Κυριακή 8 Ιουνίου 2008

ΕΙΜΑΙ Ο ΕΘΝΙΚΙΣΤΗΣ

Είμαι εγώ που κλείνω μέσα μου τη δύναμη της φυλής μου

Είμαι εγώ που νιώθω μέσα μου το νεύρο και τα βιώματα αιώνων. Την ζωντανή παρουσία γενεών που πέρασαν χαράσσοντας βαθιά αυλάκια για να βρίσκουν τον δρόμο τα άλλα έθνη.

Είμαι εγώ που με κεντρίζει αδιάκοπα η αποστολή μου και είναι έντονη μέσα μου όπως οι χτύποι της καρδιάς μου.

Είμαι εγώ που δεν περιμένω καθοδήγηση μα φτιάχνω μόνος μου αυτό που έχω καθορίσει σαν ζειν, τον αγώνα μου.

Είμαι εγώ που θεωρώ την ζωή μου πολύτιμη, γιατί είμαι ταγμένος σε έναν ιερό σκοπό, την πατρίδα

Είμαι εγώ που κρατώ το λάβαρο και οι άλλοι με ακολουθούν. Είμαι ο ΞΕΣΗΚΩΜΟΣ

Είμαι εγώ που κεντρίζω τους κοιμισμένους, τους επαναπαυμένους τους, του βολεμένους. Είμαι ο ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΗΣ

Είμαι εγώ που καλύπτω τους κουρασμένους τους λαβωμένους μέχρι να ξαποστάσουν. Είμαι ο ΣΥΝΑΓΩΝΙΣΤΗΣ

Είμαι εγώ, το ξέσπασμα του ανθρώπου γεννημένου ελεύθερου που προσπαθούν να τον κάνουν δούλο. Είμαι η ΟΡΓΗ

Είμαι εγώ, ο θεματοφύλακας αρχέγονων ιδεών και αξιών. Είμαι ο ΣΥΝΕΧΙΣΤΗΣ

Είμαι εγώ που οραματίζομαι να διαμορφώνω το αύριο. Μια νέα πραγματικότητα που θα κυβερνούν οι αξίες του Ελληνισμού και θα κυριαρχεί ο Ηρωικός Άνθρωπος.

ΕΙΜΑΙ ΕΓΩ Ο ΕΘΝΙΚΙΣΤΗΣ

από το περιοδικό κίνημα της δεκαετίας του 80'

Links to this post

Δεν υπάρχουν σχόλια: