Κυριακή, 24 Αυγούστου 2008

Η σύλληψη του Β. Παλαιοκώστα και ο «αντιεξουσιαστής» με το ακριβό γούστο και τα καζίνο…

Σχόλιο του Ελληνικού Novopress για το παρασκήνιο της σύλληψης Παλαιοκώστα:Με την σύλληψη του Β. Παλαιοκώστα στο κρυσφύγετό του στην περιοχή Σουρωτή Θεσσαλονίκης, άρχισε να ξετυλίγεται ένα ολόκληρο κουβάρι αποκαλύψεων. Ο άνθρωπος που οδήγησε την αστυνομία στον διαβόητο κακοποιό ήταν ένα πολύ γνωστό μέλος του αναρχικού χώρου της Θεσσαλονίκης ο οποίος κυκλοφορούσε με πολυτελές ακριβό αυτοκίνητο και ξόδευε υπέρογκα ποσά σε γνωστό καζίνο. Ο συγκεκριμμένος αναρχικός ήταν ένας από την ομάδα που έκανε την απαγωγή του βιομηχάνου, Γιώργου Μυλωνά με λύτρα 12 εκατομμύρια ευρώ, τα οποία και σπατάλησαν για την προσωπική τους καλοπέραση. Σύμφωνα με την Αστυνομία μάλιστα, ένας εκ της ομάδας των απαγωγέων είναι και πολύ συνεργάσιμος με την αστυνομία, βοηθόντας την αποκάλυψη κάθε πτυχής της υπόθεσης…Στα χέρια της ομάδας Παλαιοκώστα βρέθηκε μεγάλη ποσότητα πολεμικού οπλισμού, από όπλα έως και όλμους, εκρηκτικά και χειροβομβίδες, πράγμα που σημαίνει ότι πιθανόν υπάρχει σχέση με τρομοκρατική δράση των αναρχικών.

Στον απόηχο της προχθεσινής επίθεσης με λοστό ενάντια στον βουλευτή του ΠΑΣΟΚ Π. Ευθυμίου, έγιναν και κάποιες ενδιαφέρουσες δηλώσεις από τον ίδιο:«Υπάρχει ένα παρακράτος δομημένο, το οποίο εμφανίζεται κάθε τόσο και επιτελεί το έργο του και ξαναεξαφανίζεται. Καμιά οργανωμένη πολιτεία δεν μπορεί να δεχθεί την συνύπαρξη με ένα παρακράτος. Είναι θέμα για όλους μας, να τελειώνουμε με αυτά τα φαινόμενα».Υπενθυμίζεται ότι μετά την επίθεση, ο βουλευτής είχε κάνει λόγο για απόπειρα δολοφονίας του που παραπέμπει στο χώρο των Εξαρχείων, ο οποίος είναι το άλλοθι για την ύπαρξη ενός δολοφονικού παρακράτους: “Ο δράστης ανήκει σε αυτή την κατηγορία, γιατί κανένας άνθρωπος ,όποιο φρόνημα κι αν έχει, δεν επιτίθεται μπαμπέσικα με «χωσιά», θρασύδειλα, αντίθετα με τον άνθρωπο που έχει ιδεολογία, που έχει την περηφάνια της στάσης του και της στράτευσής του, ο άνθρωπος που εκτελεί διατεταγμένη αποστολή είναι άνθρωπος του παρακράτους και του σκοταδιού.”

Φυσικά για να απολαύσουμε τις δηλώσεις του βουλευτή, έπρεπε να προηγηθεί η πισώπλατη επίθεση με λοστό που κόστισε στον Π. Ευθυμίου κάποια ράμματα στο κεφάλι… Όμως στο «άβατο των Εξαρχείων» αυτή δεν ήταν ούτε η πρώτη - ούτε η τελευταία θρασύδειλη επίθεση. Φαίνεται όμως ότι για να «λυθούν» οι γλώσσες πρέπει να φτάσει το κακό στην πόρτα κάποιων… Ας βάλει αυτό σε σκέψεις τους πολιτικούς προστάτες των «αντιεξουσιαστών» που ξέρουν μόνο να καταδικάζουν την νόμιμη πολιτική δράση των εθνικιστών, ενώ καλύπτουν τις εγκληματικές ενέργειες του παρακράτους.

ΑΠΕΡΡΙΨΕ ΤΙΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΝΙΜΙΤΣ Ο ΓΚΡΟΥΕΦΣΚΙ

Λίγες ώρες μετά την αποχώρηση του Μάθιου Νίμιτς από τα Σκόπια, ο πρωθυπουργός των Σκοπίων κ. Γκρούεφσκι δήλωσε ότι είπε στον κ. Νίμιτς να πείσει την Ελλάδα να δεχθεί διπλή ονομασία, δηλ. «Δημοκρατία της Μακεδονίας» για όλους και κοινά αποδεκτό όνομα για την επικοινωνία με την Ελλάδα, απορρίπτοντας έτσι στην ουσία τις προτάσεις του κ. Νιμιτς. Έκανε μάλιστα λόγο για την πιθανότητα πρόωρων εκλογών.Ο κ. Νίμιτς από τη Θεσσαλονίκη, μετά τη συνάντηση με τον πρέσβη κ. Βασιλάκη, κάλεσε τα Σκόπια να προσηλωθούν στον πυρήνα των διαπραγματεύσεων. Μάλιστα ο κ. Νίμιτς παραδέχθηκε ότι έχουν τεθεί και άλλα ζητήματα εκτός της ονομασίας, τα οποία τα χαρακτήρισε ως «περιφερειακά».Η υπουργός εξωτερικών της Ελλάδας, κ. Μπακογιάννη δήλωσε ότι οι ελληνικές θέσεις είναι ξεκάθαρες. Θέλουμε κοινά αποδεκτό όνομα με γεωγραφικό προσδιορισμό, που θα ισχύει για όλους, είπε η κ. Μπακογιάννη.Οι διαπραγματεύσεις θα συνεχιστούν την πρώτη εβδομάδα του Σεπτεμβρίου, ενώ ο κ. Νίμιτς, συνοδευόμενος από τον κ. Βασιλάκη, επισκέφτηκε το Σάββατο, 23 Αυγούστου 2008, το Άγιο Όρος, όπου είχε συνάντηση με τον Οικουμενικό Πατριάρχη κ. Βαρθολομαίο, ο οποίος επίσης πραγματοποιεί επίσκεψη στο Άγιο Όρος εδώ και μερικές μέρες.

ΛΙΑΚΟΠΟΥΛΟΣ

Συνάντηση Βαρθολομαίου με Νίμιτς στο Άγιον Όρος

Με τον ειδικό διαμεσολαβητή του ΟΗΕ κ. Μάθιου Νίμιτς ο οποίος πραγματοποιεί ιδιωτική επίσκεψη στο Άγιον Όρος, συναντήθηκε σήμερα ο Οικουμενικός
Πατριάρχης κ. Βαρθολομαίος.

Παρών στην συνάντηση ήταν από την πλευρά του Πατριάρχη ο Μητροπολίτης Αυστρίας κ. Μιχαήλ, ενώ με τον κ. Νίμιτς ήταν ο Έλληνας πρέσβης κ. Αδαμάντιος Βασιλάκης, ο οποίος συνοδεύει τον κ. Νίμιτς στο Άγιον Όρος.

Μετά την συνάντηση που είχε ο κ. Νίμιτς με τον Οικουμενικό Πατριάρχη δήλωσε ότι "Μιλήσαμε για πολλά πράγματα. Του έδωσα μια περίληψη για τις διαπραγματεύσεις που διεξάγονται, ανάμεσα στα Σκόπια και την Αθήνα» συνεχίζοντας « Ο Παναγιώτατος με ενθάρρυνε και μου έδωσε στήριξη για τη συνέχιση της αποστολής μου» έκλεισε ο κ. Νίμιτς.
Τέλος ο Οικουμενικός Πατριάρχης αμέσως μετά την συνάντηση, αναχώρησε για την Ιερά Μονή Σίμωνος Πέτρας, το απόγευμα θα επιστρέψει και πάλι στην Ιερά Μονή Διονυσίου για να χοροστατήσει στον Μέγα Εσπερινό της Πανηγύρεως του Αγίου Νήφωνος.

ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΕΚΚΛΣΗΙΑΣΤΙΚΩΝ ΕΔΗΣΕΩΝ

ΚΟΣΜΑΣ Ο ΑΙΤΩΛΟΣ ΑΓΙΟΣ ΕΘΝΙΚΙΣΤΗΣ

Ο Κοσμάς ο Αιτωλός, μοναχός, υπήρξε δάσκαλος και φωτιστής του Γένους, εθνομάρτυρας και άγιος της Εκκλησίας. Καμιά προσωπικότητα των χρόνων της δουλείας δεν έχει απασχολήσει τόσο πολύ την επιστήμη, τη λογοτεχνία και τη θεολογία, όσο ο Πατροκοσμάς, όπως επικράτησε να ονομάζεται από τα πλατιά λαϊκά στρώματα. Ανήκει στις φωτισμένες μορφές, που προετοίμασαν το Γένος για την παλιγγενεσία του. Η εμφάνιση του συνέπεσε με μια κρισιμότατη περίοδο της ιστορίας του δούλου Γένους. Τον 18ο αιώνα συντελείται η ανασυγκρότηση του ελληνισμού σ' όλους τους τομείς. Σ' αυτή την πολύ κρίσιμη και φρικτή εποχή, για την εκκλησία και το γένος ολόκληρο, έζησε και έδρασε ο Κοσμάς ο Αιτωλός (1714 - 1779). Παπάδες δεν υπήρχαν. Επικρατούσε αγραμματοσύνη, σκληρότητα, αθλιότητα, αγριότητα, βαρβαρότητα και το χειρότερο οι ομαδικοί εξισλαμισμοί όλο και περισσότεροι γίνονταν. Γεννήθηκε το 1714 στο Μέγα Δένδρο Θέρμου (επαρχίας Αποκούρου) της Αιτωλίας και το κατά κόσμο ονοματεπώνυμό του ήταν Κώστας Δημητρίου. Ο πατέρας του ήταν φτωχός υφαντής, που ύφαινε σάκους για τη μεταφορά των καρπών από τα χωράφια στα σπίτια και στους νερόμυλους της περιοχής για άλεσμα. Τα πρώτα γράμματα ο Κοσμάς τα έμαθε στο Κρυφό Σκολειό του Μοναστηριού της Αγίας Παρασκευής στη Μάνδρα Θέρμου. Ο χώρος όπου ο Ιερομόναχος του Μοναστηριού δίδασκε ανάγνωση και γραφή διατηρείται ως μουσείο κέρινων ομοιωμάτων . Όταν έγινε 17 χρονών πηγαίνει να μάθει γράμματα στη Λομποτινά Ναυπακτίας όπου δάσκαλος εκεί ήταν ο μοναχός Ανανίας Δερβισιάνος. Μετά από δυο χρόνια παραμονής του αναχωρεί για τα Βραγγιανά των Αγράφων, όπου δάσκαλος ήταν ο μοναχός Θεοφάνης και ο οποίος είχε μαθητή τον αδελφό του Κοσμά, το Χρύσανθο. Εκεί παρέμεινε οκτώ χρόνια, έμαθε άριστα την Ελληνική Γλώσσα, την Λογική, την Αριθμητική και την πρακτική Ιατρική. Το 1743 πηγαίνει στην Αθωνιάδα Σχολή του Αγίου Όρους (μονή Βατοπεδίου), όπου ο Μέγας Δάσκαλος Ευγένιος Βούλγαρης τον μύησε στα μεγάλα σχέδια του προς απελευθέρωση του Έθνους. Εκεί σπούδασε θεολογία, φιλοσοφία και φιλολογία (επί 17 χρόνια). Το 1759 εκάρη μοναχός στην Ιερά Μονή Αγίου Φιλοθέου και το 1760 εγκαταλείπει τη Μονή και πηγαίνει στην Κωνσταντινούπολη, όπου ήταν και ο αδελφός του Χρύσανθος. Στο χώρο της μετάνοιάς του φλέγονταν από τον πόθο να βοηθήσει το υπόδουλο Γένος, συμβάλλοντας "στον κατά Θεόν φωτισμό του". "Ακούοντας και εγώ, αδελφοί μου -θα πει αργότερα-τούτον τον γλυκύτατον λόγον, όπου λέγει ο Χριστός μας, να φροντίζωμεν και δια τους αδελφούς μας, μ' έτρωγεν εκείνος ο λόγος μέσα είς την καρδίαν τόσους χρόνους, ωσάν το σκουλήκι, όπου τρώγει το ξύλον... Όθεν άφησα την Ιδικήν μου προκοπήν, το ιδικόν μου καλόν, και εβγήκα να περιπατώ από τόπον είς τόπον και διδάσκω τους αδελφούς μου". Και αλλού θα συμπληρώσει: "Επειδή το Γένος μας έπεσεν εις αμάθειαν, είπα: Ας χάση ο Χριστός εμένα, ένα πρόβατον, και ας κερδίση τα άλλα. Ίσως η ευσπλαγχνία του Θεού και η ευχή σας σώση και εμένα". Στα τέλη του 1760, πιθανότατα, σε ηλικία 46 χρόνων, πήγε στην Κωνσταντινούπολη και έλαβε άδεια και ευλογία του Οικουμενικού Πατριάρχη Σωφρονίου Β', για να αρχίσει το ιεραποστολικό του έργο, το οποίο συνέχισε για μια περίπου εικοσαετία μεταλαμπαδεύοντας στο υπόδουλο γένος τον πόθο του για την απελευθέρωση και το επισφράγισε με το μαρτύριο του. Ήταν ρήτορας. Γοήτευε.Έφτιαξε πολλά σχολεία. Είναι ο πρώτος εφαρμοστής του συστήματος "Δωρεάν Παιδεία", ο μεγάλος φεμινιστής και ο πρώτος και ιδανικός εκφραστής του συνθήματος "ισότης - αδελφότης - δικαιοσύνη". Ο Κοσμάς ο Αιτωλός, λαϊκός διδάχος των ραγιάδων του Ελληνισμού, πραγματικός διδάσκαλος του Γένους τον 18ο αιώνα είχε άσβηστη φλόγα στην ψυχή και πραγματικό πάθος στις διδαχές του. Το ηθικό, θρησκευτικό, εθνικό, και κοινωνικό του κήρυγμα ήταν απλό, αυθόρμητο και ζωντανό, απαλλαγμένο από θεολογική σοφία και δογματικό φόρτο. Με λόγο αδρό, θερμό και συναρπαστικό άγγιζε την ψυχή των απλών ανθρώπων της εποχής του, που ζούσαν σε κατάσταση μεγάλης απαιδευσιάς και ανάγκης τα δύσκολα εκείνα χρόνια της ξένης κατοχής, των Τούρκων και των Βενετών. Γι' αυτό και τα πλήθη των χωρικών, που τον άκουαν ευλαβικά στις υπαίθριες ομιλίες του, άρχισαν από πολύ νωρίς να τον λατρεύουν ως άγιο και προστάτη τους. Πολύ νωρίς ο Κοσμάς το Αιτωλός έγινε ο "Άγιος των σκλάβων". (Να σημειώσουμε, ότι όταν μετέβη στα νησιά Κεφαλονιά και Ζάκυνθο, η άρχουσα τάξη εκεί δυσαρεστήθηκε από τα κηρύγματα του πατρο-Κοσμά, που κάκιζαν την χαλάρωση των ηθών, τις καταχρήσεις των αρχών. Έτσι οι αριστοκράτες απαίτησαν φαίνεται το διώξιμο του ιερομόναχου Κοσμά από την Επτάνησο. Και οι μεν Κεφαλλονίτες αγκάλιασαν με σεβασμό τα κηρύγματα του, οι Ζακυνθινοί όμως, φέρθηκαν με τρόπο ανοίκειο, ασεβή προς τον εθναπόστολο ιεροκήρυκα. Στην Ζάκυνθο δεν έμεινε πολύ, γύρισε αμέσως πίσω στην Κεφαλονιά, όπου ο λόγος του έπεφτε σε καλό έδαφος και κάρπιζε). Στις 24 Αυγούστου 1779, όταν ήταν 65 ετών, οι Τουρκαλβανοί κρέμασαν τον πατρο-Κοσμά στο Καλικόντασι της Βορείου Ηπείρου, με την κατηγορία ότι ξεσήκωνε τους Έλληνες κατά των Τούρκων ν’ αποκτήσουν την ελευθερία τους. Το τίμιο λείψανο αφού το γύμνωσαν, οι δήμιοι το έσυραν και το έριξαν στο ποταμό Αψό με μια πέτρα στο λαιμό. Το ιερό λείψανο του Αγίου, επέστρεψε πρόσφατα (2-6-2007), στο ομώνυμο μοναστήρι της γενέτειράς του, (Μέγα Δέντρο Θέρμου Αιτωλοακαρνανίας), ο αρχιεπίσκοπος Τιράνων & Αλβανίας κ. Αναστάσιος.
ΠΡΟΦΗΤΕΙΕΣ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΚΟΣΜΑ. Από τη διδασκαλία του σώθηκαν αρκετές διδαχές και προφητείες για την ελευθερία του Γένους..."Καλλίτερα να αφήσετε τα παιδιά σας φτωχά και γραμματισμένα παρά πλούσια και αγράμματα"." Ίδια την έκαμεν ο Θεός την γυναίκαν με τον άνδραν, όχι κατωτέραν ". Μερικές από τις προφητείες που είπε κατά την τελευταία περιοδεία του το 1779 στη Δρόβιανη της Β. Ηπείρου, όταν ρωτήθηκε πότε θάρθη το "ποθούμενον". “Όταν θα γίνουν αυτά που κατά θεία φώτιση θα σας πω κοντά θάναι…

"1. Θάρθει καιρός που θα δεθεί ο κόσμος με μια λινιά κι' οι άνθρωποι, όσο μακριά κι' αν είναι θα μιλούν εύκολα συνατοί του σαν νάναι στον πλαϊνό οντά κι' ας είναι ο ένας στην Πόλη κι' ο άλλος στη Μοσχοβιά.

2. Θα δείτε να πετάνε άνθρωποι στον Ουρανό σαν μαυροπούλια και να ρίχνουν φωτιά στον κόσμο. Όσοι θα ζουν τότε θα τρέξουν στα μνήματα και θα φωνάξουν : “Βγάτε σεις οι πεθαμένοι να μπουμ' εμείς οι ζωντανοί”.

3. Θάναι καιρός που οι Ρωμιοί θα τρώγονται συνατοί τους. 'Εγώ δε σας συνιστώ αγάπη και ομόνοια

.4. Θα ιδείτε στον κάμπο ένα αμάξι δίχως άλογα να ροβολάει γρηγορότερα από το λαγό.

5. Θάρθει πρώτα ένα ψευτορωμαίικο να μη το πιστέψετε. Θα φύγει πίσω.

6. Θα ιδείτε δυο φαμίλιες σ’ ένα σπίτι. Εσείς θα πάτε να κατοικήσετε αλλού κι’ άλλοι θάρθουν να κατοικήσουν σε σάς.

7. Θάναι καιρός που θα κυβερνάνε τον κόσμο τ’ άλαλα και τα πάλαλα.

8. Η αιτία του Γενικού Πολέμου θάρθει από τη Δαλματία. Πρώτα θα διαμελιστεί η Αυστρία και ύστερα η Τουρκία.

9. Θα μαζωχτεί το χιλιάρμενο στο Σκάλωμα (Αγ. Σαράντα) και θάρθουν κοκκινογέλεκοι να πολεμήσουν για σας.

10. Οι Τούρκοι θα φύγουν, αλλά θα ξανάρθουν πάλι και θα φτάσουν ως τα 'Εξαμίλια. Στο τέλος θα τους διώξουν ως την κόκκινη Μηλιά. Από τους Τούρκους το ένα τρίτο θα σκοτωθεί, το άλλο τρίτο θα βαφτισθεί και μονάχα το ένα τρίτο θα πάει στην Κόκκινη Μηλιά.

11. Με δυσκολία θάρθει η Ελευθεριά, αλλά θάρθει.

12. Θα πασχίζουν να λύσουν το ζήτημα με την πέννα, μα δεν θα μπορούν. 99 φορές με τον πόλεμο και μια με την πέννα.

13. Οι πλούσιοι θα γίνουν φτωχοί και οι φτωχοί θα πεθαίνουν.14. Μια φούχτα μάλαμα, μια φούχτα αλεύρι.

15. Τόσα πολλά θα γίνουν που πολλές μανάδες θα γεννήσουν πρόωρα από το φόβο τους.16. Το κακό θάρθει από έναν κασιδιάρη κι’ από τους διαβασμένους.

17. Ή τρεις μέρες ή τρεις μήνες ή τρία χρόνια θα βαστάξει.

18. Νάχετε κρεμασμένο ένα σακούλι στάρι στην πόρτα σας για να σάς βαρέσει στην μπάλα, καθώς θα βγαίνετε για τα βουνά να μη πεθάνουν από την πείνα τα παιδιά σας.

19. Μετά το Γενικό Πόλεμο θα τρώει ο λύκος με τ’ αρνί.

20. Καλότυχος ποιος θα ζήσει μετά το Γενικό Πόλεμο. Θα τρώει μ’ ασημένιο χουλιάρι. Εσείς δεν θα τα ιδείτε αυτά. Τα δισέγγονά σας αρίς και πού.

21. Θάρθει καιρός που δεν θα παρατηρείται αυτή η αρμονία που είναι σήμερα μεταξύ λαού και κλήρου.

22. Σπίτια μεγάλα μη κάμετε. Λιάσες να κάμνετε να μην σας έρχονται μέσα.

23. Θα σας επιβάλουν μεγάλο και δυσβάστακτο φόρο, αλλά δεν θα προφθάσουν.

24. Θα βάλουν φόρο στις κότες και στα παράθυρα.

25. Θα ζητήσουν να σας πάρουν και στρατιώτες. Δεν θα προφτάσουν όμως.

26. Με άλλους θα κοιμηθείτε και με άλλους θα ξημερώσετε.

27. Θάρθει καιρός που δεν θ' ακούτε τίποτε.

28. Οι Τούρκοι θα μάθουν το μυστικό τρεις μέρες γρηγορότερα από τούς Χριστιανούς.

29. 'Αν το ζήτημά σας λυθεί με πόλεμο θα πάθετε πολλές καταστροφές. Σε τρεις χώρες μια θα μείνει. Ότι σας ζητούν να το δίνετε, ψυχές μόνο να γλιτώνετε.

30. 'Αν ο πόλεμος πιαστεί από κάτω λίγα θα πάθετε, αν πιαστεί από πάνω θα καταστραφείτε.

31. Θα έρθει ξαφνικά ή το βόιδι στο χωράφι ή το άλογο, στ’ αλώνι.

Ας μετανοησουμε αδερφια και ας ακολουθησουμε τα χναρια αυτου του μεγάλου αγιου και να πολεμησουμε για την πατριδα,την πιστη και την λευτερια σε κάθε σκλαβα ελληνικη γη.Γινωμεθα οι στρατιωτες του Θεου και του Λαού

ΤΟ ΑΦΓΑΝΙΣΤΑΝ ΚΑΤΗΓΟΡΕΙ ΤΙΣ Η.Π.Α. ΓΙΑ ΤΟ ΘΑΝΑΤΟ 70 ΑΜΑΧΩΝ

Η κυβέρνηση του Αφγανιστάν κατηγορεί τις Η.Π.Α. ότι με αεροπορική επιδρομή την Παρασκευή, 22 Αυγούστου 2008, σκότωσαν τουλάχιστον 70 αμάχους, συμπεριλαμβανομένων παιδιών και γυναικών, στην περιοχή Shindand της επαρχίας Χεράτ. Μεγάλες αντιαμερικανικές διαδηλώσεις έγιναν το Σάββατο, ζητώντας την αποχώρηση των Αμερικανών από την περιοχή.Ο αμερικανικός στρατός ισχυρίζεται ότι μόνο οπλισμένοι Ταλιμπάν σκοτώθηκαν στην αεροπορική επίθεση της Παρασκευής.