Δευτέρα, 18 Αυγούστου 2008

ΠΑΙΔΕΙΑ - «ΧΑΜΑΙΤΥΠΕΙΟ» «ΚΑΜΑΡΩΣΤΕ» ΜΑΘΗΤΗ Γ΄ ΛΥΚΕΙΟΥ

Και χυδαιολόγος και ανορθόγραφος...
Καμιά τιμωρία για το αισχρό γραπτό των απολυτηρίων εξετάσεων!

Πολύς θόρυβος γίνεται τελευταία για την Παιδεία. Πορείες, διαμαρτυρίες, καταλήψεις και συζητήσεις για το αν θα πρέπει να περάσει ή όχι το άρθρο 16 για τα ιδιωτικά πανεπιστήμια κ.λπ. Όλα αυτά όμως μηδενίζονται, απαξιώνονται και καταρρέουν από το γραπτό ενός μόνο μαθητή της Γ' Λυκείου από νησί των Δυτικών Κυκλάδων, που αποκαλύπτει πως τόσα χρόνια χτίζουμε στην άμμο. Ένα γραπτό γεμάτο απίστευτα ορθογραφικά λάθη, τραγικές ασυνταξίες και κυρίως θρασύτατο και χλευαστικό έως προσβλητικό για τη θρησκεία, για τον καθηγητή και τους θεσμούς.

Aν τα τρισεκατομμύρια που έχουν επενδυθεί όλα αυτά τα χρόνια στην Παιδεία έφεραν αυτό το αποτέλεσμα, δεν χρειάζεται να μιλάμε για τίποτα.Ούτε για παρεμβάσεις ούτε για ιδιωτικοποιήσεις ούτε για επίπεδο σπουδών. Χρειάζεται μόνο να σκύψουν το κεφάλι από ντροπή όλοι εκείνοι που είχαν την ευθύνη της Παιδείας τα τελευταία χρόνια για το κατάντημά της. Χωρίς φυσικά να απαλλάσσονται των ευθυνών τους οι καθηγητές, γιατί αυτοί, υποτίθεται, μαθαίνουν γράμματα στα παιδιά μας, τους τα εμπιστευόμαστε, και θα δείτε τι διαπαιδαγώγηση παρέχουν και πόσο κοντά στους μαθητές και στα προβλήματά τους είναι. Δημοσιεύουμε αυτούσιο το γραπτό αυτό, μήπως και συγκινηθούν εκείνοι που έχουν την αρμοδιότητα να διδάξουν τα παιδιά μας και έτσι αποφύγουμε στο μέλλον τα χειρότερα. Γιατί αν συνεχιστεί αυτή η κατάσταση, τα χειρότερα όχι απλώς έρχονται, αλλά ήδη βρίσκονται εντός των τειχών.Δεν μας εξέπληξε τόσο το ανορθόγραφο του κειμένου -κομμάτια να γίνει, έχουμε δει και χειρότερα σε διάφορα «απανθίσματα»- όσο οι «ρουκέτες», ο πρωτόγονος τρόπος διατύπωσης γραπτού λόγου και οι χυδαιολογίες. Είναι η ενδεικτική στάση και η συμπεριφορά, αν θέλετε, ενός μαθητή κατά την «ιερή» ώρα που κρίνεται και εξετάζεται για να αποφοιτήσει και να πάρει το απολυτήριό του από το Λύκειο, απέναντι στον δάσκαλό του.Επειδή όμως ο πειρασμός των απανωτών σχολίων είναι μεγάλος, ας αφήσουμε καλύτερα να «μιλήσει» το ίδιο το γραπτό, όπου βέβαια για ευνόητους λόγους κρατήθηκε η σύνταξη και η ορθογραφία του πρωτότυπου:

=Στην ερώτηση ποια τα καθήκοντα των χριστιανών, διαχρονικά, έναντι της ελευθερίας και της πολιτικής εξουσίας (κράτους), ο μαθητής απαντά: «Ο σωστός χριστιανός είναι πάντα ελεύθερος υπό οποιοδήποτε καθεστός καθώς ψυχικά είναι πάντα ενωμένος με τον Θεό και καθοδηγούμενος με αυτόν. Ασκεί την πίστη του δεν φοβάτε να την εκδηλώνει στους άλους (και πάνω απ' όλα γράφει στο πέος του!) όλους αυτούς που τον καταδικάζουν γι αυτόν το λόγο».

=Πώς τοποθετείται η Εκκλησία απέναντι στο οικολογικό ζήτημα; Αναπτύξατε εν συντομία τους άξονες των απόψεών της, ήταν η επόμενη ερώτηση και ιδού η ανάπτυξη: «Η Εκκλησία είναι υπέρ της προστασίας του περιβάλλοντος. Το περιβάλλον είναι δημιούργημα του Θεού και κανένας δεν έχει το δικαίομα να το καταστρέφει, εξάλου όλοι ζούμε μέσα του και εξαρτόμαστε από αυτό και εφόσον το περιβάλλον το δημιούργησε ο Θεός είναι ένα κομμάτι μας. Μάλιστα μια συγκινιτική κίνηση της Εκκλησίας ήταν η αναδάσωση από κάτι παπάδες στην περιοχή της πεντέλης (έδειξε live το star τους καλούς παπούλιδες που ξεσκίζονταν να σκάβουν σαν κομπρεσέρ για να φυτέψουν δεντράκια. Πραγματικά πολύ συγκινητικό)+++».

Κρατηθείτε, όμως, γιατί έρχονται κι άλλες εξίσου αισθητικά άρτιες, εκφραστικά και λογοτεχνικά δεινές και κατά το περιεχόμενο απρόσμενα πρωτότυπες απαντήσεις που… σοκάρουν!Για τη θέση της χριστιανικής ηθικής στον σύγχρονο -ηθικά προβληματισμένο- άνθρωπο, αναφορικά με την πρόοδο της τεχνολογίας ερωτάται ο μαθητής και απαντά:

=«Η εκκλησία δεν είναι ενάντια στην πρόοδρο της τεχνολογίας εάν φυσικά αυτή είναι για καλό σκοπό. Η τεχνολογία θα πρέπει να χρησημοποιήται συνετά από τους ανθρώπους για την ειρήνη και την καλυτέρευση του κόσμου μας και όχι για την κατασκευή όπλων μαζικής καταστροφής. Βέβαια η τεχνολογία έχει εισάγει στην αγορά και περίεργα προϊόντα που δεν μπορεί να ξέρει κανείς τις επιπτώσεις τους (όπως παράδειγμα οι επιμυκιντές πέους!). Οι επιπτώσεις θα φανούν στο μέλλον»

. Και συνεχίζει ακάθεκτος, τοποθετούμενος ηθικά επί της θανατικής ποινής ή καταδίκης:=Η πράξη της ευθανασίας δεν είναι αποδεκτή από την εκκλησία ούτε στις πιο ακραίες περιπτώσεις. Το δόρο της ζωής που μας χάρισε ο Θεός δεν έχει δικαίομα να το πάρει κανένας. Το χειρότερο είναι να είναι και αθόος ο θανατοποινήτης και να εκτελεστεί άδικα.++ (Η τημορία που θα πρέπει να εφαρμόζεται σε τέτοιες περιπτώσεις είναι το ισόβιο γαργάλιμα ποδιών ή η ακατάπαυστη προβολή ταινιών πορνό μπροστά στον κρατούμενο χορίς να του επιτρέπεται ο αυνανισμός!»

Όπως καταλάβατε, το μάθημα στο οποίο έδινε γραπτές απολυτήριες εξετάσεις ο μαθητής ήταν τα Θρησκευτικά.Εξίσου εκπληκτική και αποκαλυπτική όμως για το κλίμα, το επίπεδο και την ποιότητα της σχολικής διαδικασίας είναι και η συνέχεια σε εκπαιδευτικό και διοικητικό πια επίπεδο.Ο επιβλέπων καθηγητής, αφού μηδένισε το γραπτό, κρίνοντας ότι το περιεχόμενό του δεν συνάδει ούτε προς τη φύση του μαθήματος ούτε και προς την ιδιότητα του μαθητή, απευθύνθηκε στον Διευθυντή του Λυκείου, από τον οποίο ζήτησε να τεθεί το θέμα στον Σύλλογο διδασκόντων του σχολείου με το ερώτημα της παραδειγματικής τιμωρίας ή μείωσης της διαγωγής του μαθητή. Ο Διευθυντής ωστόσο κράτησε εξαρχής μια αρνητική στάση, ισχυριζόμενος ότι ο μαθητής είναι ενήλικος, ενώ, όπως καταγγέλλεται, σε επικοινωνία του με τον σχολικό σύμβουλο ζήτησε να μη μηδενιστεί το γραπτό και να μη μειωθεί η διαγωγή του μαθητή!Και τούτο παρά την πρόταση του συμβούλου να κληθεί ο μαθητής με τον κηδεμόνα του και να δώσει εξηγήσεις στον Σύλλογο των εκπαιδευτικών πριν αρχίσει η συνεδρίαση για τον χαρακτηρισμό της διαγωγής των μαθητών, παρόντος και του προέδρου του 15μελούς μαθητικού συμβουλίου.

Τελικά με ψήφους 19-1 η απόφαση του Συλλόγου ήταν να μην υπάρξει καμιά συνέπεια εις βάρος του μαθητή και η διαγωγή του να χαρακτηριστεί «κοσμιωτάτη» (!) όπως και των υπολοίπων αποφοιτώντων μαθητών της Γ΄ Λυκείου.Ακολούθησε κι ένα διαδικαστικής υφής πόρισμα προκαταρκτικής εξέτασης από την Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης Νοτίου Αιγαίου, που όχι μόνο απάλλασσε (!) τον Διευθυντή του σχολείου, αφού, όπως λέει, όφειλε να εκτελέσει την απόφαση του Συλλόγου, αλλά ζητούσε παράλληλα ο σχετικός φάκελος να τεθεί στο αρχείο λόγω ελλείψεως στοιχείων!Η πεμπτουσία του συστήματος όπως αυτή προκύπτει από τη συμπεριφορά και τις διακριτικές αποστάσεις του εκπαιδευτικού προσωπικού εν προκειμένω είναι μία: κουκούλωμα και ωχαδερφισμός.Μ' αυτά και μ' αυτά η καταγγελία στη συνέχεια έφτασε… ψηλότερα και μάλιστα κρίθηκε βάσιμη αυτήν τη φορά από το Σώμα Επιθεωρητών-Ελεγκτών Δημόσιας Διοίκησης του υπουργείου Εσωτερικών, το οποίο και συνέταξε έκθεση διερευνητικού ελέγχου.

Δέχεται δε το αυτονόητο: ότι τα αναγραφόμενα στο επίμαχο γραπτό του μαθητή είναι αντικειμενικώς υβριστικά, απαράδεκτα και προκλητικά ως περιεχόμενο γραπτού μαθητή της Γ΄ Λυκείου ο οποίος ολοκληρώνει τον κύκλο σπουδών του στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση. Στη συνέχεια, χαρακτηρίζει την απόφαση του Συλλόγου διδασκόντων παράνομη, ως παντελώς αναιτιολόγητη, διότι, όπως αναφέρει, παρά τη σοβαρότητα του θέματος δεν διευκρινίζει τα τυχόν υποκειμενικά ή άλλα στοιχεία τα οποία δικαιολογούν την απαλλακτική απόφαση και τη μη επιβολή οποιασδήποτε κύρωσης. Θεωρεί επίσης ότι κακώς δεν εκλήθη ο εν λόγω μαθητής να παραστεί και να δώσει εξηγήσεις για τη συμπεριφορά του, παρά τη σχετική πρόταση του σχολικού συμβούλου, ενώ καταλήγοντας εκτιμά ότι «η απόφαση υπερέβη τα ακραία όρια της διακριτικής ευχέρειας, αφού μια συμπεριφορά μη συμβατή με τα εκπαιδευτικά δεδομένα κρίθηκε ότι δεν πρέπει να επιφέρει καμιά κύρωση στον εν λόγω μαθητή»!

Κατόπιν όλων αυτών η Επιθεώρηση, όπως είναι φυσικό, προτείνει στον Σύλλογο να επανεξετάσει την όλη υπόθεση και ιδίως το θέμα μείωσης της διαγωγής του μαθητή, καλώντας τον να παράσχει εξηγήσεις και να αιτιολογήσει ειδικά και εμπεριστατωμένα τη νέα απόφασή του. Παράλληλα, ζητά την άσκηση πειθαρχικής δίωξης κατά του Διευθυντή και των μελών του Συλλόγου διδασκόντων της υπό κρίση σχολικής μονάδας για παράβαση καθήκοντος, ενώ σε περίπτωση που έχει μεσολαβήσει παραγραφή των σχετικών πειθαρχικών παραπτωμάτων, ζητά τον πειθαρχικό έλεγχο των αρμοδίων για τη μη εμπρόθεσμη άσκηση πειθαρχικής δίωξης προϊσταμένων.Τα όρια του… χαβαλέ!Με αφορμή το «κουφό» αυτό γραπτό, όπως θα το χαρακτήριζε στα στέκια της η νεολαία μας, μερικά απλά ερωτήματα προκύπτουν αυθόρμητα για όλους. Δικαίωμα του τάδε μαθητή να διακωμωδεί, να «φτύνει» και να μηδενίζει τα πάντα. Πολύ ωραία… Δεν πρέπει όμως μια τέτοια απαξιωτική και προσβλητική συμπεριφορά, που δεν γίνεται στον δρόμο ή στο σπίτι, αλλά μέσα στην αίθουσα ενός δημόσιου σχολείου, να αξιολογείται και να επιφέρει κάποιες νόμιμες συνέπειες;

Δεν υπάρχει πλαίσιο και κανονισμός λειτουργίας, θεσπισμένος από την επίσημη πολιτεία, που να θέτει ορισμένα όρια όσον αφορά το ήθος και τη συμπεριφορά μαθητών και δασκάλων;

Εκτός και αν ο παραβατικός μαθητής έχει λάβει το προηγούμενο διάστημα κάποιο περίεργο μήνυμα από την ίδια την εκπαιδευτική κοινότητα, ότι η ατιμωρησία, η ασυδοσία και ο ευτελισμός των πάντων είναι κεκτημένο. Ότι το μόνο όριο είναι ο χωρίς όριο… χαβαλές!Βέβαια, εδώ είναι η ώρα να δουν όλοι όσοι συμμετέχουν στην εκπαιδευτική διαδικασία το πρόσωπό τους στον καθρέφτη.Από τα χέρια κάποιων δασκάλων και καθηγητών (ου μην αλλά και γονέων) πέρασε αυτό το παιδί. Πώς λοιπόν διαπαιδαγωγήθηκε όλα αυτά τα χρόνια;

Με βάση ποιες αρχές, ιδανικά και πρότυπα; Πώς έφτασε στην Γ΄ τάξη του Λυκείου, με τέτοια ορθογραφία και αδυναμία διατύπωσης ενός στοιχειωδώς σωστού λόγου; Θεατές ήταν οι καθηγητές του; Αυτήν τη μόρφωση προσφέρουν. Θα πρέπει να ανησυχούν όλοι οι γονείς. Άραγε η ΟΛΜΕ τι θα πει; Ότι καλά έκαναν οι καθηγητές του εν λόγω Λυκείου;

Το γραπτό αυτό έτσι κι αλλιώς αποτελεί γροθιά στο στομάχι μιας παρακμασμένης, ιδιωτεύουσας και παραιτημένης κοινωνίας.Είναι το τεκμήριο ενοχής όλων των εμπλεκομένων στην εκπαιδευτική πυραμίδα.

Πώς και πού μπορεί να σταθεί ένα τέτοιο κείμενο, το οποίο προέρχεται από έναν έφηβο που ολοκλήρωσε τη βασική του εκπαίδευση και αποχαιρετά το Λύκειο;
Νέα διπλωματική«επιτυχία» στο Σκοπιανό...
Γράφει ο ΓΙΑΝΝΗΣ ΤΣΙΛΙΜΙΓΚΡΑΣ
Καθηγητής – Ιστορικόςμέλος
της Κεντρικής Επιτροπής ΛΑ.Ο
Δεν ξέρω πόσοι συνειδητοποιήσατε πως όταν παρέλασαν οι Σκοπιανοί στην τελετή έναρξης των Ολυμπιακών Αγώνων, αλλά και κάθε φορά που αγωνίζονται Σκοπιανοί αθλητές, δίπλα στη σημαία τους αναγράφεται η συντετμημένη ονομασία MKD. Όπως καλή ώρα για την Ελλάδα αναγράφεται το GRE, για την Γαλλία το FRA, για τις ΗΠΑ το USA κτλ.Κανονικά δεν θα έπρεπε, αφού η επίσημη ονομασία είναι fyrom, η συντετμημένη ονομασία τους να προκύπτει από τα αρχικά FYM (Former Yougoslav Maxedonia); Γιατί το MKD προκύπτει από τη σύντμηση μόνου του Makedonia.Το ερώτημα είναι αμείλικτο. Πώς το ελληνικό υπουργείο εξωτερικών άφησε στην τύχη του το θέμα; Ψάχνοντας στο διαδίκτυο βρήκα δημοσίευμα της Ελευθεροτυπίας της 8 Αυγούστου 2008 με τίτλο «Και στην παρέλαση …MKD». Σε αυτό η κα Ντόρα Μπακογιάννη φέρεται να δήλωσε ανάμεσα σε άλλα ότι «Το πώς θα βγει το όνομα της ΠΓΔΜ στην τελετή έναρξης είναι κατοχυρωμένο από τη ΔΟΕ και το κράτος είναι καταχωρημένο με τη συντετμημένη ονομασία MKD. Έτσι έγινε στην Αθήνα έτσι και στο Σίδνεϊ και δεν πρόκειται να ασχοληθούμε άλλο μ' αυτό».Δηλαδή έχουμε παρανοήσει ως χώρα. Η ΔΟΕ έχει παραχωρήσει πριν από το 2000 το ΜKD στους Σκοπιανούς και η στάση του ελληνικού υπουργείου εξωτερικών είναι «δεν πρόκειται να ασχοληθούμε άλλο μ' αυτό».Οι ονομασίες των κρατών καθορίζονται από τη ΔΟΕ κι όχι από την οργανωτική επιτροπή των αγώνων. Άρα δεν φταίνε οι Κινέζοι, αλλά η ΔΟΕ. Δεύτερο αμείλικτο ερώτημα: Οι Έλληνες μέλη της ΔΟΕ (Διεθνής Ολυμπιακή Επιτροπή) ή η ΕΟΕ (Ελληνική Ολυμπιακή Επιτροπή) τι έπραξαν τόσα χρόνια, αφού οι υπουργοί εξωτερικών από το 2000 αποδείχθηκαν αναποτελεσματικοί ή απρόθυμοι να λύσουν το συγκεκριμένο ζήτημα;Πού είναι η αποτελεσματικότητα σε ένα φλέγον εθνικό ζήτημα του μεγιστάνα κ. Μίνωα Κυριακού (πρόεδρος της ΕΟΕ) και κυρίως της κας Γιάννας Αγγελοπούλου που είχε «στα πόδια της» τον Ζακ Ρόγκ, όταν μάλιστα η Ελλάδα ήταν το 2004 διοργανώτρια χώρα της Ολυμπιάδας.Είναι χαρακτηριστικό ότι στην ιστοσελίδα της Ολυμπιακών Αγώνων (http://www.nbcolympics.com/countries/country=mkd) η οργανωτική επιτροπή αναφέρει ως «Μακεδονία» τη fyrom.Αρχικά, ανέφερε στην ολυμπιακή ιστορία της χώρας τις νίκες του Φιλίππου Β' στους Ολυμπιακούς της αρχαιότητας. Όμως, ο καταιγισμός μηνυμάτων από ελληνόψυχους bloggers και μη ανάγκασε μέσα σε 24 ώρες έναν κολοσσό όπως η ΔΟΕ να εξαφανίσει τις ανιστόρητες αναφορές του.Αξίζουν θερμά συγχαρητήρια στην ιστοσελίδα www.greekalert.com που συντόνισε την κινητοποίηση αυτή. Δικαιολογημένα δε εκφράζουμε την αγανάκτηση και την απαξίωσή μας στο υπ. Εξωτερικών, στους κρατικούς λειτουργούς στην ΕΟΕ και στα δημοσιογραφικά συγκροτήματα, σε όλους αυτούς που κάθονται αδιάφοροι παρατηρητές στη διαστρέβλωση της αλήθειας.Η ουσία είναι πως τα κοινοβουλευτικά κόμματα στην Ελλάδα -πλην του ΛΑ.Ο.Σ- έχουν αυτοπαγιδευτεί σε μια «λύση» στο θέμα του ονόματος, με βάση μια σύνθετη ονομασία, με γεωγραφικό προσδιορισμό για όλες ανεξαιρέτως τις χρήσεις.Η «λύση» αυτή είναι λογικό να μην ικανοποιεί τα Σκόπια, που έχοντας κατοχυρώσει τον «Μακεδονισμό» με την προσωρινή λύση της ονομασίας τους σαν “fyrom” κωλυσιεργούν προκειμένου να παγιωθούν σαν «Μακεδόνες» σε όλες τις διεθνείς οργανώσεις, όπως οι Ολυμπιακοί Αγώνες, η FIFA, η UEFA, ο διαγωνισμός τραγουδιού της Eurovision και οι μεγάλες τουριστικές ιστοσελίδες.
www.kostasxan.blogspot.com

Δεν γουστάρουν τους Έλληνες αθλητές

Πέταξαν έξω και την Χαλκιά
Νέο χτύπημα με κρούσμα ντόπινγκ για τον ελληνικό αθλητισμό και μάλιστα σε μιά ημέρα στην οποία τα χαμόγελα από επιτυχίες στο Πεκίνο ήταν πολλά και οι ελπίδες για διακρίσεις αρκετές. Η Φανή Χαλκιά, χρυσή Ολυμπιονίκης στην Αθήνα στα 400μ εμπόδια, βρέθηκε θετική σε έλεγχο ντόπινγκ που πραγματοποίησε η WADA και μάλιστα, στην ουσία που θερίζει πλέον τον ελληνικό αθλητισμό, τη μεθυλτριενολόνη.

«Ειμαι σοκαρισμένη. Όταν με ενημέρωσαν νόμιζα ότι μου έκαναν χιούμορ. Θα πάω όλα τα σκευάσματα που παίρνω για εξέταση στον ΕΟΦ. Περνάω συνεχώς από ελέγχους. Πάντα με ελέγχουν και περίμενα τον έλεγχο. Ανήκω στο πειραματικό πρόγραμμα στη WADA. Μου είπαν ότι το θετικό δείγμα προέκυψε από έλεγχο που έγινε στο Φουκούϊ στις 12/8. Εγώ πέρασα από έλεγχο στις 10/8. Έχω ζητήσει να μου απαντήσουν για αυτό. Είμαι σε δύσκολη θέση, έφυγα μόνη μου από το Ολυμπιακό Χωριό για να μην αναστατώσω την υπόλοιπη αποστολή. Είναι μεγάλο πλήγμα για εμένα, θέλω να στηρίξετε τους αθλητές και τις αθλήτριες που αγωνίζονται. Έχουμε καθαρό αθλητισμό και θα το λέω μέχρι να πεθάνω. Αν περνούσαν οι αθλητές τόσους ελέγχους όσους περνάω εγώ δεν ξέρω τι θα γινόταν.... Λυπάμαι για την αναστάτωση. Όταν μετέχεις σε υψηλό πρωταθλητισμό υπάρχει ένα... μαγαζί που λέγεται ΔΟΕ ή ΙΑΑΦ. Δυστυχώς οι αθλητές δεν μπορούμε να αποδείξουμε τίποτα. Δεν ξέρω αν είναι καλό που θα το πω. Αυτοί έχουν το μαχαίρι αυτοί και το καρπούζι.Το χαρτί με τον κωδικό τον έχει ο ελεγκτής. Έχω καλή θέληση και λέω ότι δεν μπορεί να έγινε δολιοφθορά αλλά είναι κάτι που δεν μπορείς να αποδείξεις. Χιλιάδες σκέψεις περνάνε από το μυαλό μου. Μακάρι να μπορούσα να το αποδείξω». είπε η Χαλκιά, σε συνέντευξη Τύπου στις 4 τα ξημερώματα (ώρα Πεκίνου) σε ξενοδοχείο του Πεκίνου.

Το πρωί της Κυριακής θα γίνει η εξέταση του β' δείγματος. Η ίδια ουσία έχει βρεθεί τους τελευταίους μήνες στα μέλη της εθνικής άρσης βαρών, τον κολυμβητή Γιάννη Δρυμωνάκο, αλλά και σε άλλους δύο αθλητές στίβου, τον Ρέγγα και τον Γκούση. Νωρίτερα, την είδηση είχε επιβεβαιώσει και η ΕΟΕ, ότι δηλαδή, μέλος της ολυμπιακής ομάδας βρέθηκε-μετά την εξέταση του πρώτου δείγματος-να έχει κάνει χρήση απαγορευμένης ουσίας. Η Φανή Χαλκιά, επιλέχθηκε την τελευταία στιγμή να λάβει μέρος στους Ολυμπιακούς Αγώνες στο Πεκίνο,αφού ο ΣΕΓΑΣ είχε το δίλημμα, αυτή, ή η Χριστίνα Χατζή. Τελικά, και παρότι η Χατζή είχε ζητήσει να γίνει τράϊαλ, ο ΣΕΓΑΣ υπέβαλε σε αγωνιστικό τεστ τη Χαλκιά και διαπιστώνοντας ότι είναι έτοιμη, την συμπεριέλαβε στην αποστολή.

skinhead