Κυριακή 18 Οκτωβρίου 2009

ΑΠΟ ΠΑΝΤΟΥ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΤΑ ΠΑΙΡΝΕΤΕ

αλλά κάποια μέρα θα τον πάρετε και από πίσω και από μπρος γαμώ την πολιτική σας.ΦΟΡΟΙ-ΦΟΡΟΙ-ΦΟΡΟΙ και ξανά ΦΟΡΟΙ.Μας έχουν ρημάξει στους φόρους αγαπητοί μου.Φόρος σε οτιδήποτε,μέχρι και στο καρτοκινητο που θεωρειτε το κινητο του φτωχού.

Σήμερα ας ασχοληθούμε με τους φόρους στα τυχερα παιχνίδια του ΟΠΑΠ.Εδώ και κάμποσο καιρό εφαρμόζεται ο νόμος 3770/2009 όπου επιβάλλεται φόρος 10% (από 5% πριν) από το πρώτο ευρώ στα κέρδη των παικτών από λαχεία, από παιχνίδια (ΛΟΤΤΟ, Τζόκερ κ.λπ.) και τα κάθε είδους στοιχήματα προκαθορισμένης ή μη απόδοσης.

Με τον ίδιο νόμο καταργείται το αφορολόγητο όριο για τα κέρδη από λαχεία, παιχνίδια και στοιχήματα που σήμερα ανέρχεται στα 149 ευρώ για τα Στοίχηματα και 100 ευρώ για το ΚΙΝΟ.

Και ρωτώ εγώ: αφού εγώ ημουν είτε τυχερός και κέρδισα στο λοττο ή το τζοκερ είτε αρκετα προβλεψιμος και κερδισα στο στοιχημα ή στο ΠΡΟΠΟ γιατί το κράτος να μου κρατησει το 10%;
Όταν εγω κερδίζω ότι παίρνω τα παίρνω από τα λεφτά των άλλων συμπολιτών μου.Και έστω όταν χάνω σε ένα οποιοδήποτε παιχνίδι στου οποίου είχα συμμετασχει στην κλήρωση του με 2€ γιατί να μην μου επιστραφεί το 10% δήλαδή τα 0,20€;Επίσης αν κερδίσω το αμόρτι,δηλαδή τα 2€ με την ισχυ του ανωτέρω νόμου ο εισπράκτορας θα πρέπει να μου απόδοσει το 1,8€.

Εστι λοιπόν στην συνηθέστατη περιπτωση που θα θελήσω να ξαναπαίξω το κέρδος μου των 2€ θα πρέπει να προσθέσω και τα 0,20€ που κρατηθηκαν για φόρο,πράγμα δυσχερές διοτι θα μου είναι δυσκολο να μου βρισκονται 0,20³ ανα πάσα στιγμή.

Δεν υπάρχουν σχόλια: