Κυριακή 21 Μαρτίου 2010

ΑΝΤΕ ΓΕΙΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

http://www.zougla.gr/Uploads/Xepoupouliastikan%20oi%20kotes.jpgΡε βαζέλια πηγατε με πυροβολισμούς και μολοτωφ να πάρετε πρωτάθλημα;Τι νομίζατε ρε λαγόκοτες; Πώς ειμαστε και είμαστε και εμείς κότες και λαγοί όπως εσείς.
Πάρτε,λοιπόν, ένα γκολάκι από τον Ματ!Και Άντε γειααα! Ένα και να καίει!
Τράβα ,ρε Βάζελε τωρα, στο κωλονάκι να πανηγυρίσεις το πρωταθληματάκι σου και ας σε εχω γλεντήσει και σε ΟΑΚΑ και ΚΑΡΑΙΣΚΑΚΗ. Ετσι εισαι εσύ  μια ζωή! Πισόγλεντζες και Ρουφιάνος! Σε έχω κυνηγησει παντού λαγέ. Σου έχω μετατρέψει το ΟΑΚΑ μετά τη λεωφόρο σε εξοχικό μου. Και μην ξεχνάς πως μενουν τρεις αγωνιστικές ακόμα για να ολοκληρωθεί το πρωτάθλημα και τα πάντα μπορούν να αναντραπούν!
χαχαχαχα και κοκοκοκο μαζί!!!!!!!!!!!!

Τώρα προς τους παίκτες μας. Δείτε από ποιους χανετε το πρωτάθλημα. Από μια ομάδα η οποία έχει ευνοηθεί και σπρωχτεί πολλάκις από τη διαιτησια φέτος!
Εγώ σαν τρελός, αλήτης και Ολυμπιακός που γεννηθηκα θα ντρεπόμουν αν κατακτούσα έτσι το πρωτάθλημα. Και θα ντρεπόμουν ακόμα πιο πολύ όταν πανηγυριζα το πρωτάθλημα ενω με έχει νικήσει ο αιώνιος μου αντίπαλος και μέσα και έξω από την έδρα μου! Αλλά τα χουμε ξαναπεί αυτά!!! Το DNA του κάθε φιλάθλου είναι διαφορετικό!

Και εσείς ρε Παόκια πήγατε να διεκδικήσετε πρωτάθλημα; Που πάτε ωρέ!!!!!!!!! Ακούσατε από τα μεγάφωνα πως κερδίζει ο Θρύλος και κλειστήκατε πίσω; Δεν πειράζει την επόμενη φορά και εσείς!

Ας δούμε μερικές εικόνες από την μεγάλη μας νίκη επί του ακατονόμαστου και κομπλεξικού( Θυμηθείτε τι εγραφαν οι πράσινες φυλλάδες την παρασκευη υστερα από τον απόκλεισμό από την Σταντάρ, " Ξεσπάστε στον Ολυμπιακό")



Ας απολαύσουμε και την γκολαρα που πετύχαμε!

Δεν υπάρχουν σχόλια: