Κυριακή 17 Αυγούστου 2008

Χάλκινο μετάλιο για τη Δεβετζή στο τριπλούν

Η Χρυσοπηγή Δεβετζή κατέκτησε το χάλκινο μετάλλιο στο τριπλούν με επίδοση 15.23, που πέτυχε στη δεύτερη προσπάθεια στους Ολυμπιακούς Αγώνες του Πεκίνου. Η πρωταθλήτριά μας, πέρασε στην ιστορία του ελληνικού στίβου, ως η πρώτη αθλήτρια που καταφέρνει να ανέβει στο βάθρο για δεύτερη συνεχόμενη φορά, αφού το 2004 στην Αθήνα ήταν δεύτερη.Το πρώτο άλμα της Δεβετζή ήταν στα 14.96 και το δευτέρο 15.23. Το κακό για τη Δεβετζή ήταν ότι έχασε όλες τις υπόλοιπες τέσσερις προσπάθειες, αφού κρίθηκαν άκυρες. Οπως στην Αθήνα το 2004, η Φρανσουά Μπανγκό-Ετονέ από το Καμερούν κατέτησε το χρυσό με 15.39, ενώ το ασημένιο πήρε η Ρωσίδα Τατιάνα Λεμπέντεβα με 15.32. Αμέσως μετά η Δεβετζή δεν μπορούσε να κρύψει τα έντομα συναισθήματά της:«Δεν είχα άγχος, ήμουν αρκετά ήρεμη και πλέον αισθάνομαι πολύ χαρούμενη! Δεν πειράζει που δεν πήρα το χρυσό, γιατί ήταν ένας πολύ δύσκολος αγώνας. Δεν περίμενα να βγει αυτή η κατάταξη και σίγουρα δεν περίμενα να πάρει το χρυσό η Καμερουνέζα, νομίζω ότι κανείς δεν το περίμενε να έρθει έτσι ο αγώνας. »Είναι η πρώτη φορά που έξι αθλήτριες κάνουν άλματα πάνω από 15 μέτρα, δεν το φανταζόμουν. Και βέβαια, δεν ίσχυσε αυτό που έλεγαν πολλοί ότι δεν γίνονταν ρεκόρ και υψηλές επιδόσεις στην Κίνα. Έκανα μεγάλο αγώνα, προσπάθησα, αλλά λόγω υγρασίας και ζέστης, δεν μου βγήκαν τα υπόλοιπα άλματα. Έπαθα και κάποιες κράμπες που μου στέρησαν ίσως ένα παγκόσμιο ρεκόρ. Στο τρίτο άλμα θα μπορούσα να το πετύχω.

»Αφιερώνω αυτό το μετάλλιο στον εαυτό μου, τον προπονητή μου και την οικογένειά μου, για την στήριξη που μου παρείχαν και φυσικά στον άνδρα που είναι εδώ και με στηρίζει. Το αφιερώνω και σε όλους του Έλληνες μας στηρίζουν και αυτοί με την αγάπη τους. Είναι σημαντικό για να συνεχίσουμε επιτυχίες,. Είμαι ευχαριστημένη, αλλά είναι κρίμα που δεν πέτυχε ένα καλύτερο άλμα.

»Όλα αυτά τα χρόνια στηρίζομαι στη θέληση, την ψυχή και τη δύναμη! Έκανα και ένα τατουάζ εδώ στο Πεκίνο που σημαίνει δύναμη και τιμή. Δηλαδή να είσαι αξιοπρεπής.
»Η δύναμη της ψυχής μου με κράτησε ψηλά τα τέσσερα τελευταία χρόνια. Όσα χρόνια θα αγωνίζομαι θα δίνω τον καλύτερό μου εαυτό.

»Ήταν πολύ δύσκολος ο δρόμος μέχρι εδώ. Αντιμετώπισα πολλές δυσκολίες, χρειάστηκαν γερά νεύρα και είχα πολύ άγχος! Είμαστε εδώ και θα είμαστε και στη συνέχεια.
»Ευχαριστώ όλους τους Έλληνες που ήρθαν εδώ».

Δεν υπάρχουν σχόλια: