Τετάρτη, 2 Φεβρουαρίου 2011

ΛΙΑΚΟΠΟΥΛΟΣ: ΕΝΑ ΠΡΟΣΩΠΟ ΠΟΥ ΜΕ ΕΠΗΡΕΑΣΕ ΑΡΚΕΤΑ

Θέλω με αυτη την ανάρτηση, να σας δωσω να καταλάβετε που περίπου κινουνται τα πολιτικά μου πιστεύω αλλά και Θρησκευτικά. Γνωρίζετε όλοι την αγάπη μου για Ελλάδα και Ορθοδοξία. Απο μικρό παιδί αγαπουσα την Ελλάδα, δάκρυζα όταν ακουγα τον εθνικό ύμνο και πηγαίνω όσο πιο συχνά γινεται στην Εκκλησία. Βέβαια, όσο μεγαλωνω τόσο πιο πολύ αγαπάω την Ελλάδα και την Ορθοδοξία γιατί ολοένα ανακαλυπτω διάφορα εντυπωσιακά πράγματα για αυτές. Σε αυτές τις ανακαλύψεις (ή γνωσεις που αποκτιουνται , αν θέλετε) με βοηθησε ένα εξαιρετικό ατομο , ο Λιακόπουλος. Είναι για μένα ένας πανεπιστήμονας που ασχολείται με πολλά θέματα και το κυριότερο όλων τα υπερασπίζεται οτι και αν λέει  με πάθος. Οι περισσότεροι τον βρίζουν θεωρόντας πως λέει βλακείες περί Ελοχίμ και Νεφελίμ, Σειριους κτλ. Όμως, αν εξαιρεσουμε αυτά , θα δουμε πως λέει πολυ σπουδαια πράγματα. Μιλαει για την τεχνολογία των αρχαίων Ελληνων, τις ανακαλύψεις και εφευρέσεις των αρχαίων Ελλήνων, για σπουδαίες μάχες που έδωσαν οι Έλληνες με διάφορους βάρβαρους λαούς και πολλά ακομη αξιοπρόσεκτα και ενδιαφέροντα πράγματα ,που δυστυχως δε στα μαθαίνουν σε σχολεία και τηλεοράσεις. Οι περισσοτεροι πάνω σε αυτά συμφωνούν εκτός από κάποιους κομπλεξικους,ανιστόρητους, αριστερους, εβραιοπληκτους και ανθέλληνες. Όμως η μεγάλη αντιθεση έρχεται όταν ο Δημοσθένης αναφέρεται σε Έλληνες που εφυγαν για το Σείριο, για την αφυπνιση όλων των Ελλήνων, για τους νεφελίμ που ειναι κλεισμένοι στα Ταρταρα και άλλα πολλά. Παλαιότερα αυτά τα πίστευω χωρίς αμφιβολία, μεγαλώνοντας όμως  άρχισα να έχω κάποιες αμφιβολίες, τις οποίες τις διατηρώ ακόμα, Πουθενά μέχρι στιγμης δεν έχω βρει κάποια ευστοχη απάντηση στο Λιακόπουλο , που να διαψευδει και να αντικρουει όλες αυτές τις «ασυναρτησίες» που λέει. Μοναδικό τους επιχείρημα: «βγάζει βιβλία για να πουλήσει». Προσπάθησε βεβαια και ο Λαδάκης, να αποδείξει ότι ο Λιακό είναι αιρετικός αλλά δεν επέτυχε τιποτα, αφου όλες οι αποψεις του αντικρούονται εύκολα.Προσωπικά, κρατάω τις αμφιβολίες μου απέναντι στο Λιακόπουλο μονο και μονο επειδή δεν ξέρω πόσο αληθεια ειναι αυτά που λέει για τα χάλκινα Βιβλία. Υπήρχαν όντως αυτά τα χάλκινα βιβλία  ή ειναι απλώς ενα κατασκεύασμα δικό του. Επίσης, λέει αρκετά-συχνά πως ο τάδε Γέροντας του ειπε αυτό, ό άλλος το άλλο κ.οκ. Γιατί, όμως οι γέροντας του Αγίου Όρους να προτιμησουν αυτόν; Αυτό που ζητάω από το Λιακό, είναι σε κάτι τέτοιο ζητήματα να γινεται περιστικότερος.