Δευτέρα 18 Αυγούστου 2008

Δεν γουστάρουν τους Έλληνες αθλητές

Πέταξαν έξω και την Χαλκιά
Νέο χτύπημα με κρούσμα ντόπινγκ για τον ελληνικό αθλητισμό και μάλιστα σε μιά ημέρα στην οποία τα χαμόγελα από επιτυχίες στο Πεκίνο ήταν πολλά και οι ελπίδες για διακρίσεις αρκετές. Η Φανή Χαλκιά, χρυσή Ολυμπιονίκης στην Αθήνα στα 400μ εμπόδια, βρέθηκε θετική σε έλεγχο ντόπινγκ που πραγματοποίησε η WADA και μάλιστα, στην ουσία που θερίζει πλέον τον ελληνικό αθλητισμό, τη μεθυλτριενολόνη.

«Ειμαι σοκαρισμένη. Όταν με ενημέρωσαν νόμιζα ότι μου έκαναν χιούμορ. Θα πάω όλα τα σκευάσματα που παίρνω για εξέταση στον ΕΟΦ. Περνάω συνεχώς από ελέγχους. Πάντα με ελέγχουν και περίμενα τον έλεγχο. Ανήκω στο πειραματικό πρόγραμμα στη WADA. Μου είπαν ότι το θετικό δείγμα προέκυψε από έλεγχο που έγινε στο Φουκούϊ στις 12/8. Εγώ πέρασα από έλεγχο στις 10/8. Έχω ζητήσει να μου απαντήσουν για αυτό. Είμαι σε δύσκολη θέση, έφυγα μόνη μου από το Ολυμπιακό Χωριό για να μην αναστατώσω την υπόλοιπη αποστολή. Είναι μεγάλο πλήγμα για εμένα, θέλω να στηρίξετε τους αθλητές και τις αθλήτριες που αγωνίζονται. Έχουμε καθαρό αθλητισμό και θα το λέω μέχρι να πεθάνω. Αν περνούσαν οι αθλητές τόσους ελέγχους όσους περνάω εγώ δεν ξέρω τι θα γινόταν.... Λυπάμαι για την αναστάτωση. Όταν μετέχεις σε υψηλό πρωταθλητισμό υπάρχει ένα... μαγαζί που λέγεται ΔΟΕ ή ΙΑΑΦ. Δυστυχώς οι αθλητές δεν μπορούμε να αποδείξουμε τίποτα. Δεν ξέρω αν είναι καλό που θα το πω. Αυτοί έχουν το μαχαίρι αυτοί και το καρπούζι.Το χαρτί με τον κωδικό τον έχει ο ελεγκτής. Έχω καλή θέληση και λέω ότι δεν μπορεί να έγινε δολιοφθορά αλλά είναι κάτι που δεν μπορείς να αποδείξεις. Χιλιάδες σκέψεις περνάνε από το μυαλό μου. Μακάρι να μπορούσα να το αποδείξω». είπε η Χαλκιά, σε συνέντευξη Τύπου στις 4 τα ξημερώματα (ώρα Πεκίνου) σε ξενοδοχείο του Πεκίνου.

Το πρωί της Κυριακής θα γίνει η εξέταση του β' δείγματος. Η ίδια ουσία έχει βρεθεί τους τελευταίους μήνες στα μέλη της εθνικής άρσης βαρών, τον κολυμβητή Γιάννη Δρυμωνάκο, αλλά και σε άλλους δύο αθλητές στίβου, τον Ρέγγα και τον Γκούση. Νωρίτερα, την είδηση είχε επιβεβαιώσει και η ΕΟΕ, ότι δηλαδή, μέλος της ολυμπιακής ομάδας βρέθηκε-μετά την εξέταση του πρώτου δείγματος-να έχει κάνει χρήση απαγορευμένης ουσίας. Η Φανή Χαλκιά, επιλέχθηκε την τελευταία στιγμή να λάβει μέρος στους Ολυμπιακούς Αγώνες στο Πεκίνο,αφού ο ΣΕΓΑΣ είχε το δίλημμα, αυτή, ή η Χριστίνα Χατζή. Τελικά, και παρότι η Χατζή είχε ζητήσει να γίνει τράϊαλ, ο ΣΕΓΑΣ υπέβαλε σε αγωνιστικό τεστ τη Χαλκιά και διαπιστώνοντας ότι είναι έτοιμη, την συμπεριέλαβε στην αποστολή.

Δεν υπάρχουν σχόλια: