Παρασκευή 30 Απριλίου 2010

Μπράβο γιωργάκη!

Έβγαλαν τον Γιωργάκι και μας κάηκε το κωλαράκι (αφού μας το γάμησαν πρωτιστως).
Φωνάζα τραγουδώντας εγω προεκλογικά σα μαλάκας " θα βγάλουν τον Γιωργάκι και θα καεί του Έ-έλληνα το κωλαράκι". Λίγες φορές έλειψε να ερχόμουν στα χέρια με ανεγκέφαλους πασοκτζήδες. Αλλά δεν μου πάει η καρδιά μου να βαράω συνέλληνές μου ή κατα δευτερον να πέσω στο επιπεδό τους και να  εχω καυγάδες με κομματόσκυλα. Πρέπει να υπάρχει και κάποιασοβαρότητα.
Τώρα ,λοιπόν, μες σε 2 γραμμές σας ανακοινωνω τα εξτρα μέτρα που πηρε αυτη η μπουρδελεμένη κυβέρνηση.
Κατάργηση όλων επιδομάτων ακόμα και αυτο των ανεργων
Καταργηση των μισθων 13ου και 14 σε δημόσιο και ιδιωτικό τομέα.
Και το γαμήσι για τον Έλληνα συνεχίζεται αυξάνωντας το ΦΠΑ 1-2 μονάδες

Αυτά αγαπητοί και ελπίζω να με συγχωράτε για το «εξαιρετικό» λεξιολόγιο αλλά πως μπορείς να κρατηθείς με όλα αυτά τα νέα μέτρα!

ΥΓ: Α έχουμε και ένα καλό. Καταργουνται τα δάνεια από τις τράπεζες!
Θα σας εξηγησω άλλη φορά γιατι ειναι καλό αν δε καταλαβαινετε!

Δεν υπάρχουν σχόλια: