Τετάρτη, 16 Ιουλίου 2008

ΑΝ ΤΟΝ ΧΑΣΕΤΕ ΕΣΕΙΣ ΘΑ ΧΑΣΕΤΕ


ΔΙΑΔΩΣΤΕ ΤΟΝ ΣΤΟΧΟ ΠΑΝΤΟΥ.
ΓΙΑ ΤΥΧΟΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΕΙΣΤΕ ΜΕ ΤΟΝ ΣΤΟΧΟ
http://www.stoxos.gr/

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΛΕΟΝ ΚΡΑΤΟΣ


Σήμερα στις 11 η ώρα έγινε η δίκη για τους 3 αναρχικούς που είχαν προφυλακιστεί πριν 1 περίπου χρόνο.Οι 2 από αυτούς (ονόματα απλύτων δεν θέλω να αναφέρω) συλήφθηκαν για απόπειρα εμπρησμού σες δημοτικό αυτοκίνητο αστυνομίας ενώ λίγα λεπτά αργοτερα συλαμβάνεται και μια άλλη αναρχική φοιτήτρια.

Το κράτος έδειξε σήμερα για αλλη μια φορά την ξεφτύλα αφήνοντας ελεύθερους τους άπλυτους.Αλλά θα το ξαναπούμε για αλλη μια φορά.ΚΡΑΤΟΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΚΡΑΤΟΣ ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΝΤΑΙ ΜΑΖΙ

Άρε Παπαδόπουλε που είσαι σε τέτοιες στιγμές;Που είναι ο στρατός μας;Θα ξαναγυρίσουμε και θα τρέμει η γη παλιοκουφαλίτσες.Αναρχικές κουφάλες έρχονται οι Κρεμάλες.
Και μην ξεχνάμε όταν τους κυνηγάνε οι αστυνομικοί και όταν λέμε κάνουν πίσω οι κοτούλες.Είναι για γέλια τα αναρχοβλαμμένα.χεχεχεχεχε

ΠΛΑΤΩΝ Ο ΑΘΗΝΑΙΟΣ(427-348.π.Χ.)


Ιδρυτής της Ακαδημίας.Στην πραγματικότητα ονομάζοταν Αριστόκλης,αλλά ονομάστηκε Πλάτωνας εξαιτίας του μετώπου που ήταν πλατύ.Ήταν απόγονος του Κόρδου και του Σόλωνα.


Δασκαλός του ήταν ο Σωκράτης με τον οποίο ανέπτυξε βαθιά φιλία και από τη διδασκαλία του οποίου επηρεάστηκε προς τις φιλοσοφικές αντιλήψεις.



Όλα τα θέματα τα οποία εξέτασε ,τα προσέγγισε μέσω της ιδέας της Αρετής,του Αγαθού.Τα μαθηματικά αν και τα θεωρούσε χρήσιμα για την εξάσκηση του μυαλού,δεν έδειχνε ενδιαφέρον ούτε για αυτά,ούτε για τις επιστήμες.



Προσπαθεί να προσεγγίσει την αλήθεια μέσω του διαλόγου,ο οποίος ευννοεί την σύγκρουση προσωπικότητων και και ιδέων.Πιστεύει ότι κανείς δεν μπορεί να βρει την αλήθεια μόνος του.Για αυτό χρησιμοποιεί την μέθοδο της αναγωγής προς την αλήθεια μόνος του,μέσα από την σύνθεση των αντιθέσεων.Στην προβολή των απόψεων βοηθάει η χρησιμοποίηση των μύθων.Αν και τις λανθασμένες ιδέες τις αποκαλύπτει,εξακολουθούν να υπάρχουν βασικά ερωτήματα τα οποία παραμένουν αναπάντητα.



Η θεωρία των ιδέων του Πλάτωνα υποστηριζει οτι η ιδέα είναι το αιώνιο και τέλειο πρότυπο,η πραγματικότητα του οποίου απότελει ένα ατελές είδωλο.Η θεωρία άσκησε επίδραση σε όλη την μεταγενέστερη φιλοσοφία.



Τα έργα του είναι σε διαλογική μορφή και κυρίαρχο πρόσωπο σε αυτά,εκτός των τελευταίων είναι ο Σωκράτης.Προσπαθεί ο Πλάτων να διαγράψει την προσωπικοτητά του και να ανακαλύψει τις πραγματικές αιτίες της καταδίκης του.Επιπλέον,πραγματεύεται θέματα σχετικά με την πολιτική,το κάλλος,τα ,μαθηματικά,την νόηση,τους νόμους,την φιλία,τον έρωτα,την παιδεία κ.α.



Η επίδραση του Πλάτωνα οφείλεται στην αποσάφνηση και επεξεργασία των νόμων που διέππυν την νόηση και ιδεαίτερα στην προσωπικότητα που αναζητά την αλήθεια



Μερικοί από τους διάλογους αυτούς είναι:Φαίδωνας,Κρίτων,Συμπόσιον,Τίμαιος,Κριτίας,Παρμενίδης, Πολιτικός,Νόμοι,Πολιτεία



Αυτά είναι μερικά από τα πολλά αποφθεγματά του:






  1. ΨΥΧΗ ΣΩΜΑΤΟΣ ΗΓΕΜΩΝ ΚΑΙ ΔΕΣΠΟΤΗΣ(ΗΓΕΜΟΝΑΣ ΚΑΙ ΑΡΧΟΝΤΑΣ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ ΕΙΝΑΙ Η ΨΥΧΗ)



  2. ΤΟ ΓΙΓΝΩΣΚΟΝ ΑΥΤΟΝ ΟΜΟΛΟΓΟΥΜΕΝ ΣΩΦΡΟΣΥΝΗ ΕΙΝΑΙ(ΕΙΝΑΙ ΣΟΦΡΩΣΥΝΗ Η ΑΥΤΟΓΝΩΣΙΑ)



  3. ΜΗΤΡΟΣ ΤΕ ΠΑΤΡΟΣ ΚΑΙ ΑΛΛΩΝ ΠΡΟΓΩΝΩΝ,ΑΠΑΝΤΩΝ ΕΣΤΙΝ ΤΙΜΙΩΤΕΡΟΝ,ΚΑΙ ΕΝ ΜΕΙΖΟΝΙ ΜΟΙΡΑ ΕΣΤΙΝ Η ΠΑΤΡΙΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑ ΘΕΟΙΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑ ΑΝΘΡΩΠΟΙΣ



  4. ΛΙΑΝ ΦΙΛΩΝ ΕΑΥΤΟΝ ΟΥΧ ΕΞΕΙΣ ΦΙΛΟΝ(ΑΝ ΑΓΑΠΑΣ ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΑ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΟΥ ΔΕ ΘΑ ΕΧΕΙΣ ΦΙΛΟΥΣ)



  5. ΑΛΗΘΕΙΑ ΠΑΝΤΩΝ ΜΕΝ ΑΓΑΘΩΝ ΘΕΟΙΣ ΗΓΕΙΤΑΙ,ΠΑΝΤΩΝ ΔΕ ΑΝΘΡΩΠΟΙΣ(Η ΑΛΗΘ
    ΙΑ ΟΔΗΓΕΙ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΑΓΑΘΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΘΕΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ)



  6. ΤΙΝΙ ΓΑΡ ΑΝ ΠΟΛΙΣ ΑΡΕΣΚΟΙ ΧΩΡΙΣ ΝΟΜΟΥΣ(ΣΕ ΚΑΝΕΝΑΝ ΔΕΝ ΑΡΕΣΕΙ ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΧΩΡΙΣ ΝΟΜΟΥΣ)