2 χρόνια έχω αυτο το blog και έλεγα συνέχεια να σας γράψω επί του παραπάνω Θέματος. ¨Ενα θέμα στο οποίο βρίσκουν στηριγμα πολλοί άθεοι και ψευδοειδολολάτρες για να συκοφαντησουν τον Χριστιανισμό. Να λοιπόν που σήμερα βρήκα αυτη την ευκαιρία και παιρνοντας την αφορμή από μια συνομιλία με έναν υποστηρικτή αυτής της παραπλανητικής άποψης.
Στη παρούσα ανάρτηση δεν θα ασχοληθούμε καθόλου με τους διωγμούς που έκαναν ειδωλολάτρες καθώς εκεί είναι άλλη ιστορία, όμως θα ασχοληθω και με αυτήν σύντομα.
Ας μπουμε στο θέμα μας
Έκαναν άραγε εγκλήματα οι Χριστιανοί;
Σαφέστατα και έκαναν, όπως και κάνουν. Η Ελλάδα υποτίθεται είναι η χώρα της ορθοδοξίας και οι μισοί Έλληνες στέλνουν τους μισούς Έλληνες στα δικαστηρια. . Οσοι Έλληνες ειναι στη φυλακή, κατα πλειοψηφία ειναι χριστιανοί. Βλέπουμε πως ακόμα γινονται εγκλήματα από Χριστιανούς. Είχαμε εγκλήματα βεβαια και παλαιότερα κυιρως κατα την βυζαντινή περίοδο όπως και με τις σταροφορίες(καθολικοί) και άλλους διωγμούς( λιγους σε αριθμό) εις βάρος των εθνικών
Όμως αυτό τι σημαίνει;
Ό,τι ο Χριστιανισμός είναι η Θρησκεία του μίσους; Λάθος. Όσοι και οποιοι έκαναν, κάνουν και θα κάνουν εγκλήματα δεν είναι πραγμτικοί χριστιανοί. Αλλά ψευδοχριστιανοί.
Οπότε είναι άκυρος ο τίτλος του άρθρου «ΟΙ ΚΑΚΟΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ» ,αλλά ψευδοχριστιανοί. Διότι το ΚΑΚΟ είναι του αντίθετου του Χριστού.
Άρα πως γινετε να είναι κάποιος και Χριστιανός και Κακός άνθρωπος;
Μη μπερδευουμε όμως στην παρούσα φάση, την αμαρτία. Όλοι λίγο εώς πολύ είμαστε αμαρτωλοί. Σκοπός μας είναι να μην εμμένουμε στην αμαρτία.
Για να τελειωνουμε αυτό το συντομο κειμενο. Οι Χριστιανοί έκαναν κάποια εγκλήματα όχι οργανωμένα πάντως, αλλά μεμονομένα. Όλα αυτά πως έκαψαν ναούς και κατεστρεψαν αγάλματα είναι μυθοι. Αν κοιτάξετε τους νόμους τους Ακάρδιου που δηθεν λένε για καταστροφή των ναών φαινεται ξεκάθαρα πως δεν συνέβη τίποτε κάτι τέτοιο διοτι αντιφάσκει το ιδιο το κειμενο.
Ο Χριστός δεν ειπε «σφάξτε και σκοτωστε». Είπε «αγαπάτε τους εχθρούς υμών». Κάποιοι όμως ξέφυγαν από αυτην την εντολή!
1 σχόλιο:
Θεόδωρε,
Το θέμα το παρουσιάζεις λίγο ανάκατο. Και βέβαια χρειάζεται πάρα πολύ χώρος για να αναλυθεί διεξοδικώς.
Το βασικό νόημα είναι πως λόγῳ των διωγμών από τους Ρωμαίους, των χριστιανών σε όλη την επικράτεια της Ρωμ. αυτοκρατορίας (και στην Ελλάδα) υπήρξαν πολλές αντεκδικητικές πράξεις από τους χριστιανούς. Χωρίς να ορμώνονται από τις ιδέες και τις αλήθειες του Χριστού.
Επίσης, και σε αυτό δώσε βάση, δεν υπήρχε στον αρχαίο κόσμο η έννοια του «μουσείου» όπως την έχουμε από το 19ο αι. Τότε δεν κρατούσαν δηλ. ζωντανά μνημεία λόγῳ «ανάμνησης». Έχτιζαν γκρεμίζοντας το παλιό.
Αυτά τα ολίγα, μιας και είναι πολύ περιορισμένος ο χώρος για να αναπτυχθεί αυτό το μεγάλο θέμα.
Δημοσίευση σχολίου