Παρασκευή 26 Φεβρουαρίου 2010

1000 Αναρτήσεις

Χθες με την αναρτησή μου "Ολυμπιακός-Μπορντό 0-1", ο Φωτεινός νους έφτασε τις 1000 αναρτήσεις. Εγώ ως χρήστης της google με το ψευδώνυμο Θεό7δωρος και διαχειριστή του Φωτεινού νου σας ευχαριστώ για την στήριξη που δείχνετε στο blog μου εδώ και 2 χρόνια περίπου.Θα ήθελα να σας παρακαλέσω, όταν διαφωνείτε με κάποιο άρθρο στο blog μου να αφήνετε από κάτω το σχολια σας ή στο cbox..Τέλος, μεγάλη μου ευχαρίστηση θα ήταν συνέχισετε να μου στέλνετε email με τις απόψεις σας, για οποιαδήποτε απορία ή σκέψη. Αν δεν σας άρεσε κάποιο στοιχείο στο blog μου, μπορείτε να κάνετε το ίδιο(επικοινωνείτε μαζί μου). Αντιθέτως, αν πάλι σας άρεσε κάτι (για παράδειγμα το κείμενο που ακολουθεί το βελάκι), μπορείτε πάλι να επικοινωνείσετε μαζί μου.
Υπενθυμίζω τους τρόπους επικοινωνίας!
Στο apogonostwnel@yahoo.gr ,στο msn yperhfanos@hotmail.com , στο youtube ως "nstheo" και στο facebook αλλάζω συνεχώς ονόματα για ευνόητους λόγους.

Δεν υπάρχουν σχόλια: