Σάββατο 29 Ιανουαρίου 2011

3 βδομάδες: ήταν αρκετές χωρίς blogging

Χωρίς να σας ενημερώσω αγαπητοί μου και ζητώ συγνώμη για αυτό εγκατέλειψα το blog μου, μη ανανεώνοντας για τρεις περίπου βδομάδες. Ενώ ημουνα όλο χαρά και ανανεώνα το blog μου, δοκιμάζω μια μέρα να συνδεθώ και όλα γυρνάνε τουμπα. «Η συνδεσή ειναι κρυπτογραφημένη για να αποφευχθουν πιθανές παρεμβολές» ειναι το μηνυμα που βλέπω οταν προσπαθω να συνδεθώ. Και ξαναπροσπαθώ ξανά και ξανά πληκτρολογώντας usenrname και password, μα μάταια όμως.... Δε κατάφερω να συνδεθω στο πανόπτη μου.Οι προσπάθειες μου ήταν ασταματητες καθώς είχα ανάγκη πολλές φορές να ανεώσω το blog μου και δε μπορούσα. Μου ερχόταν η εμπνευση, ήθελα να μιλήσω για ένα συγκεκριμένο γεγονός σε συγκεκριμένη στιγμή και δε μπορούσα. Τι απαίσιο και ανεπιθυμητο πράγμα. Όμως ένα ρητό λέει «ο επιμένων νικά» . Ετσι συνέχισα τις τακτικές μου προσπάθειες για να συνδεθώ ώσπου σημερα τα κατάφερα και έδωσα το δικαίωμα διαχείρισης δικαιωμάτων του blogger-acount και σε έναν δευτερο gmail λογαριασμό ώστε να συνδέομαι όποτε επιθυμώ εγώ. .
Θέλω τέλος να ευχαριστήσω τον φίλο και συ-blogger ΑΑΤΟΝ για την προσπάθεια του να με βοηθησει στο blog μου
αλλά και τον αγαπητό, προσωπικο φιλο και συ-blogger Ελληνορθόδοξο για την επίσης δικιά του προσπάθεια.
ΥΓ: fonous.blogspot.com ήταν ένα blog που εφτιαξα για να γραψω μερικές αναρτησεις που ηθελα να τις γραψω όπωσδηποτε. Αν με χάσετε καμιά φορά απο εδώ , περάστε και απο αυτο το blog

Δεν υπάρχουν σχόλια: