Σάββατο 19 Ιουνίου 2010

ΠΡΩΚΤΙΚΟ , ΠΕΟΛΕΙΧΙΑ και ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ

Θέλω να διευκρινίσω πως αποφάσισα να κάνω αυτη την ανάρτηση επί αυτού αυτού του σεξουαλικόυ θέματος για να σας δωσω μια πληρη εικόνα για το πρωκτικό σεξ (δηλαδη πήδημα από κώλο) και την πεολειχία (πιπα) και όχι συμβουλές γι΄αυτά.
Διαβάζουμε σε διάφορα περιοδικά ένα σωρό άρθρα που μιλουν για το σεξ. ΣΕΞ-ΣΕΞ και ΠΆΛΙ ΣΕΞ. Ελάχιστα ειναι τα περιοδικά (μηνιαία κ εβδομαδιαία) που δε θα αφιερώσουν έστω και μια παράγραφο στο σεξ. Οι τίτλοι τυπου «Πως θα την απογειωσεις», «Πως θα τον κάνεις να σου χαμογελάει για μια βδομάδα» πάνε κι ερχονται αδιαλείπως στα περιοδικά.
Τα περιοδικά λειτουργούν ως οργανα του Σατανά και προσπαθούν να μας περάσουν το σεξ οσο περισσοτερο γινεται στη ζωή μας. Αυτό θέλει ο αντιχριστος  να μας κάνει να εμμένουμε στις σαρκικες απολαυσεις.
Ας μπουμε όμως στο «ψητό». Δεν είμαι εγω αυτός που θα σας πω πως να κάνετε σωστό σεξ , είμαι αυτός όμως που θα σας πω κάποια πράγματα για το σεξ που ενδεχομενως σε κάποιους να φέρουν αντιδράσεις.
Βλέπουμε λοιπόν περιοδικά και διάφορα εγχειριδία να μιλάνε και να προτεινουν στα ζευγάρια να δοκιμάσουν πρωκτικό σεξ. Η αλήθεια  οπως έχω διαπιστωσει είναι ότι όλα τα περιοδικά επικεντρωνεται περισσοτερο σε αυτο το κομμάτι του σεξ, ισχυρίζοντας πως προσφέρεις τεράστια ηδονή.
Σε αυτό λοιπόν τους λέει ο Σωκράτης πως πρέπει να επιλέγουμε εμείς τις ηδονές. Ας δουμε τωρα κάποια πράγματα για το πρωκτικό σεξ
. Ένα και βασικοτερο πράγμα για το πρωκτικό σεξ είναι οτι δεν ειναι φυσιολογικό. Και αυτό συνέβη, διότι το πεός εισβάλει μες στο κώλο. Η δουλειά του κώλου δεν ειναι για να μπαίνει κάτι μέσα σε αυτόν ούτε η δουλειά του πεός για να μπαινει εκεί. Αν το καλοσκεφτουμε θα δουμε πως το πέος εισβάλει μες στο παχυ εντερο, από το σημειο που αποβάλλουμε τις άχρηστες ουσίες του οργανισμούς μας, δηλαδη το πέος έρχεται σε άμεση επαφη με τα σκατά. Ξέρουμε επίσης πως το πρωκτικο σεξ πονάει σχεδόν πάντα στις γυναίκες (δεν αναφέρομαι στις ξεχυλομένες). Δεν νομίζω αυτός ο πόνος να ειναι φυσιολογικός. Τέλος για το πρωκτικό, τις περισσοτερες φορές όλοι οι ειδημονες προτεινουν και αντιπροτεινουν  να χρησιμοποιουνται για τη πρωτη φορά διάφορα άλλα αντικειμενα όπως μικροδονητές, λιπαντικα κτλ για να μη πονεσει η γυναίκα. Από πότε η εφαρμογη άλλων αντικειμένων θεωρείται κατι το φυσιολογικό στο σεξ; Σεξ συμφωνα με τα λεξικά ειναι η συνευερεση πέους και αιδοιου
Πάμε στη πεολειχία τωρα....
Και εδώ τα πράγματα κάπως παρόμοια ειναι με το πρωκτικό σεξ. Μπορεί να αρέσει στους άντρες οι γυναικές να τους γλειφουν το μόριο τους αλλά να ξέρουν πως δε το θεωρω και απόλυτα φυσιολογικό. Η Δουλειά του στοματος δεν ειναι για να γλειφει πέη, αλλά για να καταπίνει τροφές. Πόσο ασχημο ειναι αυτό στον ιδιο χωρο να μπαινουν δυο διαφορετικά πράγματα. Άλλωστε βλέπετε και πολλές γυναικες, οι οποίες πιπωνουν μέρα νυχτα άντρες να τους αλλάζει η φωνη τους. Δεν νομιζω να κατι φυσιολογικό πάλι αυτό
Σε γενικές γραμμές να ξερετε πως το πρωτικο και η πεολειχία δεν ειναι φυσιολογικά κομμάτια του σεξ. Θέλετε να τα κάνετε, κάντε τα αλλά οχι και να μας λέτε οπως τα περιοδικά πως ειναι  και φυσιολογικά. Ο Θεός αρχικά μας εδωσε το σεξ για αναπαραγωγή και το σεξ για αναπαραγωγη ως γνωστον γινεται οταν το πέος μπει μες στο αιδοίο της γυναικός.
Τέλος για το σεξ ........ ο Δώκτορ Τζον Ουάιτ μας έχει έτοιμο ένα πολύ ωραίο και αποτελεσματικό παράδειγμα:
«Οι σεξουαλικές επιθυμίες μου έχουν δοθεί από το Θεό. Δεν πρέπει να τις ντρέπομαι, να τις φοβάμαι, ή να νιώθω ενοχές. Αλλά υπάρχουν φορές που πρέπει να τις πω, καθώς λέω στο σκυλί μου, «Κάτσε κάτω τώρα! Άλλοτε ναι, αλλά όχι τώρα!». Σαν το σκυλί μου μπορεί να μη θέλουν να υποταχθούν. Αλλά πρέπει να εκπαιδευθούν και πρέπει εγώ να είμαι το αφεντικό.
Βλέπεις δεν αρνούμαι το σκυλί μου, αλλά το καταστέλλω όταν του λέω «Κάτσε κάτω» Δεν το ντρέπομαι όταν έρχονται οι επισκέπτες. Εάν ένιωθα τύψεις ή ενοχή ή ντροπή, θα έκρυβα το σκυλί μου στο υπόγειο και θα ένιωθα προβληματισμό για το γάβγισμα που θα άκουγαν. Το αντίθετο, είμαι υπερήφανος για το σκυλί μου, αλλά πρέπει να το μάθω να πάρει τη θέση του. Αν δεν το έκανα, θα ήταν το ίδιο δυστυχισμένο, καθώς και εγώ και οι φιλοξενούμενοί μου. Θα έχανα φίλους. Δεν θα τους άρεσε να πηδήξει αυτό πάνω τους, να τους γρατζουνίσει, και να τους γλύψει. Επίσης το σκυλάκι μου θα προβληματιζόταν και θα τραυματιζόταν με μια απόρριψη που δεν θα μπορούσε να καταλάβει.»
(από το βιβλίο «Η Βεβήλωση του Έρωτα», εκδ. Ανώγειο, Αθήνα χ.χ., 84)




1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Τώρα που τα ειπες αυτα, καιρος για πιπα/κωλο για να διασκεδασουμε