Δευτέρα 29 Μαρτίου 2010

Λίγα λόγια για το sync.gr

 Ειλικρινά δεν έχω καταλάβει τι ακριβώς είναι αυτό sync.gr. Ίσως επείδη ακόμα είμαι σχετικά καινούριος στο χώρο διότι όπως έμαθα λειτουργεί από το 2006 και εγω γραφτηκα σήμερα. Θα έλεγα πως είναι κάτι σαν το facebook ,το hi5 κτλ  , το οποίο σου δινει την δυνατότητα να διαφημίσεις-διαδώσεις ευκολότερα το ιστιολογιό σου.Οπως το κρίνω, το βρίσκω εύχρηστο αν και δεν ξέρω να το χειρίζομαι και τόσο καλά όπως το facebook και το youtube αλλά όπως λέει και ο λαός "το κάθε πράγμα θέλει τον καιρό του". Επιπλέον, θέλω να δώσω τα συγχαρητηρια μου στους διαχειριστες του Sync για την πρωτοβουλία, δημιουργίας αυτου του εξαιρετικού κοινωνικού δικτύου ,οι οποίοι με αυτο τον τρόπο βοηθάν σε μεγάλο βαθμό τον Έλληνα Χρήστη του Διαδικτυου να βρει ευκολότερα και γρηγορότερα αυτό ψάχνει. Μάλιστα, αυτο που ψάχνει το βρίσκει σε blogs και όχι σε site πχ εφημερίδων.

Τέλος , απευθυνόμενος στην αγάπη σας , αν σας αρέσει το blog  μου μπορείτε να πατήσετε το παρακάτω εικόνιδιο και θα με προσθέσετε αυτομάτως στα αγαπημένα σας blog, αν έχετε ηδη λογαριασμό στο sync.gr Αλλιώς, όσοι δεν έχετε κάνει ακόμα λογαριασμό στο sync.gr  και είστε κάυοχος κάποιου blog ,σας προτείνω να δημιουργησετε καθώς είναι μια καλή μέθοδος διαδόσεως του blog σας



SYNC ME @ SYNC

Δεν υπάρχουν σχόλια: