Πέμπτη 3 Ιουνίου 2010

ΚΟΡΑΚΙΑ&ΛΑΓΟΙ -ΘΡΥΛΟΣ 79-70


https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgKaugGQvdIqnQj4sXsvLaqJs1HqaPI91z2a5k1dlqeu3r_fK7nEIzLX-0OsHoaFb1rMm3xOXDkdOh2Y3f5FLfbGzeChkZPiubxI2uvf08TEwU0haq6-kjPi0YQZQ3vq0B93142NvVlsrmB/s400/leodokardos.jpgΜε ρώτησε ένας φίλος μου χθες «Ποιός νικησε στο μπάσκετ;» και απάντησα « Νικησε ο χαμένος και έχασε ο νικητης». Ηθελα να γραψω χθες για το μπάσκετ, αλλά με τι όρεξη. Νικάγαμε εκτός έδρας τον λαγό με 15 πόντους στη τριτη περίοδο, και μπήκαν τα μεγάλα μέσα για να χάσουμε.
Συγχαρητήρια στην ομάδα του Βάζελου που καταφεραν να ανατρέψουν το παιχνίδι. Μπράβο κυριε Γιαννακόπουλε για την κατασταση του ελληνικού μπάσκετ.Να το χαιρεστε ετσι όπως το καταντήσατε!
Ιδίαιτερη επιβραβευση αξιζουν οι δημοκάφροι που δεν μπορούσαν να δειξουν κάποια ριπλέη ή και που έσκουζαν αναφωνόντας υπέρ του ΛΑΓΟΥ.

Βεβαια την παράσταση στην όλη την ιστορία την παράσταση την κλεβει η υπερομάδα των Χιμπατζηδων, που οπως αναφέρουν οι κωλοφυλάδες (ΠΡΑΣΙΝΗ, ΝΤΕΡΜΠΥ) καταφερε να ανατρέψει το παιχνίδι.
Ας δουμε λίγο τι εγινε στο ματς όταν η διαφορά αυξηθηκε υπερ μας στους 14:
- Καθαρά βήματα του Γιασικεβίτσιους στο τελευταίο δευτερόλεπτο του 3ου δεκαλέπτου δεν τα είδαν ποτέ.

- Καθαρό επιθετικό φάουλ του Μπατίστ σφυρίχτηκε 5ο φάουλ (αμυντικό) στον Τεόντοσιτς.

- Ριμπάουντ του Τσίλντρες το μέτρησαν. καλάθι!

εδώ τι να πεις;

Ασφαλώς και δεν ηταν μονο αυτά, αλλά επέλεξα τα κυριοτερα. Θέλετε και άλλα έχω να γραψω ένα σωρό, απλώς στειλτε μου ένα mail ή αφηστε μου ένα σχόλιο
Δεν θέλω να αναφερθω στο φτυσιμο του Διαμαντίδη, καθως εκεί το λίγοτερο που θα μπορουσε να δοθει αν υπήρχε σωστη διαιτησια είναι αντιαθλητικό.

Εγώ ειμαι πολύ ευτυχής σαν άνθρωπος που είμαι Ολυμπιακός και χάρηκα έτσι όπως έπαιξε η ομάδα μου.

ΥΓ: ο Παναγιωτης Γιαννάκης σε δηλωση του αναφέρθηκε πως η ομάδα δεν ξεπέρασε «όλα τα εμπόδια»


Το μυαλό μου έχω χάσει
μια ζωη μαζι σου έχω περάσει

1 σχόλιο:

COSTANTINOS είπε...

γεια σου ρε θεοδωρε
σου απαντησα στο μπλοκ μου πιστευω να το ειδες
θελω να πω με αυτο οτι δεν εχεις αδικο με τουτα που γραφεις
ειναι ακριβως ετσι αλλα ...........
οταν εχεις τον αλλον κατω δεν του δινεις τροφη να πιστεψει οτι μπορει να σηκωθει τον πατας στο κεφαλι οπως το γραφω τον σκοτωνεις
μην φτασουμε αδερφε να γινουμε σαν κατι αλλους που ειναι στο κλαμα ολη την ωρα γιατι ο ολυμπιακος στο μπασκετ ειναι λουζερ τελεια και παυλα
ειχε πει καποτε ο μεγας γιανναρος παλιος προπονητης μου που παντα οταν τον βλεπω συγκινουμε
κανεις δεν αγαπαει τον βιαστη του
θυμασαι τα χουνερια που τους εκανε
παρτι
και αλλοι μια φραση του μεγαλειωδης
ο γατος ειναι το μοναδικο ζωο που ειναι απο πανω και σκουζει
εδω σε εμας και με τον παναη αντε βγαλε ακρη
θα εχανες ρε φιλε τετοιο ματς με τον ντουντα στον παγκο ?ειλικρινα ομως η με τον ιωαννιδαρο θα εχανες ?
ΟΧΙ ΟΧΙ ΟΧΙ ΟΧΙ
και εγω το παω και ποιο μακρια δεν θελω να φυγει ο σερβος η μαιμου ο παρτιζανος αντε μην αρχισω και δεν σταματαω
να φυγει και να πει οτι μας ειχε μια ζωη απο κατω
ΟΧΙ ΟΧΙ ΟΧΙ
εγω οπως δεν σταματησα ποτε μου να γραφω για το μπασκετ τωρα θα γινει κολαση και οσοι δεν μπορουν αδερφε μου με τις κλοτσιες απο το σεφ που θα εχω το καθε τσατσονι τον καθε καραβλαχο να μου γελαει και να χαιδευει τα πουσταρια
δεν ειμαστε καλα
και αυτο που εγραψα με πληρη συναισθηση
να γραψουν στις φανελες απο μεσα και στα αποδυτηρια εξω απο το σεφ της ομαδας
ΕΙΣΑΙ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ ΚΑΤΙ ΜΑΓΙΚΟ
και να τους κανουν φροντηστηρια για το που ερχονται
φουντωσα παλι
τα λεμε θεοδωρε