Κυριακή, 3 Αυγούστου 2008

ΠΕΣ ΤΑ ΡΕ ΑΝΘΙΜΕ!!!

Την αντίθεση του στη ρύθμιση για προαιρετική απαλλαγή μαθητών από το μάθημα των θρησκευτικών, μετά από αίτημά τους εάν είναι ενήλικοι ή των κηδεμόνων τους εάν πρόκειται για ανηλίκους, εξέφρασε στο κήρυγμα του, ο Μητροπολίτης Θεσσαλονίκης Ανθιμος.«Το μάθημα των θρησκευτικών πρέπει να μείνει υποχρεωτικό και ακέραιο μέσα στο πρόγραμμα της διδασκαλίας και της μορφώσεως των ελληνοπαίδων, όπως το καθορίζει και το Σύνταγμα μας και κανείς δεν μπορεί να το αγνοήσει», υποστήριξε ο κ. Ανθιμος. Ο Μητροπολίτης Θεσσαλονίκης κάλεσε την πολιτική ηγεσία να αναθεωρήσει την εγκύκλιο, υποστηρίζοντας ότι δεν μπορεί να δίνεται μετά από αίτηση του ενδιαφερόμενου απαλλαγή από το μάθημα «χωρίς αιτιολογία», με επίκληση «των προσωπικών δεδομένων».

Συμπλήρωσε ωστόσο ότι θα ήταν αποδεκτή η ρύθμιση της πρώην υπουργού κυρίας Γιαννάκου, για απαλλαγή μετά από αιτιολόγηση της (π.χ. μαθητής άλλου θρησκεύματος κ.α.).Ο κ. Ανθιμος άσκησε κριτική προς τους «πολιτικούς όλων των παρατάξεων» για τη στάση τους προς την εκκλησία «τα τελευταία χρόνια», αναφερόμενος σε μια σειρά από ρυθμίσεις της πολιτείας (κατάργηση του πολυτονικού, διεκδίκηση της εκκλησιαστικής περιουσίας, πολιτικός γάμος, σύμφωνο ελεύθερης συμβίωσης, κατάργηση αναγραφής του θρησκεύματος στις ταυτότητες), αμφισβητώντας ότι πρόκειται για δεσμεύσεις, που προκύπτουν από την Ευρωπαϊκή Ένωση.«Διότι ότι κι αν πούμε τώρα και αρνηθούμε μας λένε: 'είναι εντολή της ΕΕ'. Αν δεν γίνει θα μας καταδικάσουν. Δεν μπορούμε να το δεχτούμε, δεν είναι αλήθεια», ισχυρίστηκε ο κ. Άνθιμος.

Τέλος, επέκρινε την μέθοδο καύσης των νεκρών ως αντίθετη προς την παράδοση, επικαλούμενος ,μεταξύ άλλων, ως παράδειγμα και τις ανασκαφές στον τάφο του Φιλίππου και των αρχαίων μακεδόνων βασιλέων και πρόσθεσε σχετικά: «Βρήκαμε αυτά τα πολύτιμα για να αποδείξουμε ότι είναι μακεδονική γη. Θα ήταν καλύτερο να ήταν στάχτη και να μη βρούμε τίποτε;» διερωτήθηκε ο κ. Ανθιμος.

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Και ας μας πουν αυτοί οι δημοκράτες.Γιατί κάναν έτσι μόνο το μάθημα των θρησκευτικών.Για παράδειγμα ένα παιδί δεν είναι καλός στα μαθηματικά γιατί να μην μπορεί να κάνει απαλαγή και από τα μαθηματικά