Κάποιοι θολοκουλτουριάρηδες δεν έλειψαν να επιβραβεύσουν αυτή την απαράδεχτη και κοινωνική ενέργεια. Η Μανταμ Βαλιανάτου, όπως πολύ σωστά τον αποκάλεσε και ο Γεωργίου, σχολιάσε το εξής::::
«Η αφίσα είναι κατ’ αρχήν μια ελεύθερη άποψη ενός καλλιτέχνη, αλλά και
για έναν καλοπροαίρετο θεατή υποδεικνύει
το κωμικό σημείο της πορείας,
που είναι κάθε χρόνο το Σύνταγμα. Και
το Σύνταγμα ανήκει σε όλους. Οι
ομοφυλόφιλοι, οι λεσβίες, οι
αμφισεξουαλικοί και οι τρανς στην Ελλάδα
...του
2010 είναι πολίτες, που ξέρουν να διεκδικούν τα δικαιώματά τους. Και
παρ’ όλες τις παραφωνίες διάφορων φασιστοειδών έχουν, σύμφωνα με την
ελληνική
έννομη τάξη, δικαιώματα και υποχρεώσεις».
Και η απαντησή μου σε αυτή τη δήλωση:
«Σε έχω γραμμένο Κ, Βαλιανάτε σε αυτό που δεν έχεις εσύ. Ελεύθερη άποψη το λες αυτό; Και ποιος όρισε οι ευρυπρωκτοι να έχουν δικαιώματα. Στην αρχαία Αθηνα είχαν; Οι νόμοι του Σόλωνα λέγαν τα παρακάτω:
Δεν
του επιτρέπεται να γίνει μέλος των 9 αρχόντων.
Δεν του επιτρέπεται
να εκλεγεί ιερέας.
Δεν του επιτρέπεται να είναι συνήγορος του λαού.
Δεν
του επιτρέπεται να ασκήσει κάποια εξουσία, εντός η εκτός της χώρας,
κληρωτή ή χειροτονητή.
Δεν του επιτρέπεται να σταλεί ως κήρυκας
πολέμου.
Δεν του επιτρέπεται να εκθέσει τη γνώμη του.
Δεν του
επιτρέπεται να μπει στους δημόσιους ναούς.
Δεν του επιτρέπεται να
στεφανωθεί στις δημόσιες στεφανοφορίες.
Δεν του επιτρέπεται να
παίρνει μέρος στους περιπάτους που γίνονται στην αγορά.
Όποιος
λοιπόν (πολίτης) έχει καταδικαστεί ως ερωτικός σύντροφος, αλλά ενεργήσει
αντίθετα με τις διατάξεις του νόμου, να τιμωρείται με θάνατο.
Ο
Αισχίνης αναφέρει επίσης με σαφήνεια το νομοθετικό (απαγορευτικό)
πλαίσιο για την ομοφυλοφιλία.
Αυτά τα δικαιώματα είχαν οι αρχαίοι Αθηναίοι.Είδατε πόσα πολλά;
Και σημερα τι κάνουν οι λουγκρες; Εξουσιάζουν τα πάντα. Μουσική, χορό , ηθοποιεία κ.α. Γενικώς το καλλιτεχνικό χόρο. Χαρακτηριστικά ο Σπανουδάκης και ο Σφακιανάκης δύο εξαιρετικοί καλλιτέχνες είχαν δηλώσει πως για να γινει κάποιος μεγάλος στο καλλιτεχνικό χόρο θα πρέπει να ειναι ή αδέρφω ή πρεζόνι ή πούστης. Αλλιώς δεν έχει μέλλον μπροστά του. Και όπως βλέπετε η νέα ταξη πραγματων και οι σιωνιστές τέτοια πράγματα ωθούν και τέτοια πρότυπα καλλιεργούν για τους νέους.
Πάμε παρακάτω... Τι κάνουν οι γκέη; Εκτός απ΄οτι κάνουν στο κρεβάτι τους.....
Προσπαθούν να πείσουν τους νορμάλ ανθρώπους πως είναι το τρίτο φύλο . Και ξεκινάν τις παπαρολογιες οι βρωμόστομοι και οι χυδαίοι ψάχνοντας επιχειρήματα πάνω στη Θρησκεία μας και την Αρχαία Ελληνική Γραμματεία.
Παρακαλώ θέλω να διαβάσετε όλα τα παρακάτω αν δε τα ξέρετε για να έχετε να τους απαντάται:
Ξεκινάμε από τη θρησκεία.
Η θρησκεία μας μιλάει ξεκάρφωτα κατά της ομοφυλοφιλίας.
*
Εάν ένας άνδρας κοιμηθεί με έναν άντρα όπως με μια γυναίκα, και οι δύο
έχουν διαπράξει βδέλυγμα … (Λευιτικό κ΄ 13)
* Γι’ αυτό το
λόγο (δηλ. για την άρνησή τους να αναγνωρίσουν, να ευχαριστήσουν και να
δοξάσουν το Θεό) ο Θεός τους παρέδωσε σε επαίσχυντα πάθη. Οι γυναίκες
τους αντάλλαξαν τις φυσικές σχέσεις με τις παρα φύση, και παρομοίως οι
άνδρες άφησαν τις φυσικές σχέσεις με τις γυναίκες και κάηκαν με φλόγα
ακράτητης επιθυμίας μεταξύ τους, διαπράττοντας άνδρας με άνδρα
επαίσχυντες πράξεις και λαμβάνοντας έτσι από τον ίδιο τους τον εαυτό το
μισθό που τους άξιζε για την πλάνη τους (Ρωμ. α΄ 26-27).
*
Μην πλανάσθε! Ούτε οι πόρνοι, ούτε οι ειδωλολάτρες, ούτε οι μοιχοί,
ούτοι εκθηλυμένοι, ούτε οι αρσενοκοίτες (δηλ. σοδομίτες, αυτοί που
κοιμούνται με άντρες), ούτε οι πλεονέκτες, ούτε οι κλέφτες, ούτε οι
μέθυσοι, ούτε οι υβριστές, ούτε οι άρπαγες δεν πρόκειται να
κληρονομήσουν τη βασιλεία του Θεού. Και τέτοιοι ήσασταν κάποιοι από σας.
Αλλά πλυθήκατε, αλλά αγιασθήκατε, αλλά δικαιωθήκατε με την επίκληση του
ονόματος του Κυρίου Ιησού Χριστού και με τη χάρη του Αγίου Πνεύματος
(Α΄ Κορ. στ΄ 9-11).
* S0S ΕΔΩ ΓΙΑΤΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΙΣΧΥΡΙΖΟΝΤΑΙ ΠΩΣ Ο ΙΗΣΟΥΣ ΔΕΝ ΜΙΛΗΣΕ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΙΑΣ
«Δεν ανεγνώσατε ότι ο πλάσας απ΄ αρχής άρσεν και θήλυ έπλασεν αυτούς; Και είπεν, Ένεκεν τούτου θέλει αφήσει άνθρωπος τον πατέρα και την μητέρα, και θέλει προσκολληθή εις την γυναίκα αυτού, και θέλουσιν είσθαι οι δύο εις σάρκα μίαν; "Ώστε δεν είναι πλέον δύο αλλά μία σαρξ. Εκείνο λοιπόν το οποίον ο Θεός συνέζευξεν, άνθρωπος ας μη χωρίζη" (Ματθ. ιθ? 4-6). Δηλαδή ο σκοπός του Θεού ήταν να δημιουργήσει μια τέλεια ετεροφυλη ερωτική αγάπη.
Και πάμε τώρα στα παραμύθια για την αρχαία Ελλάδα. Εδώ να δείτε τι γίνετε. Πουστηδες τους ανεβάζουν τους αρχαίους Έλληνες, λούγκρες τους κατεβάζουν . Πράγματι υπήρχε ένα ελάχιστο ποσοστό κιναιδων στην Αρχαία Ελλάδα, αλλά δεν ήταν αξια ουτε ιδανικό να είσαι αδερφή τότε.
Καταρχάς στην αρχαία Ελλάδα χρησιμοποιείται συχνότατα ο όρος κιναιδος δηλαδή αυτός που προκαλεί ντροπή. Ας δουμε τι μας αναφέρει ο Αισχίνης για την ντροπή:
Ὅταν ὁ Ζεῦς ἔπλασε τοὺς ἀνθρώπους,τὶς ἄλλες ψυχικὲς ἰδιότητς ἀμέσως τὶς ἔβαλε μέσα τους.Μόνον τὴν ντροπὴν ἐξέχασε !!!Ἐπειδὴ δὲν /ξερε ἀπὸ ποῖον σημεῖον νὰ τὴν εἰσάγῃ,τὴν ἐπρόστ;ξε νὰ εἰσέλθῃ ἀπὸ τὸν πρωκτὸν !!!Ἐκείνη ἀρχικῶς προέβαλε ἀντιρήσεις καὶ δυσανασχετοῦσε.Ἐπειδή ἐντόνως διαφωνοῦσε,εἶπε: μόνον μὲ αὐτὴν τὴν συμφωνίαν δὲχομαι νὰ εἰσέλθω !!! Ἐὰν οἰοσδήποτε εἰσέλθῃ μετὰ ἀπὸ ἐμένα,τότε εὐθὺς ἀμέσως ἐγὼ ἐξέρχομαι !!! Ἀπὸ τὸν λόγον αὐτὸν καὶ ὕστερα,ὄλοι οἱ πόρνοι νὰ εἶναι ξεδιάντροποι !!!!
Καταλαβαίνετε όλοι εσείς , δηλαδή οι «έρχομαι με τον κώλο»
Οι λουγκρες τωρα ξεχνούν πως την αρχαία σπάρτη ότι ό,τι δεν ηταν φυσιολογικό κουτσοί, στραβοί και μαζί με αυτους και οι ανώμαλοι τους ρίχνανε στο Κεάδα. Παρεπειπτόντως γινεται λόγος για την αρχαία Σπάρτη, πως ευκολα κάποιος εκεί συναντουσε το φαινόμενο του παιδερασμού. Βεβαια, δε θα ασχοληθω με το παιδερασμό εδώ, αλλά μόνο με την ομοφυλοφιλία. Δείτε αν θέλετε μονο αυτό που λέει ο Πλουταρχός:Ο ψυχικός δεσμός μεταξύ των νέων δεν είχε καμμία σχέση με τις σωματικές επαφές και ότι εστερείτο τα πολιτικά του δικαιώματα δυνάμει νόμου όποιος προσπαθούσε να ασελγήσει εις βάρος άλλου.
Ο πλάτωνας στο συμπόσιο έλεγε αυτό:« Είναι λοιπόν κατανοητό ότι η φύσις ωθεί τα θηλυκά να είναι σε επαφή με τα αρσενικά από την γέννησή τους, και η ηδονή σε αυτά είναι φανερό ότι έχει δοθεί σύμφωνα με την φύσιν, ενώ (η επαφή) των αρσενικών με τα αρσενικά και θηλυκών με τα θηλυκά ενάντια στην φύσιν (παρά φύσιν).»
Βλέπετε πουθενά ότι η ομοφυλοφιλία είναι κάτι φυσιολογικό.
Οι αμαζόνες ήταν λεσβίες!!!! αυτό ισχυρίζονται οι λεσβίες για να δικαιολογηθουν. Εγώ ένα έχω να πώ. Ας είναι καλά οι Γαργαρείς που τις πηδουσαν μια χαρά για τη διαιωνιση του ειδους. Είδατε πόσο λεσβίες ήταν.
Ο Διας ήταν γκέη!!! Είχε ερωτικό δεσμό με τον Γιαννυμιδη και γι΄αυτό τον έκανε και οινοχόο των Θεών. Ξεχνάνε πως ο Δίας πηδουσε ενα σωρό Ελληνίδες.- Μπορεί να ταν και μπαησεξουαλ λένε κάποιοι- Ο Δίας θαυμαζε τον Γιαννυμιδη όπως θαυμάζουμε εμείς κάποιο άγαλμα.
Η Σαπφώ ήταν Λεσβία Ντροπης πράγματα.. Εδώ μιλάμε για το μεγαλύτερο παραμυθι. περι ομοφυλοφιλιας στην αρχαια Ελλάδα. Η Σαπφω ηταν παντρεμένη με τον Κερκύλα, πλουσιο από την άνδρο. Ήταν επίσης δασκάλα χωρού και μουσικής όπου δίδασκε τα κοριτσια. Εδώ ισχυριζονται πως είχε ερωτικές σχέσεις με τις μαθητριες της. Οι μαθητριες ηταν από αριστοκρατικές οικογενειες. Θα αφηναν λοιπόν οι αριστοκρατικές οικογένειες τις κορες τους να διδάσκονται από μια δασκάλα που ειναι λεσβία;
Επίσης, αργότερα ερωτευτηκε τον Φάωνα. Τοτε εφαγε ερωτική απογοητευση και συμφωνα με κάποιους , αυτοκτονησε. Αυτη ειναι η ιστορια της Σαπφω και οχι τα παραμυθια που λένε.
Η Άρτεμις ήταν λεσβία!! Εδω σηκωνω τα χέρια ψηλά, διότι γνωριζουμε όλοι πως η Άρτεμις ηταν παρθένα.
Αυτά και άλλα πολλά λέγονται για τους ΑΡΧΑΙΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ.
Υπήρχε η ομοφυλοφιλία στην αρχαία Ελλάδα, όπως ειπα και παραπάνω, αλλά ηταν ενα μικρό ποσοστό και δε καλλιεργουταν ως πρότυπο..
Εξετάσαμε σε λιγες γραμμές που στηριζονται οι ομοφυλοφιλοι για να μας αποδειξουν πως ειναι το τρίτο φύλο.
Επίσης λέγεται πως οι ομοφυλοφιλοι ειναι το 10%. Ας δουμε τι λέει το CBC:
«Το 1948 ο Δρ Alfred Kinsey έδωσε στη δημοσιότητα μια μελέτη με τίτλο Sexual Behavior in the Human Male (Η σεξουαλική συμπεριφορά στον άντρα) στην οποία ισχυριζόταν ότι ένα 10% με 47% του ανδρικού πληθυσμού είναι ομοφυλόφιλοι.[2] Πήρε τα στοιχεία του από ένα σύνολο 5,300 ανδρών τους οποίους παρουσίασε με το όνομα «ο μέσος φοιτητής Τζο». Ωστόσο, πολλά από τα άτομα που απάντησαν στο ερωτηματολόγιό του είχαν καταδίκες εις βάρος τους για σεξουαλικά εγκλήματα, ήταν υπόδικοι, ταβατζήδες, ληστές, κλέφτες, ζιγκολό και εκατοντάδες πολιτικοποιημένοι ομοφυλόφιλοι[3]. Ο αριθμός 10% κυκλοφόρησε ευρέως από το Ηarry Hay, τον πατέρα των πολιτικών δικαιωμάτων των ομοφυλόφιλων, με την παρότρυνση να μη χαρακτηρίζεται πια η ομοφυλοφιλία ως διεστραμμένη πράξη αλλά να θεωρούνται οι ομοφυλόφιλοι σαν μια μειoνότητα της τάξης του 10%[4].
Αμέσως
μετά οι αριθμοί του Kinsey διαψεύστηκαν ως πέρα για
πέρα αναληθείς από πολλούς άλλους επιστήμονες. Το πραγματικό ποσοστό
είναι κάπου μεταξύ 2 και 3%[5]. Αλλά ο αριθμός 10% έχει
τόσο συχνά αναφερθεί από τα μέσα μαζικής ενημέρωσης που οι περισσότεροι
άνθρωποι πιστεύουν ότι εκπροσωπεί την αλήθεια. Δεν την εκπροσωπεί.»
Επίσης στο ιδιο βλέπουμε:
«Ο Josh McDowell λέει ότι παλιά το συχνότερα αναφερόμενο εδάφιο
της Γραφής ήταν το "Διότι τόσον ηγάπησεν ο Θεός τον κόσμον, ώστε έδωκε
τον Υιόν αυτού τον μονογενή, δια να μη απολεσθή πας ο πιστεύων εις
αυτόν, αλλά να έχη ζωήν αιώνιον" (Ιωαν. γ' 16). αλλά τώρα που
η ανεκτικότητα έχει καταλήξει να είναι η μεγαλύτερη αρετή, το εδάφιο
που ακούγεται συχνότερα είναι το "μη κρίνετε δια να μη κριθήτε" (Ματθ.
ζ΄ 1). Για όποιον δεν αποδέχεται την ομοφυλοφιλία λένε ότι έχει
φανατισμό και ομο-φοβία. Ακόμη και πρόσωπα που δεν πιστεύουν
στη Αγία Γραφή αναφέρονται στο εδάφιο "μη κρίνετε δια να μη κριθήτε".
Όταν ο Ιησούς είπε
αυτό, όπως ξεκάθαρα προκύπτει από το περιεχόμενο, εννοούσε να μη
γινόμαστε κριτές ενός άλλου όταν εθελοτυφλούμε απέναντι στη δική μας
αμαρτία και βλέπουμε μόνο την αμαρτία του πλησίον μας. Δεν υπάρχει
αμφιβολία γι? αυτό. Υπάρχει τρομερή τάση για αυτοδικαίωση στη
συμπεριφορά της εκκλησίας απέναντι σ? εκείνους που παλεύουν με τους
πειρασμούς των ομοφυλόφιλων επιθυμιών τους. Αλλά υπάρχει μεγάλη διαφορά
μεταξύ του να συμφωνεί κανείς με τον κανόνα της Γραφής που διακηρύσσει
ότι η ομοφυλοφιλία είναι κακό και να καταδικάζει προσωπικά ένα άτομο για
την αμαρτία του. Το να συμφωνεί κανείς με το Θεό σε κάτι δεν σημαίνει
ότι απαραίτητα γίνεται κριτής των άλλων.
Ας υποθέσουμε ότι
τρέχω με υπερβολική ταχύτητα σε μια εθνική οδό και ένα περιπολικό με
σταματάει. Ο αστυφύλακας πλησιάζει το αυτοκίνητό μου και αφού ελέγξει το
δίπλωμά μου και τα χαρτιά του αυτοκινήτου μού λέει, "Κυρία μου,
παραβήκατε το νόμο της οδικής κυκλοφορίας ως προς το όριο ταχύτητας σ'
εκείνο το σημείο". Φανταστείτε τον πολίτη να αγανακτεί κατά του
αστυφύλακα και να του λέει, "Μα σας παρακαλώ! Με κρίνετε! Μην κρίνετε
για να μην κριθείτε!". Ο αστυφύλακας όμως δεν κρίνει το χαρακτήρα μου.
Απλά συγκρίνει τη συμπεριφορά μου με τον κανόνα που επιβάλλει ο νόμος.
Το ίδιο συμβαίνει και όταν αναφερόμαστε στον ηθικό νόμο του Θεού. Δεν
κρίνουμε. Εκείνο που είναι αμαρτία είναι το να υποτιμούμε κάποιον ο
οποίος πέφτει σε μια αμαρτία η οποία είναι διαφορετική από τη δική μας.
Αυτό είναι επίκριση.»
Αυτα τα λίγα για τους χαυνοπρωκτους!!!!
Καλά τα είπαμε παραπάνω.Μιλήσαμε στην αρχη και για αντιδραση. Ενας απλός και μικρός τρόπος για να αντιδράσουμε είναι να αλλάξουμε αυριο φωτογραφια στα διαδικτυακά μας προφίλ πχ face, msn κ.α. όπως αυτές
Καλά τα είπαμε παραπάνω.Μιλήσαμε στην αρχη και για αντιδραση. Ενας απλός και μικρός τρόπος για να αντιδράσουμε είναι να αλλάξουμε αυριο φωτογραφια στα διαδικτυακά μας προφίλ πχ face, msn κ.α. όπως αυτές
Επίσης έχω δημιουργησει και ομάδα στο face ,οσοι θέλετε γινετε μελη και συμμετεχετε ενεργα σε αυτο τον αγώνα. Απλό κλικ στην εικονα
Τέλος,όπως πληροδορηθηκα αυριο από ενα forum:«Αντισυγκέντρωση
θα οργανωθεί το Σάββατο 5/06/2010 στις 14:00 στην Ομόνοια για την
οργάνωση και για πέσιμο στην παρέλαση ανώμαλων στην Κλαθμώνος...Θα
επιχειρήσουμε μετωπική σύγκρουση όπως επίσης και καρτέρι στα γύρω
στενά...Να είστε όλοι/ες εκεί...ΘΑΝΑΤΟΣ ΣΤΟΥΣ ΑΝΩΜΑΛΟΥΣ»Αυτά γραφει κάποιος σε ένα forum. Ισως ειναι καλό να παρευρεθουμε εκεί και να τους περιποιηθουμε με αυγά και ντοματες τις ανωμαλάρες όπως και πέρυσι. Ας αφησουμε πίσω τις θεωρειες: « Στο κρεβατι του, ας κανει ό,τι θέλει», γιατί πως θα αντιδρουσαμε αν αντιμετωπίζαμε παρόμοια κατασταση στην οικογενειά μας;