Πέμπτη 2 Ιουνίου 2011

3 χρόνια Φωτεινὸς νοῦς- 3 χρόνια Ἑλλην


3 Χρόνια ἀγαπητοὶ μου φίλοι κλείνω σήμερα ὥς blogger!!!
Ξεκινῶ τὶς εὐχαριστίες μοῦ....
Εὐχαριστῶ τὸν Θεὸ ποὺ μὲ ἀξιωσε νὰ ἔχω καὶ ἐγω τὸν δικὸ μου ἱστιότοπο καὶ νὰ λέω την ἀποψὴ μου

εὐχαριστῶ , τοὺς 100.000 καὶ πλέον ἐπισκέπτες μου στὸ blog. Ἐνα πόσο ποὺ ὅταν ξεκινησα τὸ blog μοῦ, δὲν πιστευα ποτὲ ὅτι θὰ τὸ φτάσω... Ἀλλα χαρι σὲ ἐσᾶς τὰ καταφερα
Γιατὶ γιὰ κάθε blogger δύναμη του εἶναι οἱ ἀναγνώστες!!!
ἱδιαιτερες εὐχαριστίες στοὺς ὄπαδοῦς μου(280+) καὶ στοῦς θαυμαστὲς στῆ σελίδα τοῦ facebook
ἀλλὰ καὶ κυρίως στὸν ἑλληνορθοδοξο , τὸ ἀτομο ποὺ μὲ ἐμπνευσε γιὰ αυτὸ τὸ ἱστιολόγιο .
Θὰ σᾶς παρακαλεσω νὰ μείνετε συντονισμένοι γιατι ἔρχονται τρομερὲς ἀποκαλυψεις...ἐδὼ στὸ Φωτεινὸ νοῦ και συγκεκριμένα γιὰ τὶς 10-6-2011.
Καὶ μιλῶ γιὰ σοβαρὲς ἀποκαλύψεις , γιατὶ ὅλοι κάνουν ἀποκαλυψεις λίγες ὅμως ἀξιζουν τὴν προσοχὴ μπας.
Ο ΚΑΙΡΟΣ ΓΑΡ ΕΓΓΥΣ


(Φωτεινὸς νοῦς=Ἕλλην)
...

Δεν υπάρχουν σχόλια: