αλβανούς γιατί οι Αλβανοι δεν είναι μαλάκες σαν εμάς που ανεχόμαστε τον κάθε ποταπό και ξεφτύλα να καιει και να κομματιάζει την ιερή μας σημαία.
Στο ερώτημα
Πόσο αντιρατσιστές είναι οι αναρχικοί;
Εδώ απλά κάποιες σκέψεις θα κάνω και θα σας αφησω να βγαλετε εσεις δικά σας συμπεράσματα.
«Μέσα οι ξένοι», φωνάζουν οι αναρχικοί. Αφού τους θέλουν μέσα στη χώρα μας, γιατί δεν παιρνουν και κανέναν σπίτι τους να τον φιλοξενήσουν; Μήπως κάποιοι απ΄αυτούς αηδιάζουν περισσότερο απ΄οσο οι υπόλοιποι Έλληνες με τους ξένους μετανάστες;
Παραταύτα, οι αναρχικοί στην ουσία εκμεταλευονται τους μετανάστες όταν τους ανοιγουν τις πορτες για να εισέρθουν μέσα στη πατρίδα μας όπως θα αποδείξουμε παρακάτω....
Εδώ θα εξετάσουμε την θέση ενός κανονικού εθνικιστή ,χωρίς αριστεριστικες νεοταξικές παρεμβολές επί του θέματος, για τους ξένους. Εμείς σαν εθνικιστές, λέμε ένα πράγμα. «Ο Καθένας στην δικιά του χώρα και σεβασμό στη κάθε φυλή οταν σέβεται και αυτή τη δική σου.»
Που σημαίνει.
«Κάτσε στην χωρα σου Αφγανέ , Πακιστανέ και βοηθησέ την να αναπτυχθεί και να βελτιωθεί. Αλλά αγωνίσου γι΄αυτην και μην φορτωνεις με την παρουσία σου άλλες χώρες όπως η Ελλάδα»
Εβλεπα επίσης πριν κανένα-δυο μηνες σε εκπομπή του Mega μια Σομαλέζα, την οποία την ειχαν καλέσει για να πει την αποψή της για το «μεταναστευτικό». Συμπληρωματικά , αυτή η κοπέλα είχε σπουδάσει στη χώρα μας και επεθυμουσε να ζησει στη πατρίδα μας για το υπόλοιπο της ζωής της.
Έχω να πω πάνω σε αυτό:
«Ωραία κοπελιά, σπουδασες, μορφωθηκες, είδες πως ειναι η Ζωή στην Ελλάδα; Τράβα στη χώρα σου να μεταδόσεις αυτά που έμαθες»
Ο ρόλος των εθνων και των πατρίδων ειναι απολυτως απαραίτητος γιατί μέσα από αυτόν δίνεται η δυνατότητα σε κάθε χωρα να αναπτύξει τον πολιτισμό της. Για την ανάπτυξη του πολιτισμου απαραίτητη προυπόθεση είναι η υπαρξη των εθνών, ώστε οι ανθρωποι μέσα από αυτά να οργανώνονται, να εξελίσσονται και να προοδεύουν.
Επομένως όταν γινονται μεταναστευσεις , καταλύονται τα εθνη, με αποτέλεσμα την μηδαμινη ανάπτυξη του πολιτισμού παγκοσμίως. Επιπρόσθετα, όταν κάποιος ξένος ζει στην Ελλάδα, ζεί κάτω από το όριο της φτωχιας και προσπαθεί να επιβιώσει με άλλους άνομους και εγκληματικούς τρόπους. Βλέπουμε πολλές φορές να έχουμε και συγκρουση μεταξύ συμμορίων από διάφορες φυλες και να μετρουμε και θυματα. Πόσους ξένους ειδαμε τεμαχισμένους στα σκουπίδια τις τελευταίες μέρες;
Οπότε ας ξυπνήσουν οι αναρχικοί και να καταλάβουν πως δεν συμφέρει ουτε εμάς ,τους ντοπιους να εισέρχονται οι ξένοι στη χώρα μας ουτε τους ίδιους του ξένους , καθώς μαζί με το δικό μας πολιτισμό αλλοιώνεται και ο δικός τους.
Ας εξετάσουμε τωρα το θέμα της Βίας.........
Εδώ τι να πρωτοπουμε γι΄αυτο το θέμα... Μικροκαταστήματα καμμένα, Αμάξια καμμένα, Νεκροί κ.ο.κ.΄ύστερα από κάθε πορεία αναρχικών
Γενικό Συμπέρασμα:
Αναρχία σημαίνει βία και όχι πρόδρομος για έναν ειρηνικό κοσμο χωρίς πολέμους και αυτοκαταστροφές. Αν και πολλοί αναρχικοί ισχυρίζονται πως τα επεισόδια στις ειρηνικές τους πορείες τα προξενούν κάποιοι επιτήδειοι κάφροι για να αμαυρώσουν αυτές τις ειρηνικές του πορείες. Ωραία λοιπόν, συμφωνώ μαζί τους. Οι χουλιγκανς που διαπράτουν τα επεισόδια δεν έχουν σχέση με το λεγόμενο αντιεξουσιαστικό χόρο. Εγώ απλά θα ρωτησω κάτι για να μου απαντησει οποιοσδήποτε και θα προχωρησω στο παρακάτω θέμα. « Γιατί, λοιπον, οι αναρχικοί επιτρέπουν σε αυτούς τους εγκληματίες να τους αμαυρώνουν τις ειρηνικές του διαμαρτυρίες; Μήπως είναι συνένοχοι και αυτοί;»
Τέλος ας εισέρθουμε πιο βαθιά στο θέμα της αναρχίας...
Σε οποιαδήποτε πολη της Ελλάδος κάποιος θα δει, την πολή να ειναι βεβηλωμένη όχι μόνο από συνθηματα σε τοιχους από αναρχικούς βαμμένα με σπρέη αλλά και χιλιάδες αφίσες . Παράλληλα ,ανά κάθε τρεις και λίγο έχουν διάφορες προβολές ντοκιμαντέρ, ενημερωσεις, συναυλίες κτλ. «Πού λοιπόν βρίσκουν τόσα φραγκα για να υλοποιήσουν όλα τα παραπάνω; Μηπως χρηματοδοτουνται από κάπου και δε το γνωρίζουν και οι ίδιοι; ή εν'ω το γνωριζουν προσπαθουν να το αρνηθουν;» "Όσοι αναρχικοί διαβάζετε αυτό το άρθρο δώστε τους χαιρετισμούς μου στον Paulsen και στον George Soros. Μη μου πείτε πως όμως δε ξέρετε ποιοι ειναι αυτοί. Γιατί θα είναι άδικο εφ΄οσον αυτοί σας γνωρίζουν". Μπορείτε επίσης να διαβάσετε και την συνεντευξη του Νίκολα Κουρδαντά, πρωην αναρχικού, εδώ
Και το σημαντικότερο όλων..... πόσο κατά της παγκοσμιοποίησης είναι οι αναρχικοί;
Καθόλου.
Τι είπαμε παραπάνω για τους αναρχικούς; ΟΧΙ ΣΕ ΠΑΤΡΙΔΕΣ, ΘΡΗΣΚΕΙΕΣ , ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ.....
Τί ακριβως πρεσβευειε η παγκοσμιοποίηση; Ακριβώς τα ίδια.
Αλλά τόσο κοκορόμυαλοι είναι οι αναρχικοί που νομίζουν πως αντιτάσσονται στην παγκοσμιοποιήση. Γιατί δεν πάνε τοτε να διαμαρτυρηθουν 'εξω από την πρεσβεία του Ισραήλ; Και να θέλουν κάποιοι από αυτούς να πάνε να διαμαρτυρηθουν, τα μεγαλύτερα κεφάλια από αυτούς δε τους το επιτρέπουν.
Αυτά τα λίγα.................
Κυριακή 13 Ιουνίου 2010
Έχουν τα ζώα ψυχή;
Γράφει ο Γρηγόριος ο Παλαμάς κάτι καταπληκτικό, ότι η ψυχή του ανθρώπου
έχει ουσία και ενέργεια. Μην μπλέκεστε με τις ορολογίες. Ενέργεια είναι
ό,τι βλέπουμε να εκφράζεται: τα αισθήματα, τα συναισθήματα είναι
ενεργήματα της ουσίας που δεν την προσεγγίζουμε, μια ουσία που δεν
μπορούμε να την προσεγγίσουμε. Ενέργεια είναι όλα αυτά με τα οποία
εκφέρεται η συμπεριφορά μας. Ουσία και ενέργεια.
Λέει ο Γρηγόριος ο Παλαμάς, η ψυχή των ζώων (προσέξτε, λέει ότι τα ζώα έχουν ψυχή, αλλά τι ψυχή) είναι η ζωή του σώματός τους. Δεν υπάρχει όμως ουσία της ψυχής, είναι μόνο ενέργεια. Πεινούν, πηδούν, χορεύουν, γιατί δεν έχουν τίποτα άλλο εκτός από τα ενεργούμενα μέσω του σώματος, γι΄ αυτό και όταν διαλύεται το σώμα, συνδιαλύεται και αυτή η ενέργεια μαζί. Είναι μια ενέργεια αυτό. Το λέει και η Αγία Γραφή. Λέει «το αίμα του ζώου ψυχή αυτού εστί». Δεν είναι αυτή η ψυχή που λέμε εμείς, η κατ΄ εικόνα, αλλά είναι μια ενέργεια. Άρα βλέπετε, έχουμε ουσία και ενέργεια στην ψυχή μας. Μόνο ο άνθρωπος έχει την ουσία. Τα ενεργήματα είναι κάποιες κινήσεις ζωικές. Δεν είναι μόνο σάρκα το ζώο, έχει μία κίνηση, ο Δημιουργός την έδωσε, αλλά είναι μόνο ενέργειες, όχι ουσία. Λέει ο Άγιος Μάξιμος ο Ομολογητής : «η ψυχή του ανθρώπου κινείται, είναι θρεπτική και αυξητική». (Αυξάνει, κινείται, θρέφεται, αυτό είναι η ενέργεια της ψυχής). Είναι λέει και «ορμητική». Βλέπετε τα ζώα είναι ορμητικά (έχουν και ορμές) και αυτό είναι ενέργεια, αλλά είναι λέει και λογική, έλλογος˙ πάνω στην ψυχή έρχεται και εγκαθιδρύεται η Χάρις του Θεού. Αυτή είναι η ουσία του Θεού. Τα ζώα έχουν το αυξητικό, έχουν το ορμητικό, αλλά δεν έχουν το έλλογο, γι΄ αυτό λέει πάρα πολύ ωραία ο Βασίλειος Καισαρείας: «επειδή τα ζώα δεν έχουν αυτήν την ουσία της ψυχής, ο Θεός αναπλήρωσε την έλλειψη του λογικού με την υπεροχή των αισθητηρίων». Βλέπετε, τα ζώα πηδάνε πιο πολύ από εμάς, τρέχουν πιο γρήγορα από εμάς, κάνουν πράγματα που δεν τα κάνουμε εμείς, γιατί δεν έχουν αυτήν την ουσία της ψυχής, όπου εδράζεται το λογικό, και είναι μόνο το ορμητικό και το θρεπτικό. Αν αγνοήσω την ουσία της ψυχής, όλα τ΄ άλλα τι είναι; Ζωώδεις εκφράσεις: θυμός, νεύρα, ταχύτητα, αγωνία, πεινώ, δεν πεινώ, έχω ανάγκες.
από ομιλία του π. Κωνσταντινου στην Αγία Παρασκευή Αθηνών
Το βρηκα και μου άρεσε εδώ
Λέει ο Γρηγόριος ο Παλαμάς, η ψυχή των ζώων (προσέξτε, λέει ότι τα ζώα έχουν ψυχή, αλλά τι ψυχή) είναι η ζωή του σώματός τους. Δεν υπάρχει όμως ουσία της ψυχής, είναι μόνο ενέργεια. Πεινούν, πηδούν, χορεύουν, γιατί δεν έχουν τίποτα άλλο εκτός από τα ενεργούμενα μέσω του σώματος, γι΄ αυτό και όταν διαλύεται το σώμα, συνδιαλύεται και αυτή η ενέργεια μαζί. Είναι μια ενέργεια αυτό. Το λέει και η Αγία Γραφή. Λέει «το αίμα του ζώου ψυχή αυτού εστί». Δεν είναι αυτή η ψυχή που λέμε εμείς, η κατ΄ εικόνα, αλλά είναι μια ενέργεια. Άρα βλέπετε, έχουμε ουσία και ενέργεια στην ψυχή μας. Μόνο ο άνθρωπος έχει την ουσία. Τα ενεργήματα είναι κάποιες κινήσεις ζωικές. Δεν είναι μόνο σάρκα το ζώο, έχει μία κίνηση, ο Δημιουργός την έδωσε, αλλά είναι μόνο ενέργειες, όχι ουσία. Λέει ο Άγιος Μάξιμος ο Ομολογητής : «η ψυχή του ανθρώπου κινείται, είναι θρεπτική και αυξητική». (Αυξάνει, κινείται, θρέφεται, αυτό είναι η ενέργεια της ψυχής). Είναι λέει και «ορμητική». Βλέπετε τα ζώα είναι ορμητικά (έχουν και ορμές) και αυτό είναι ενέργεια, αλλά είναι λέει και λογική, έλλογος˙ πάνω στην ψυχή έρχεται και εγκαθιδρύεται η Χάρις του Θεού. Αυτή είναι η ουσία του Θεού. Τα ζώα έχουν το αυξητικό, έχουν το ορμητικό, αλλά δεν έχουν το έλλογο, γι΄ αυτό λέει πάρα πολύ ωραία ο Βασίλειος Καισαρείας: «επειδή τα ζώα δεν έχουν αυτήν την ουσία της ψυχής, ο Θεός αναπλήρωσε την έλλειψη του λογικού με την υπεροχή των αισθητηρίων». Βλέπετε, τα ζώα πηδάνε πιο πολύ από εμάς, τρέχουν πιο γρήγορα από εμάς, κάνουν πράγματα που δεν τα κάνουμε εμείς, γιατί δεν έχουν αυτήν την ουσία της ψυχής, όπου εδράζεται το λογικό, και είναι μόνο το ορμητικό και το θρεπτικό. Αν αγνοήσω την ουσία της ψυχής, όλα τ΄ άλλα τι είναι; Ζωώδεις εκφράσεις: θυμός, νεύρα, ταχύτητα, αγωνία, πεινώ, δεν πεινώ, έχω ανάγκες.
από ομιλία του π. Κωνσταντινου στην Αγία Παρασκευή Αθηνών
Το βρηκα και μου άρεσε εδώ
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)