Πέμπτη, 23 Σεπτεμβρίου 2010

Η προπαγάνδα για τα κλειστά επαγγέλματα

Θα ήθελα να κατεθεσω την αποψή μου για τον αν θα έπρεπε να ανοιξουν τα κλειστά επαγγέλματα ή να παραμείνουν όπως είναι, μέσα σε λίγες γραμμές.
Σαν Έλληνας που ειμαι, είμαι αρνητικός στην απελευθέρωση των επαγγελμάτων. Ακούω πολλους να λένε « πως καλά κάνει ο Γιωργάκης πάνω σε αυτό το θέμα και ανοίγει τα επαγγέλματα γιατι είμαστε η μοναδική χωρα σε όλη την ευρωπη που έχουμε κλειστά επαγγέλματα» « Και τι με νοιάζει εμένα τι κάνουν οι ευρωπαίοι; Αυτό ο Τζέφρυ δε το κάνει επειδη νοιάστηκε για το καλό της πατρίδος μας και να πάψουν να υπάρχουν οι ανισοτητες αλλά για να καταστρέψει όσους ασκουν κλειστα εππαγγέλματα. Διότι όταν ανοιχτουν αυτά τα εππαγγέλματα (ταξι,φορτηγά,φαρμακεία) τις θέσεις των ελληνων εργαζόμενων θα τις πάρουν οι Αλβανοι και οι Πακιστανοί. Και στη συνέχεια αφου ανοιξουν και αυτοί την επιχειρηση τους ειναι γνωστό ποια επιχειρηση θα δουλέψει μετά. Του Έλληνα ή του ξένου; Γιατί ξέρουμε καλά πως φορολογεί το κράτος του ξένους.
Όποτε στην προκειμένη περιπτωση προτιμώ να παραμείνουν τα επαγγέλματα κλειστά και ας μην μπορώ να γινω εγώ φορτηγατζης στο μέλλον επειδη ο πατερας μου δεν ειχε φορτηγό.Αλλά τουλάχιστον θα παραμείνει σε αυτη τη θέση εργασίας κάποιος Έλληνας Αδερφός μου και όχι κάποιος ξένος.
Τέλος θα ηθελα να συγχαίρω όλους αυτους τους φορτηγατζηδες για τον ξεχωριστό τρόπο διαμαρτυρίας τους
Σε γνωρίζω από την κόψη
του σπαθιού την τρομερή,
σε γνωρίζω από την όψη
που με βιά μετράει τη γη.

Απ' τα κόκαλα βγαλμένη
των Ελλήνων τα ιερά,
και σαν πρώτα ανδρειωμένη,
χαίρε, ω χαίρε, Ελευθεριά!

2 σχόλια:

Apokalipsis999 είπε...

Να εξηγήσω πως «κλειστό επάγγελμα» είναι αυτό που για να αποκτήσεις την άδεια να το εξασκήσεις, χρειάζονται πολλά χρήματα. Όπως π.χ. η άδεια για ΤΑΞΙ.
Το άνοιγμα σημαίνει πως αυτές οι άδειες παύουν να είναι τόσο πολύ ακριβές.

Αυτό είναι καλό για έναν νέο που δεν διαθέτει πάρα πολλά φράγκα, να κάνει ένα τέτοιο επάγγελμα.
Το πρόβλημα είναι πως όσοι έχουν ήδη αγοράσει τέτοιες άδειες, ειδικά τα τελευταία 5 χρόνια, δεν έχουν αποσβέσει την αξία τους και χάνουν πολλά χρήματα έτσι.
Τα περί αλλοδαπών οδηγών είναι ένα χαζό ευφυολόγημα (να 'ναι καλά κάτι αριστερά κόμματα που τροφοδοτούν με λαϊκισμούς τα συνδικάτα).

Απλά θα έπρεπε η κυβέρνηση να αποζημιώσει όσους καταξοδεύτηκαν για μια άδεια, και τώρα αυτή κοστίζει ούτε καν το 10% της αρχική της αξίας!

Ένα μέτρο για την απόσβεση είναι μια χρονική παράταση για 3-4 χρόνια τουλάχιστον (περίπου) αλλά το ΔΝΤ απαιτεί εδώ και τώρα το άνοιγμα! Και ως γνωστόν το ΔΝΤ έχει το πάνω χέρι! Κατανοητό;

Θεό7δωρος είπε...

Να αποζημειωσει το κράτος όλους αυτους που πηραν τις αδειες πριν ενα χρονο ειναι δυσκολο... Γι΄αυτο κιολας ειμαι κατά. Τι θα απογινουν αυτοι οι ανθρωποι;Μερικοι πουλησαν και το σπιτι τους για μια τέτοια άδεια.
«Αυτό είναι καλό για έναν νέο που δεν διαθέτει πάρα πολλά φράγκα, να κάνει ένα τέτοιο επάγγελμα. » θα συμφωνησω. Εισαι σιγουρος οτι θα πάνε πολλοι Έλληνες σε αυτο το επάγγελμα.
Και ηδη να σας ενημερωσω πως συζυγος ποιλιτικου έχει πάρε-δωσε με πολυεθνικές εταιρείες!